Ulubiony błękit

13:32:00

Hej Kochani!

Kolejna stylizacja, w której połączyłam elegancję z nonszalancją 😏 Ponieważ lubię jeansowe historie ( by nie ubrać się w "mundurek") połączyłam poszarpaną błękitną bluzkę, wiązaną u dołu z elegancką letnią spódnicą. Moja ostatnio ulubiona jeansowa czapka z daszkiem pasuje do reszty, więc ją też użyłam. Nie od dziś wiadomo, że jeans odmładza, dodaje świeżości i z tego względu bardzo go polecam pod różną postacią. Buty i kiecka też już były kiedyś na blogu, ale chodzi przecież o zestawianie ubrań w różnych konfiguracjach..Jak Wam się podoba? W takim zestawie czuję się świetnie :)
















                                                 Tu z moją ukochaną szwagerką z USA (właśnie przyleciała na                                                                 wakacje)







                                       Tutaj zdjęcie z aktorem Lechem Dyblikiem (nie wiedziałam, że tak fajnie                                              śpiewa rosyjskie ballady ), znany między innym z serialu "Świat wg                                                      Kiepskich"






                                                           Nasza ulubiona kawiarenka 🍨🍰🍹



                                                                         jeans top: Miss Selfridge
                                                                         spódnica: Boden
                                                                         sandały: Lasocki
                                                                         czapka: TkMaxx

                                                               fot: Ewa Buller Bąciaszek

You Might Also Like

33 komentarze

  1. Bardzo fajny zestaw, spódnica skradła moje serce. Zdjęcie z panem Lechem tez bardzo bym chciała :-)Udanego tygodnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błękit to wspaniały kolor na lato:))śliczną spódnicę dopasowałaś:))pozdrawiam serdecznie i udanych wakacji dla Twojej szwagierki życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Co z tego, że już były, najważniejsze że pokazujesz nam w czym chodzisz ubrana na co dzień, przez co jesteś autentyczna, a nie jakieś tam przebieranki praktykujące przez niektore blogerki grrrr

    super katanka i sandały <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez lubie jeans i tez lacze go z czym tylko moge :)Spodnica w wielkie grochy odlotowa i doskonale zagrala z jeansowym topem :)Teoretycznie "prosty"look ale tylko teoretycznie bo w praktyce nie da rady przejsc obok niego obojetnie :) Zwroci na siebie uwage kazdego bo jest doskonaly w kazdym calu :) pozdrawiam Renata:)

    PS: Lilu, musialas pokazac babeczke z jagodami ?:))) musialas ?:))))buziaki i baw sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) musiałam i nawet ją zjeść...musiałam ;) dzięki Renatko :))) Całusy :)*

      Usuń
  5. Genialna kombinacja, kolorystyka, grochy i czapeczka! Bardzo kobieco i tak na luzaka - cudowna! A pana aktora znam. Jest charakterystyczny bardzo. W "Wołyniu" też grał. Bardzo złego człowieka. Widziałam go kiedyś w Gdańsku, grał i śpiewał na ulicy. To wspaniałe. :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, aktor charakterystczny, ma świetne poczucie humoru, fajne historyjki opowiadał :)

      Usuń
  6. Świetna stylizacja :) Idealna na obecną pogodę :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko. Zgapiłabym od Ciebie tą stylizację, jesli tylko znajdę podobną spódnicę. Nie znałam wcześniej tego sklepu Boden- zamawiasz w nim online?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a kiecka bardziej znana w Anglii i tam była kupiona jakiś czas temu, bluzeczka zresztą też :). Online tez można, jednak tej marki u nas raczej nie widziałam.

      Usuń
  8. Jesteś potwierdzeniem, że jak ktoś ma styl, dobry gust, a do tego piękną figurę, to zawsze wygląda pięknie! :) A najbardziej urzekła mnie ta spódnica. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwiewnie, lekko i bardzo kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wyglądasz, lubię jeansowe koszule

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bardzo mi się podoba to zestawienie :) Takie świeżutkie, młodzieżowe i zawadiackie :) Dżins uwielbiam, o grochach i groszkach bardzo myślałam w zeszłym roku i teraz pod natłokiem pasków też zaczęłam bardzo za nimi tęsknić więc wypełniłaś cudownie moją tęsknotę bo spódnica jest cudna :) Buty świetne, zdjęcia boskie i dojrzałam torebkę-worek, która też super gra do całości :) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no tak pasków to trochę ostatnio :), a co do zdjęć to są zwykłe, domowe ze zwykłego spaceru :))) Buziaki ode mnie :)

      Usuń
  12. Bardzo fajnie, wakacyjnie:) Spodobała mi się Twoja spódnica. Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz Lila :)!!! Też uwielbiam dżins pod każdą postacią :)!!! Z brązem komponuje się genialnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się co do właściwości odmładzających jeansu. Świetny zestaw, pięknie wyglądasz. Kropki na spódnicy urocze. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń