T-shirt Karl Lagerfeld

20:30:00

Kochani! 🐱

T-shirty z printami zajmują w mojej szafie sporo miejsca, najwięcej jest białych. Kupuję, bo lubię :).
Dzisiejszy zestaw prosty, na codzienne wyjścia, czyli żadna wyszukana elegancja. Prosto i wygodnie. T-shirt w grafitowym kolorze z kocim motywem Karla Lagerfelda zakupiony w Tkmax, do tego kardigan  w podobnym kolorze, czerwone cygaretki i szpileczki. Lubicie koszulki z nadrukami? Do miłego 🐱🐱🐱





















                                                               T-shirt: Karl Lagerfeld (TKmax)
                                                               spodnie: F&F
                                                               kardigan: H&M
                                                               szpilki: MOHITO

                                                      fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

47 komentarze

  1. Ale pięknie wyglądasz, kobieco, szczuplutko!
    Fajny zestaw, sportowa elegancja bo ..szpileczki ;-)
    Super Lilu, pozdrawiam,ciesze się, że wracasz z postami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, pomału owszem wracam :) Ale się namarzłam przy tych fotach, taki maj, że nie maj :)))

      Usuń
  2. masz uroczą bluzkę;) cały zestaw bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez zastanawiałam się nad ta koszulką. Super jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie T-shirty, zawłaszcz jak robi się cieplej i noszę solo albo jak Ty z kardiganem, może też być marynarka.
    Ciekawa całość Lilu, niby na luzie ale i trochę elegancko /może też sexi, bo czerwone szpilki/. Ładne połączenie kolorów. Podoba mi się.
    Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  5. Jest Pani dojrzałą kobietą i mogłoby się wydawać, że t-shirt tego typu nie przystoi, że będzie wyglądał śmiesznie. A ja jestem pod wrażeniem, bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Zestawienie niebieskiego i czerwonego cudowne...Dobra robota. Pozdrawiam Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to już na szczęście inne czasy, że coś nie przystoi, ważne by wyglądać i czuć się dobrze :) A t-shirty mają to w sobie, że "wieku" nie mają :)

      Usuń
  6. Pięknie Ci w tych kolorach, a zestaw jak dla mnie bardzo elegancki w połączeniu z czerwonymi szpilkami. Super look:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie wyglądasz! :) Piękne łączenie kolorów, woda i ogień. Koszulki z nadrukami lubię i podobają mi się... ale jakoś zapominam takie sobie kupować :)) Moim chłopakom za totakie sprawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz sobie spraw taka z nadrukiem :) Dzięki Sivka <3

      Usuń
  8. Zestaw superwoman:) Bardzo podoba mi się i ten podkoszulek i zestawienie granatowego z czerwienią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajne, faktycznie wyszło na superwomen ;)Dziękuję :)

      Usuń
  9. Zestaw w moim stylu! Mogłabym w niego wskoczyć i lecieć na miasto:))
    Tylko nie wiem czy bym tak świetnie ja Ty wyglądała:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Edytko, wyglądałabyś superowo na pewno!!! :)

      Usuń
  10. Piszesz że zestaw bardzo prosty....a on jest elegancki ładny i bardzo energetyczny:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulka jest przeurocza. Uwielbiam koty, więc tym bardziej mi się podoba :)!!!
    Fajny energiczny zestaw :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam koszulki z nadrukiem i ostatnio uwielbiam wygodne, codzienne zestawy. Twoja koszulka jest świetna. Wyglądasz cudownie dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lilu tak pięknie wygladasz, zawsez Cię podziwiam i twój styl bardzo mi się podoba. Prosty, a jednoczxeśnie ciekawy, zawsze tak to poskladasz, że przyciagasz wzrok i wygladem i umiejętnościami dobierania ubrań, buziole.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem zachwycona tym zestawem niby prościutkim, a tak wysmakowanym :) Koszulka jest przecudna, bliźniak kolorowy z kardiganem wyszedł Ci świetnie, cygaretki mają wspaniały kolor i fason, podkreślający Twoją idealną figurkę :) Super, że tak dwukolorowo góra/dół :) Buziaki Lilou :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie stylizacja w moim stylu, obłędna! ;) Kochana, chętnie dodaję Twojego bloga do obserwowanych i zostaję na dłużej. Zapraszam również do mnie, miłego piątku. Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię koszulki z nadrukiem i chętnie noszę. Twój zestaw bardzo mi się podoba. Jest i luz i jakoś tak elegancko i kobieco, kolorystycznie ciekawe połączenie. Jestem bardzo na tak<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię koszulki z nadrukiem, piękne zestawienie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zestawienie,koszulka jest urocza,a ten krój spodni -jak najbardziej w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez lubie koszulki z nadrukami:) Lila doskonale polaczenie sporowej gory z bardzo eleganckim dolem :)) no i te kolory :)) wygladasz jak nie wiem co :))) cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to nic takiego, nie ma co się czarować :), ale miło się czyta takie komentarze, za co bardzo dziękuję :)))

      Usuń
  21. Ja tez lubie koszulki z nadrukami:) Lila doskonale polaczenie sporowej gory z bardzo eleganckim dolem :)) no i te kolory :)) wygladasz jak nie wiem co :))) cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. amazing post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja,bardzo mi się podoba! Koszulka extra,kolory pięknie współgrają! Czerwone szpilki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny T-shirt ;) Ja zazwyczaj wybieram gładkie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja ! Osobiście preferuję gładkie koszulki bez nadruków w zbalansowanych odcieniach , POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie i stylowo wyglądasz... :-)) A T-Shirt masz super!

    OdpowiedzUsuń