Biżuteria YES

13:18:00

Kochani! 🎁

Która z nas nie lubi biżuterii? Chyba większość kocha ją, niezależnie od tego czy jest ze sztucznego tworzywa, czy ze szlachetnego kruszcu. Bardzo dobrze, że minęły czasy noszenia drogiej biżuterii wyznaczającej nasz status społeczny. Tanie świecidełka są naprawdę bardzo ładne i różnorodne. Jedyna wada to ich krótka trwałość. Znane marki jubilerskie zaczęły produkować piękne wyroby w bardzo korzystnych cenach i z takich metali jak srebro pokrytych warstwą złota, dzięki czemu ich trwałość i wygląd jest długo niezmienny. Jednym słowem nie musimy wydawać kroci, by mieć ładną i na długi czas biżuterię. Kiedyś nastał taki czas, że kiczem było noszenie złota i każda kobieta starała się nosić tylko srebro. Ja lubię i jedno i drugie. Super, że obecnie nie ma ujednolicenia czego nie lubię. Czasami mam ochotę na srebrne dodatki, a innym razem na złote albo też łącze je razem (kiedyś nie do pomyślenia). Dziś pokażę Wam przykłady ładnej biżuterii ze ze srebra pokrytej złotem marki YES. Są to bransoleta i wisiorek, urodzinowe prezenty od męża, który to pytając się co bym chciała otrzymać w odpowiedzi słyszy, że biżuteria ale bez szaleństw finansowych, więc trafione w 100%. Uwielbiam też estetykę tej marki - te wstążeczki, pudełeczka i kolory, ach... Na moich zdjęciach nie bardzo widać urok tych rzeczy, ale są naprawdę bardzo ładne. A jak Wy zapatrujecie się na taką pozłacaną biżuterię? Miłych wiosennych dni 🌻🌼🌻



                                             Na zbliżeniu wisiorek wygląda własnie tak jak wyżej :)


















                                                                          biżuteria; Yes
                                                                          szpilki: MOHITO

                                                                          zdjęcia własne

You Might Also Like

30 komentarze

  1. piękna <3 uwielbiam motyw serduszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i delikatna biżuteria:))ja posiadam wyłącznie sztuczną,to co miałam ze złota podarowałam córce:)))czyżby te śliczne czerwone szpilki to też urodzinowy prezent??Pozdrawiam i serdeczności przesyłam:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za komentarz, więcej mam tej sztucznej, a szpileczko to juz mój zakup :)))) Pozdrawiam Cie wiosennie :)))

      Usuń
  3. Piękna, delikatna biżuteria!!! Taki mąż to skarb :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie noszę bizuterii,marzę o porządnym,pieknym męskim zegarku ;-)
    Ale ta jest delikatna, subtelna, jesli lubisz to strzał w dziesiatkę dla Ciebie, cudna kobieto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lilu piękna, subtelna i lubię taką. Bardzo mi się podoba zapamiętam firmę, a Tobie wszystkiego co najlepsze na urodzinki, buziole.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, delikatna i subtelna biżu. Serca dane z serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna i subtelna biżuteria, do Twojej delikatnej urody idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚLiczna jest taka delikatna biżuteria:))
    Tez mam cos z Yes;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba nie jestem stuprocentową kobietą, bo nie lubię biżuterii:( Ale ta Twoja delikatna bardzo mi się podoba, i taką chyba bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lilu,piekna:)) Ja lubie bizuterie i chetnie kupuje w Yes,twoja jest delikatna i bardzo pasuje do Ciebie :)pozdrawiam

    PS: wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna, delikatna biżuteria... :-) Pięknie sie prezentuje! Wszystkiego najlepszego ;-) (Szczególnie, żeby mąż był cały czas taki kochany ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam właśnie, że biżuteria od Yes jest śliczna i właśnie się o tym przekonałam. Cudowna! Wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem za wszelką biżuterią, tzn. nie musi być droga, tym bardziej, że teraz w sklepach jest naprawdę duży wybór i dodatkowo modna jest ta pozłacana czy sztuczna. Sama mam całkiem sporo biżuterii również sztucznej. Jestem bowiem jak sroka albo mała dziewczynka, lubię mieć choć nie za często noszę. Ostatnio też nabyłam u jubilera (raczej mąż, ściślej mówiąc), tzw. celebrytkę ze srebra pozłacaną właśnie. Twoja jest bardzo delikatna i subtelna, śliczny prezent:)) Niech się dobrze i długo nosi.
    Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplecik ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna i delikatna biżuteria - będzie stanowić idealne dopełnienie eleganckiej stylizacji :) A szpileczki sztos! Uwielbiam czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, delikatna, romantyczna, subtelna więc jakby dla Ciebie stworzona :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wygląda.

    Będę do Ciebie zaglądać. Lubię blogi dziewczyn w wieku zbliżonym do mojego. :-)

    OdpowiedzUsuń