Moda na filmy

22:38:00

Hej Kochani! 🎬

Moda jest na różne rzeczy i dzisiejszy post traktuje o trendach w świecie filmowym. Tylko czy jest to moda, miłość, hobby, kult a może wręcz fanatyzm?  Pytanie na które jednoznacznie trudno odpowiedzieć.  "Star Wars" - tytuł serii filmów science fiction jest znany, jak mi się zdaje każdemu kto interesuje się tego typu tematyką. Może nie każdy oglądał ale z pewnością słyszał. Główne postacie są powszechnie znane i kojarzone, nieraz wykorzystywane w mediach, reklamie a nawet klockach Lego. "Gwiezdne wojny" zyskały tak ogromną popularność, że powstały rzesze jego zwolenników, niektórzy stali się kolekcjonerami gadżetów, rekwizytów takich jak figurek, broni, pojazdów, publikacji itp. Sama jestem kinomaniakiem, uwielbiam filmy i "Gwiezdne wojny" nie są mi obce, aczkolwiek nie należę do zagorzalców tego gatunku. A czemu piszę na ten temat?  Mój dobry znajomy otworzył na rynku starego miasta w Toruniu wystawę poświęconą "Gwiezdnym wojnom" i w związku z tym chcę ja trochę wypromować.  Fani tego filmu i nie tylko znajdą tu wiele bardzo ciekawych i pieczołowicie gromadzonych kolekcjonerskich rzeczy, polecam! Do miłego następnego! 💋




















You Might Also Like

23 komentarze

  1. Chyba jestem trochę dziwna bo nie lubię tego typu filmów, oglądam ale bez emocji.
    Wystawa jednak bardzo ciekawa dla zwolenników "Gwiezdnych wojen".
    Ty Lilu świetnie się prezentujesz, fajne fotki...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi Basi, że nie jesteś dziwna :))))

      Usuń
  2. świetne fotki, pięknie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wystawa! Moje chłopaki byłyby zachwycone:))
    I fajnie się ubrałaś! Dżinsy i ramoneska zawsze dają radę na wyprawach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam , czasami można mnie tam spotkać (weekendy), a fajna kolekcja dla tych co się znają :)

      Usuń
  4. Nie jestem fanką tego filmu, jednak wystawa zrobiła na mnie duże wrażenie. Kolekcja jest imponująca :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja też, ale faktycznie kolekcja duża :)

      Usuń
  5. Ja nie miałam pojęcia o czym to w ogóle jest. Dopiero stosunkowo niedawno obejrzałam te filmy, przez syna. Ale żebymy mi się podobało, to nieeee... Nie lubię efektów specjalnych. Ale niektórzy bohaterowie całkiem sympatyczni :D A pomysł na wystawę zacny i na pewno przyciągnie fanów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przyciąga, jestem tym bardzo zaskoczona, jednak głównie młodzież, męską część :)))

      Usuń
  6. Mojemu synowi spodobałaby się ta wystawa :)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anetko, myślę że byłby zadowolony :)

      Usuń
  7. Super wystawa, ciekawa. Film oglądałąm, klasyka i lubię tego rodzaju filmy:) Oderwać się od szrości:)Wyglądasz świetnie i zawsze podziwiam Ciebie i twoje stylizacje, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takich filmów :P mimo wszystko świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam lubię praktycznie każdy gatunek filmów..Super zdjęcia,pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moge nazwac siebie fanka tego rodzaju filmow ale obejrzalam z rodzina wszystkie czesci :) Bo bez wzgledu na to czy nam sie podoba czy tez nie jest to klasyka gatunku i warto miec wlasna opinie:)A wystawa robi wrazenie :) piekne zdjecia Lilu i swietnie wygladasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moge nazwac siebie fanka tego rodzaju filmow ale obejrzalam z rodzina wszystkie czesci :) Bo bez wzgledu na to czy nam sie podoba czy tez nie jest to klasyka gatunku i warto miec wlasna opinie:)A wystawa robi wrazenie :) piekne zdjecia Lilu i swietnie wygladasz :)))

    OdpowiedzUsuń