Marynarka size plus

11:30:00

Hej Kochani!

Lata 90-te w modzie to między innymi ubrania sprawiające wrażenie za dużych o kilka rozmiarów, duże poduchy przy koszulach, swetrach a nawet delikatnych bluzkach.  Na pokazach oraz w sklepach pojawiają się tego typu rzeczy. Niby nasz rozmiar, a wygląda potężnie. Marka ZARA wypuściła tego typu marynarki. Moja stylizacja troszkę do tego nawiązuje, czyli marynarka większa o kilka rozmiarów. Jest całkowicie męska, wełniana i w pięknym kolorze. Nie wyszło mi do końca jak zamierzałam, ale mniej więcej chciałam pokazać o co mi chodzi. Marynarka klasyczna a do niej skórzane spodnie i biały t-shirt zdobiony printami i jetami . Jednym słowem znów mieszam style 😜Troszkę o koszulce upolowanej w sh projektu Christiana Audigiera - farncuskiego projektanta mody pracującego między innym dla Lee czy Diesel. Był (piszę w czasie przeszłym bo niedawno zmarł na raka w wieku 57 lat) zwolennikiem rockowego stylu, uwielbiał tatuaże i jego ubrania wyglądają jakby były zdobione tatuażami. Bardzo ciekawe, niespotykane motywy. Sama nie posiadam tatuaży, ale podobają mi się u kogoś.  Poniżej zamieszczam zdjęcie samego projektanta oraz przykłady jego pomysłów. Jestem ciekawa, czy Waszym zdaniem taka moda jest do przyjęcia? 👄💗






















                                                              marynarka: H&M
                                                              t-shirt: Christian Audigier
                                                              spodnie: RESERVED
                                                              baleriny: RESERVED
                                                              okulary: H&M

                                                              zdjęcia własne

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Bardzo udana stylizacja a i modelka przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię proste duże marynarkopłaszcze. Byle nie wyglądać w tym, jak w ubraniu po kimś większym ;) :D :) Tatuaże też lubię, ale nie kolorowe i raczej oszczędnie, nie na całym ciele. Sama mam jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duze jest piekne :))) lubie stylizacje oversizowe i u innych i u siebie :)))) Twoja podoba mi sie bardzo i dodanie do marynarki topu z tatuazem i skorzanych spodni wyszlo swietnie bo przelamalo troche look:))))Pieknie Ci w tej mezowskiej stylizacji :)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lilu u Ciebie zawsze wychodzi super. Ja trochę boję się za dużych rozmiarów, jestem takim filigranem i na mnie to nie wygląda dobrze. Pamiętam jak była taka moda, wielgachne poduszki na ramionach. Wygladałam strasznie...dopiero jak weszły blizej ciała zaczęłam dobrze wyglądać. Ty wyglądasz świetmie i bardzo mi sie podoba taka marynarka. Bluzeczka jest super, buziole.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest tu u Ciebie super,a duze marynarki jak najbardziej!!!
    Ostatnio taką "zarową" prezentowala Jessica M.
    Jesli tylko ktos w takiej przeskalowanej marynarce dobrze się czuje to to jest TO!!;-)
    pozdrawiam juz naprawde wiosennie;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu i pozdrawiam dziś letnio i wakacyjnie! :)))

      Usuń
  6. Świetna stylizacja! Marynarka przypadła mi do gustu, a tym bardziej, że wszystko w pięknym słoneczku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie przyduże swetry, bluzki, marynarki. Zdaje się, że najlepiej wyglądają na szczuplejszych osobach, no i raczej wyższych. Twój zestaw bardzo mi się podoba i kolor marynarki też. Sama bym się tak ubrała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja! Pięknie wyglądasz!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylówka, bardzo w moim typie. Marynarka jest bardzo ciekawa. Fajnie prezentuje się ze skórzanymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie w tej za dużej marynarce! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam te lata, sama nosiłam takie za duże rzeczy ale taka była moda i wtedy wszystkim to się podobało. Teraz moda wraca i niektóre osoby zaczynają nosić a jeszcze parę lat temu było to nie do przyjęcia.
    Fajną masz marynarkę, z obcisłymi spodniami super. Świetna całość Lilu.
    Pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużym marynarkom jestem na tak!!! Są luzne i wygodne :-) Wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji, chciałabym taki sam t-shirt :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja.
    Spodnie wpadły mi w oko.
    Mega podkreślają Twoje zgrabne nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygladasz bardzo ładnie w tej marynarce:))ja jednak unikam takich fasonów,już sam jestem duża:))))ale nie tylko marynarka mi się podoba,cały zestaw świetny:))):))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Lila, jesteś tak szczuplutka, że nawet w takich wielkich rozmiarach wglądasz pięknie.
    Bardzo podoba mi się Twoja koszulka :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja wiem, na zdjęciach wyglądam szczuplej niż na żywca, co mnie trochę wkurza ;/ Dzięki i buziole :)

      Usuń
  16. Wszystko świetnie ze sobą gra. Koszulka bombowa, taki wzór niczym tatuaż. Podobywowywuje mnie sie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowe zestawienie, a Twoje włosy są obłędne!
    Buziaki Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cu-do-wnie. Marynarka super, nogi jak marzenie. Kocham marynarki i jest to taki element garderoby, który zawsze dodaje mi jakby trochę pewności siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest pazur!!!
    Rewelacyjny zestaw! Koszulka piękna:)))
    Za dużych rzeczy nie lubię, bo mam uraz z lat 80-tych, gdy nic na mnie nie było w sklepach:D
    Ale na Tobie fantastycznie ta marynara się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wzrost 170 taki jak ja mam to jakoś to wyglądało :)))

      Usuń
  20. Świetną masz tą mężową marynarę i wygląda jak Twoja oversizowa, super z tą resztą do ciała, ze skórzanymi spodniami, w których Ty wyglądasz bosko, a ja nawet boję się pomyśleć ;) i z tym świetnym tatuażowym T-shirtem, no i serdecznymi butkami :) Wiesz, że dla mnie do przyjęcia jest każda moda, więc jego styl też jak najbardziej :) Tatuaża żadnego nie mam bo nie lubię się do niczego przyzwyczajać, ale podobają mi się bez ograniczeń, w ogóle mało co mi się nie podoba, taka już jestem :)) Buziaki Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

  21. Ajććć boskie portaski- jak najbardziej moje klimaty <3
    t-shirt rowniez bardzo mi się podoba :) i wlaśnie za to uwielbiam buszować po SH, bo można tam złowić perelki za grosze i wciąż wyglądać modnie i stylowo, jesteś doskonalym tego przykladem :D

    OdpowiedzUsuń