Biała koszula RIPLAY

10:34:00

Hej Kochani! 💋

Dopadła mnie jakaś grypowa historia, cały sezon jesienno-zimowy bez najmniejszego kataru, a tu nagle coś...myślę, że to klimatyzacja tak na mnie podziałała. Jeszcze przedwczoraj nie mogłam wydobyć z siebie głosu. Nieważne zresztą. Teraz siedzę w chatce, moja koteczka obok obserwuje moje zmagania w laptopie i co rusz domaga się głaskania delikatnie trącając mnie główką, jest słodka 🐱. Ale nie o tym miało być. Stylizacja (szumne słowo) w dzisiejszym poście prosta jak drut, codzienna. W czymś takim można śmigać po swoim ogrodzie (jeśli ktoś ma) albo do warzywniaka 😏. Też nie tak do końca, bo koszula RIPLAY jest całkiem elegancka (nie taka tania), a złote klapeczki F&F bardzo na topie. Nawet myślę, czy by sobie na nich nie przykleić futerkowej ozdoby. Sukienka w paski, prosta mocno opinająca, ale wygodna i z miękkiej bawełny. Zdjęcia robione "na szybko" pomiędzy jednym a drugim komarem. Do miłego, a ja wracam do kurowania się 😉




















                                                                       sukienka: H&M
                                                                       koszula: RIPLAY
                                                                       klapki: F&F

                                                                  fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

29 komentarze

  1. O matkoo,jak ja lubie takie stylizacje,zwał jak zwał ;-)
    Proste,nie napuszone,nie dziwacznie wymyślne,codzienne jak piszesz.
    Ty masz taki typ urody, że niewiele Ci potrzeba,a i tak wyglądasz bardzo kobieco,powabnie ;-)))
    Fajny pomysł z ta koszula na sukienkę,musze to skopiować!!
    Kuruj się i zdrowiej bo szkoda wiosny na chorobę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula hm...mężowi zwinęłam z szafy ;), dzięki Elu!

      Usuń
  2. Ja to wszystko kupuję, bo uwielbiam taki luźny styl. Świetnie dopasowałaś białą koszulę do kiecki w paski, podoba mi się ten pomysł. Pewnie zapożyczę go, kiedyś.
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostota, niewydumanie, wygoda - jestem za. I kuruj się i zdrowiej! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lilu,zdrowia :) a stylizacja z koszula w roli glownej ...swietna :) biala koszula w rozmiarze XXXL to moje uzaleznienie a drugie to klapki basenowe :)Wiem,ze nie wszyscy za nimi przepadaja ale....niech zaluja :) TY lubisz ,ja lubie ... buziaki Lilu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy ten styl klapkowy lubi, ale jak założyłam je na nogi to od razu zachciało mi się je mieć, a jaka wygoda!!! :)

      Usuń
  5. Co mogę napisać, żeby się wciąż nie powtarzać, że jesteś sliczna i eteryczna? Na tych zdjęciach przypominasz mi Manuelę Gretkowską:) A mody na te męskie klapki nigdy nie zrozumiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, akurat bardzo lubię Gretkowską :), a te klapy, sama na początku dziwiłam się, ale pomyślałam - czemu by nie ;)

      Usuń
  6. Biała koszula zawsze się sprawdza:)))fajny pomysł do sukienki:))klapki wyglądają na bardzo wygodne:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale nas te paski i białe koszule wzięły, tylko ja muszę mieć luźne sukienki ;)) Wyglądasz ślicznie i eterycznie :) Koszula na sukienkę to świetny pomysł, który już dawno praktykowałam, choć nigdy z koszulą męską, ale do oversizów dopiero świeżo dojrzałam, jak do kaczuszek dzięki Reni od Vena, klapki chyba mnie ominą jednak ;) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma coś w sobie ten zestaw. No i zapewne bardzo wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw. Sukienka z klasycznym wakacyjnym wzorem przełamana koszulą tworzą coś na granicy luzu i elegancji. Super pomysł. I do tego, co za figura! Zaintrygowałaś mnie, więc zajrzę częściej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, prosto z odrobina nonszalancji, wyglądasz uroczo. Mam taką koszulę, mam sukienkę w paski i podobne klapki tylko srebrne i na wyższej podeszwie. Klapki są ostatnio moimi ulubionymi. Pozdrawiam Lilu, miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja,super sukienka ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna wygodna stylizacja!

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/06/letnia-stylizacja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mi się podoba, też tak lubię:) Paski, sukienka, biała koszula, fajnie. Lekko, elegancko, w sam raz na upalny letni dzień:).
    I zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lilu u Ciebie zawsze tak pięknie. Prosto i ciekawie. mMzna tyle nauczyć się od Ciebie. Stylizacja zaraz do skopiowania. Ty w niej piękna i zgrabna i te klapeczki są śliczne, buziole.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, letnia stylizacja :)!!! Pomimo choroby promieniejesz Lila :)!!!
    Zdrówka życzę :)!!!

    OdpowiedzUsuń