Kimonowa sukienka jeansowa

21:08:00

Hej Kochani! 💙💙💙

Śledząc trendy modowe widzę, że sukienki w kroju przypominające szlafroczki nadal królują (może za dużo powiedziane). W każdym bądż razie są widoczne na wybiegach. Moja sukienka nie przypomina szlafroka, bardziej fartuch :/ Gdyby była uszyta z lekkiego materiału to może bardziej. Jest asymetryczna, nie zapinana na żaden guzik ani zatrzask jedynie przewiązana w talii.  Do kieszonki włożyłam batystową  i ręcznie ozdabianą chusteczkę (dziękuję Ewa 💗), wygląda jak w butonierce  taki mały nietypowy gadżet). Buty typu klapki na koturnie w kolorze blue. Prosta, codzienna stylizacja w jakiej czuję się bardzo dobrze. Uwielbiam sukienki 👘
















                                                                     sukienka: YAYA collection
                                                                   
                                                                 Fot: Jacek Tomaszewski
                                                                 

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Ale fajna ta sukieneczka i ta urocza różowiutka bielizniana bluzeczka pod nią ☺ Ślicznie Lilou 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w sumie zwyklak. Miałam takie kiecki w czasach PRL-u, były bardzo modne. Pod spodem bieliżniany top :)

      Usuń
  2. Ale fajna ta kiecka, chustka w butonierce, ha,ha super!
    Podobają mi się też buty. Wyglądasz kapitalnie.

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiech proszę :)

    sukienka świetna, mi też bardzo podobają się tego typu fasony, ale niestety chwilowo nie mogę sobie na takie pozwolić...

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Luzzz, a to jest to co love;-) Fajny krój ma ta sukienka, a jeans na topie non-stop!
    Buziaki;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo, takiej wiązanej dżinsówki to jeszcze nie widziałam! Fajna i fajnie Ci w niej. I grunt, to ciuchy, w których się czujemy najlepiej, bez względu na trendy i modę ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna, mi się podoba. Mój mąż mówi, że to fartuch roboczy ;) no trudno ja w nie śmigam :)

      Usuń
  6. Lubię takie kroje, niby taka o, sukienka ubrana jakby od niechcenia, a ile w niej ciekawej elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, dzięki za komentarz :)

      Usuń
  7. Normalnie kotek na końcu sprawił, że pokochałam tego bloga z samego wejścia :D
    Super stylizacja, nieprzekombinowana :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek jest cudny i najładniej w tym poście prezentuje się, przypadkowo spotkany na masce samochodu :)

      Usuń
  8. Cudnie wyglądasz w tej sukience ale klapkom mówimy nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie każdy lubi klapki - normalne, ja akurat lubię :)

      Usuń
  9. Sukienka jest świetna! Zachwycam się :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam bardzo podobną sukienkę tylko bez rękawów:) SUper:)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka :) Idealnie podkreśla Twoją cudowną figurę :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie taki szlafroczek szukam dla siebie, jest przepiękny-świetny krój i z jeansu,bardzo mi się w nim podobasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wyglądasz <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka świetna, bardzo mi się podoba, chętnie bym taką przygarnęła.
    Krój kapitalny, wyglądasz niesamowicie zgrabnie. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka, podziwiam takie osoby jak Pani, że prowadza takie świetne modowe blogi.. to duży plus ;) ja nie wyobrażam sobie jakby moja mama miała prowadzić bloga a Pani robi to rewelacyjnie, pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w zasadzie mój syn mnie namówił do blogowania, a ja się cieszę, że młode dziewczyny komentują blogi kobiet w średnim wieku, to bardzo pomaga :))) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Nice outfit, you look gorgeous (:

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam dżins w każdej postaci :)!!! Pięknie wyglądasz Lila :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne to kimono, jeansowe rzeczy są jednych z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię dżinsowe sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Typowo letnia stylizacja- jestem na tak.Kotek śliczny :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sukienka i pięknie W niej wygladasz.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Proste, codzienne stylizacje są nam najbardziej potrzebne. Twoja sukienka superasta, bardzo ładnie wyglądasz, a ta chusteczki, to fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze podobały mi się dżinsowe sukienki:)))teraz żadnej nie mam niestety:)))Twoja jest bardzo ładna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń