Kurtka przejściowa

06:38:00

Kochani!

Wiosna idzie wielkimi krokami, tylko patrzeć jak buchnie nam zielenią i kolorami pierwszych kwiatów. To najukochańsza przeze mnie pora roku i wiem, że nie jestem w tym oryginalna. Jakoś ostatnio mam fazy na jednokolorowe zestawy i nie jest to do końca celowe, tak po prostu wychodzi. Tym razem jestem niemalże cała w zieleni z godnie z tym co ma zadziać się w przyrodzie ;). Temat przewodni to kurtka, która jest tak zwana przejściowa, zakupiona w TKmakx oczywiście za dobrą cenę, świetnie uszyta z różnymi fajnymi dodatkami, lekka i wygodna. Przejściowa kurtka to nieraz problem czy aby nie za lekka, z może za gruba. Najlepiej mieć i dwa warianty, no jak ktoś chce to i więcej ;). Tu zdradzę tajemnicę, tą kurteczkę kupił sobie mąż i jest to męski model (damskich nie było 😒) i obiecał mi, że czasami mogę ją pożyczać. Na nim wygląda tak jak powinna, ale myślę, że na mnie też całkiem w porządku:). Do tego koszula w kratę H&M upolowana w sh za 3zł, zielone rurki i granatowe botki, a w deszczowe dni, których jak to wiosną będzie niemało kalosze i heja po polach, łąkach i lasach. 🌳🌳🌳. A jak z u Was z kurtkami tego typu?






























                                                                       kurtka: NAKETANO TKMaxx
                                                                       koszula: H&M
                                                                       spodnie: STRADIVARIUS
                                                                       botki: LASOCKI
                                                                       kalosze: Deichmann

                                                                       zdjęcia własne

You Might Also Like

54 komentarze

  1. Hej!
    ja podobną kurteczke posiadam, dostałam ja od mojej córki;-))
    na wiosnę jak znalazł.
    A Twoja stylizacja..jak zawsze swietna, kobieca!W H@M w nowej kolekcji jest parze ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw a dodanie do tego granatowego motywu jest doskonałym wyborem. Kurteczkę masz fajną, sama poluje na podobną ale przy tak gigantycznym wyborze kurtek khaki ciężko jest mi sie zdecydować :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lilu jak jak zawsze świetnie. Kurtkę to niech mąż kupi drugą i nie oddawaj:) jest Ci w niej super i jest bardzo ciekawa. Cała styluzacja bardzo kobica chociaż z męskimi elementami. Masz ładne kaloszki,buziole.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz fantastycznie;) świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka bardzo fajna i ma rękawy ze ściągaczami, które kocham w takich "sportowych" modelach. I koszula ekstra, piękne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna jest ta zieleń <3
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny i praktyczny zestaw, w sam raz na okres przejściowy.
    Kurtka świetna. Całość na wielki plus.
    Mam parę rzeczy na okres przejściowy, czekam aby trochę się ociepliło.
    Pozdrawiam Lilu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem tylko takie nakrycia, pozdrawiam :)))

      Usuń
  8. świetna stylizacja, nie sądziłam że kolor khaki tak dobrze wygląda z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te kolorki fajnie ze sobą wyglądają :)

      Usuń
  9. Rewelacja!!! Super to khaki od stóp do głów wygląda!
    Rewelacyjna koszula i kurtka! I kalosze:))
    Fajna całość! Taka spójna!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie takiej kurtki przejściowej nie mam :) promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu Ciebie zaskoczę, bo też nie mam :D

      Usuń
  11. Świetna stylówka!
    Bardzo podoba mi się kolor khaki a kurtka w tym kolorze jest super :)
    Pięknie wyglądasz Lilu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lilka:)))uwielbiam ten look :))) Kurtka jest cudowna,koszula jest tez cudowna,spodnie sa tez cudowne :))))Ja potrzebuje takich kurtek ,bo pogoda mnie nie rozpieszcza :)))A Twoja jest wymarzona dla mnie :)))ale widze,ze dla Ciebie tez :)))Wygladasz genialnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę jest bardzo zwyczajny, nie ma co udawać, ale kurtka bardzo mi wpadła w oko :) Dzięki i buziole! :)

      Usuń
  13. Taka przejściowa kurtka to świetna sprawa! A Twoje jednokolorowe zestawy bardzo mi się podobają - dodanie granatu i przełamanie kratką wyszło znakomicie i bardzo młodzieżowo.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, a może za młodzieżowo? Eeee ja tak lubię:)))

      Usuń
  14. Bardzo fajnie wszystko ze sobą połączyła, kurtka idealna na teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna stylizacja! Oliwka to zdecydowanie Twój kolor ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz pięknie! A kurtka bardzo w moim stylu.
    Pozdrawiam najserdeczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ma Pani przepiękny uśmiech! :) i figurę też do pozazdroszczenia, takie zgrabne nogi to i ja bym chciała <3
    Też lubię takie monochromatyczne zestawy, myślę, że wyglądają bardziej elegancko niż kilka kontrastowych kolorów, nawet w tak codziennych strojach jak ten. Kurtka świetna! W TK Maxx w ogóle można upolować świetne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :) TK Maxx jest moim ulubionym ostatnio sklepem :)))

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozytywne zdjęcia :) Też uwielbiam wiosnę!
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko idealnie się komponuje, świetna kolorystyka! :) Miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały zestaw kolorystycznie, cudna kurtka i naprawdę nie widać, ze zdjęta z męża, choć to nie ma znaczenia, może dlatego napisałam, że u mnie byłoby widać bo XXL, ale chyba coś w końcu wypróbuję, może koszulę ;) Uwielbiam Cię w koszulach i dżinsowych i tych w kratę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam identyczną koszulę... ha... kupiłam ją jakieś 7 lat temu i kosztowała mnie (o ile dobrze pamiętam) aż 40 zł :)!!!
    Uwielbiam kolor zielony :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tyle by kosztowała, jest fajna :)

      Usuń
  23. totalnie mój styl!! Super <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Love this so much!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. I like this colour too much.
    deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja.Kurtka jest świetna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurtka jest bardzo ładna,ale nie tylko ona:))super kolory masz dzisiaj na sobie i pięknie wyglądasz:)))ta moda bardzo przypomina mi moją młodość:)))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurtka świetna i kolor i fason. Śmiało możesz pożyczać od męża (ją pożyczam szal).
    Wyglądasz jak piękna pani leśnik na powitanie wiosny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się kojarzy z lasem, leśnikiem, kolory i całość zresztą :) Dzięki Ewa :)

      Usuń