Flowers from ZARA

22:44:00

Hej 🌸🌻🌺🌼

Kwiaty latem to nic odkrywczego jednak zawsze pożądanego. Lubię takie połączenia, jak żywe kolory z szarością, więc taki dziś prezentuję. Jedwabna bluzka z ZARY ma oryginalny krój, odkryte ramiona i wiązanie u boku - bardzo podoba mi się, a upolowana w sh za grosze. Lniane szare spodnie z ciekawymi tylnymi kieszeniami są z F&F. Na stopach moje ulubione hiszpańskie Avarcasy. Efekt widać na zdjęciach, do miłego Kochani 💋💋



















                                                                bluzka: ZARA
                                                                spodnie: F&F
                                                                sandaały: AVARCA

                                                              fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Za to właśnie lubię sh, że można w nich wypatrzeć takie cudne rzeczy za grosze :) Pięknie kolory bluzki grają z melanżową szarością spodni, zresztą zieleń i fuksja, jeszcze w połączeniu z czerwienią to aktualne hity :) Przypomniałam sobie, że mam podobne sandałki, dziękuję! :) Buziaki Lilou :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zaglądam, nie biorę jak leci tylko coś co naprawdę wpadnie mi w oko :) Pozdrowionka :)))

      Usuń
  2. Świetna ta bluzeczka,letnia,kolorowa, optymistyczna.
    Ja też buszuje ;-)) po SH rzadziej niż kiedyś ale ciągle zaglądam.
    Doskonale się prezentujesz..niezmiennie delikatnie i kobieco.
    Pozdrawiam zawsze serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka. bardzo lubię motyw kwiatowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka jest prześliczna... no i proszę, z lumpka... dawno już w nich nie buszowałam.
    Połączenie kolorowej góry z szarymi spodniami bardzo mi się podoba i... haha... znów mam chęć zgapić od Ciebie tą stylizację :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio właśnie moje oczy kierują się w stronę kwiatów. Poszukuję ich w ubraniach. Twoja bluzka jest śliczna i ma fajny fason. Błękit spodni-super i te kieszenie z tyłu. Świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym gacie przygarnęła - siwych nigdy za wiele ;) :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak kolorowo,tak pieknie tak oblednie :)) swietny look,zazdroszcze :)Serdecznie pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie i tak nie przebiję Twoich przecudnych stylizacji i też nie mam zamiaru, podziwiam :))) Buziaki :*

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wygladasz:)))bluzka ma śliczne kolory:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluzka i piękna Ty. Dobrałabym może inne buty ale pewno się nie znam. Z przyjemnością się na Ciebie patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz! zdecydowanie Ci dobrze w takich kolorkach :P
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw, piękna całość. Róż z szarością to bardzo eleganckie zestawienie. Wyglądasz kwitnąco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kolorystyka... super stylizacja. Mam tylko jedno "ale", drażnią mnie te czarne ramiączka ;) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mnie też, zorientowałam się już po, to ten pośpiech, wszystko na wiariackich papierach ;)

      Usuń
  13. Ależ ja uwielbiam kwiaty, obojętnie czy są to bluzki, sukienki czy spódnice :) jest cudnie, pięknie wyglądasz :* buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie bluzeczka super, bardzo kobiecy krój. Takie butki to też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ten zestaw mnie zachwyca! Bluzeczka jest niezwykle kobieca, pięknie wygląda w połączeniu z szarymi spodniami :)
    Cudownie wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, podobają mi się bardzo spodnie, one leżą idealnie <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka świetna, nie widziałam jej w mojej Zarze. Spodnie - super zgrabnie w nich wyglądasz...

    OdpowiedzUsuń