Metalic silver & blue

22:30:00

Hej Kochani 💋

Dzień wykonywania zdjęć jest pierwszym dniem ciepłego maja, nie chce mi się wierzyć w dłuższy okres ciepłej aury. Pożyjemy, zobaczymy. Dzisiaj srebro połączone z błękitem w roli głównej. Pierwszym zakupem była czapka z daszkiem z TkMaxx, jeansowa zdobiona srebrnymi ćwiekami. Pasuje mi do jeansowej katany, t-shirtów, ramoneski, białej koszuli, jednak chciałam ją zestawić z czymś innym i natknęłam się w ORSAY-u na metaliczny srebrno-błękitny sweter. Kolejnym zakupem była ołówkowa, mocno opinająca spódnica w paski z H&M, buty z szafy. Myślałam o trampkach, w końcu stanęło na tym co widać na zdjęciach. Taki trochę ugrzeczniony i sportowy zarazem styl. 💋



























                                                                     sweter: ORSAY
                                                                     spódnica: H&M
                                                                     buty: LASOCKI
                                                                     czapka: TkMaxx

                                                                fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

53 komentarze

  1. Hipnotyzujące te paski :) I oby to jednak była już prawdziwa, ciepła wiosna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Minimalistycznie ale z "pazurem" i bardzoooooo zgrabnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądasz w tym zestawie, uwielbiam takie srebrzyste sweterki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie Kochana wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, świetnie! Wskoczyłabym we wszystko co masz na sobie!!! ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjnie wyglądasz w czapce z daszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz:)))spódnica w paski przyciąga wzrok:))a czapeczka rozwesela zestaw:)))ślicznie jest:)))))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten metaliczny połysk sweterka;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W realu wyglada kosmicznie, jest super ☺

      Usuń
  9. Mój mąż już jęczy, że za gorąco, a ja dopiero się rozkręcam i pragnę więcej ciepła:D
    A Ty wyglądasz odjazdowo!!! Kosmiczna stylówka! Wyglądasz przezgrabnie, młodzieńczo i ponadczasowo!!!
    Super Lila:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica przyciąga najbardziej moją uwagę, bo ja bardzo lubię paski. Srebrna bluzka przydałaby mi się w szafie na jakieś wyjścia wieczorem, ale co ja plotę, na razie jak z darta płyta, dom i dziecko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica również mi się bardzo spodobała. Jestem wielką fanką pasków :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancki luz :)... jak zawsze pięknie i z klasą :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz, świetnie w tej czapce, właśnie dziś myślałam żeby przymierzyć kiedyś przy okazji właśnie taki fason, bo Madzia Minimalissmo też dziś super się prezentowała, bo totąd dorwałam tylko ciepłą tweedową :) Buziaki śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny sweterek ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W czapce wyglądasz super tak troszkę zadziornie. Cały zestaw bardzo zgrabny, wyglądasz świetnie, figura wow! bluzka i spódnica zgrany duet, dobrze dobrane buty, pięknie Lilu 👚👠...pozdrawiam 😍😍😍 serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chodziło mi o ten zadzior ;) Dziękuję Basiu :)))

      Usuń
  16. Lilu, ale zgrabnie, pięknie i ciekawie. Ty umiesz tak to poskładać, że wychodzi ciekawa całość. Paski i ten metaliczny sweterk i ta czapka. Super! Podziwiam zawsze, buziole.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę figury. Pasują do Ciebie takie spódnice!

    OdpowiedzUsuń
  18. długo nie trzeba było czekać - u mnie już się pogoda zepsuła :(
    zestaw bardzo fajny, lubię takie połączenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak sie zastanawiam czy Ty wygladasz w czyms zle ?:) poziome paski,blyszczacy top i czapka kombinacja na ktorej ktos inny moze sie wylozyc ! no ale Ciebie to niedotyczy :) wspabiala ,nietuzinkowa kombinacja :) pozdrawiam Goraco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, w sumie to nic takiego ten zestaw. Pozdrawiam!!! :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. O rany, ale jakie to miłe, dziękuję :)

      Usuń
  21. Wyglądasz wspaniale, bardzo podoba mi się Twój styl :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. P rzeslicznie wygladasz w tej stylizacji.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. P rzeslicznie wygladasz w tej stylizacji.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzisiejszy zestaw podkreśla Twoją niezwykle zgrabną sylwetkę :)
    Wyglądasz...wow!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko bardzo fajnie do siebie pasuje, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ŚWIETNIE! Oryginalnie, minimalistyczne i ślicznie ;-)

    OdpowiedzUsuń