Maxi letnia sukienka

19:10:00

Hej 💋💋💋

Kolejna sukienka w mojej kolekcji, tym razem długa mocno przylegająca do ciała z rozcięciem z boku. Nie jest jakaś wyszukana, a w dodatku kupiona w Lidlu, więc teoretycznie słaba jakość i wygląd. Jednak nic z tych rzeczy, bo w Lidlu już od jakiegoś czasu serwują niezłe ubrania za bardzo przystępne ceny i prezentujące się bardzo przyzwoicie. Jest mały mankament tej sukienki (co dopiero zauważyłam na zdjęciach), że jest prześwitująca. Na lato ok, szczególnie pod bikini, ale już spodziewam się hejtu 😜. Sukienka lekka z wiskozy, bardzo przyjemna w noszeniu i świetna na upały, które może kiedyś nastąpią 🌞🌞🌞 Na stopach mam bardzo modne w tym sezonie klapki i do tego złote, które chyba są nr 1 w tym poście. Miłych wakacyjnych dni🌴


















                                                                            klapki: TkMaxx
                                                                            sukienka: Esmara (Lidl)
                                                                            szal: nn

                                                                     Fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Witaj kochana jak ty dziś ślicznie wyglądasz:* Nie mogę się napatrzeć:*
    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty masz piękną figurę kobieto:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia a Ty wyglądasz cudownie w tej maksi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, i takie kiecki można w lidlu kupić? Fason jest ok, podoba mi się, ale nie wiem, jak z materiałem, bo czasami jak coś oglądam to wszystko mają takie sztuczne. Nawet dla dzieci niby napisane, że cotton, ale to nawet w dotyku nie przypomina bawełny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli tylko materiał jest dobry, to i sukienka będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Z taką figurką, to nie ma się co przejmowac prześwitem ;) :) Sukienka bardzo bardzo! Prosta, długa - super!

    OdpowiedzUsuń
  7. O ubraniach z Lidla mam bardzo dobre zdanie. Chętnie tam kupuję, dobra jakość w dobrej cenie. I sportowe też. Ubrania świetne i po praniu też bez zarzutu.
    Na tą sukienkę też patrzyłam, jednak na mnie był za długa. Na Tobie w sam raz, zgrabnie wyglądasz, no i te klapki złote przyciągają oczy. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty jesteś zgrabna dziewczyna. Sukienka typowo letnia, idealna na wakacyjne wypady. A te złote klapki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tego typu sukienki, można z nimi stworzyć całą masę stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zgrabnie na Tobie leży ta sukienka, świetne klapki, całość na wielki plus...pozdrawiam Lilu, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka i w pięknym kolorze:))bardzo ładnie wygladasz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor i krój sukienki zdecydowanie dla Ciebie!
    Klapki super,widziałam takie w H@M ale były średnio wygodne.
    ściskam jak zawsze serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w tej sukience, bardzo Ci pasuje kolor granatowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz bardzo subtelnie i niezwykle kobieco w tej sukience, zawsze można coś wykombinować gdy materiał przebija;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka pięknie podkreśla figurę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest bardzo ładna, podoba mi się krój oraz kolor :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna sukienka w świetnym kolorze, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia :)

    https://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam maxi, jednak na mnie są zawsze za krótkie :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienunia jest przefajna :)!!! Latem takie romantyczne maxi bardzo mi się podobają :)!!!
    Prześwituje??? Ponoć to teraz modne ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka, cudnie wyglądasz jak wieża Eiffla, wspaniałe w tej jarzębinie i świetne klapki ☺ Buziaki 😙

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz cudownie w tej sukience. Buty mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. You look wonderful in this dress. My shoes delight me

    OdpowiedzUsuń