Country style ;)

20:54:00

Hej! 👄

Codzienny zestaw ubraniowy towarzyszy nam codziennie (masło maślane). Dziś znów "zwyklak" czyli T-shirt w połączeniu z jeansowymi bermudami. Chciałam trochę nawiązać do kultury amerykańskiej, ale w innej odsłonie czyli bardziej europejskiej. Kapelusz powinien być w stylu kowbojskim. Nie mam takiego i wątpię bym w takim chodziła. Przymierzałam, jest bardzo twarzowy, jednak skojarzenia są lekko kiczowate (jak na mój gust). T-shirty bardzo lubię, mam ich w szafie pełno i końca raczej nie widać ;). W poprzednim poście wspomniałam o wizycie mojej szwagierki z USA, od której między innym dostałam czerwony T-shirt z amerykańską flagą (takiego w kolekcji to jeszcze nie mam), więc postanowiłam  połączyć go ze spodenkami, zamszowymi botkami i słomkowym kapeluszem. Za prosto? Tak, nawet bardzo. Prosto i zwyczajnie na wakacyjne, wypady w sam raz:) 🍀
























                                                                            T-shirt: Old Navy
                                                                             botki: Lasocki
                                                                             spodenki: TkMaxx
                                                                             kapelusz: TkMaxx


                                                                     Fot: Ewa Buller Bąciaszek

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Masz rację, na wakacyjne wypady w sam raz, t-shirt ciekawy i świetna pamiątka od szwagierki. Botki super. Pozdrawiam Lilu i miłego weekendu Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i wygodny zestaw:))ślicznie wyglądasz w kapeluszu:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny outfit :) pozdrawiam serdecznie; ) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny outfit :) pozdrawiam serdecznie; ) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Za prosto nie istnieje. Lubię prosto. Tobie ślicznie we wszystkim. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz. Mi się od lat marzą kowbojki! Tylko jeszcze nie znalazłam tych 'jedynych'. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam, ale się wymiałam ;)

      Usuń
  7. Ja bym poszła na całego i założyłabym kowbojki i kamizelkę ze skóry.
    Bardzo wygodny zestawie, a t-shiry uwielbiam miłością wielką, tak samo jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tez bym poszła w tym kierunku, ale specjalnie kupować? Eee nie :)

      Usuń
  8. Jak prosto, to dobrze. Zresztą ja lubię, kto mnie zna ten wie. Zatem piątka z plusem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacyjny luzik :)!!! Przecież nie zawsze musimy chodzić w sukienuniach ;)!!!
    Mi się podoba :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesting post and photos|look really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ten zestaw, bardzo wyrazisty i wygodny zarazem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też tak najczęściej biegam!
    A w czerwieni bardzo Ci do twarzy Lila:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lilu, bosko :) cudnie i wakacyjnie :)

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym bosko to przesadziłaś, wiadomo że nie. Po prostu zwyczajnie :))) Ja uwielbiam Twoje stylizacje!!! :)

      Usuń
  14. Wyglądasz jak prawdziwa amerykanka w tej koszulce :-) Fajna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Alą, wyglądasz jak prawdziwa Amerykanka, ale z polską elegancją i szlachetnością. T-shirt rewelka - idealnie leży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dzięki, chociaż Amerykanki nie są ikoną mody. Wyglądam hm...jak zwyklak :/

      Usuń
  16. Super wyglądasz chudziaku ☺ bardzo energetycznie, kapelusz jest świetny, cudnie wszystko spina kolorowo ❤ Buziaki 😙

    OdpowiedzUsuń
  17. Super bardzo młodzieżowo niesamowita energia płynie z tych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń