Koszulka polo + tiulowa spódnica

17:37:00

Hej Kochani!💋

Dzisiaj bez większego rozpisywania, same zdjęcia pokazują stylizację. Jest to dość nietypowe połączenie zwiewnej tiulowej spódnicy od MOHITO ozdobionej wyszywanymi aplikacjami (bardzo na topie w obecnym sezonie) i cekinami z koszulką polo z TK Maxx, czyli sportowo i wizytowo zarazem. Nie wiem, czy przypadnie Wam to do gustu, ale właśnie taki strój wymyśliłam sobie urodzinowo 🍹🍰. Do tego kurtka ramoneska czyli kolejne nietypowe połączenie, ale też nieraz stosowane przez miłośniczki mody.  Do miłego 💋



























                                                                       spódnica: MOHITO
                                                                       T-shirt polo: U.S.POLO ASSAN (TKMaxx)
                                                                       kurtka: Lidl
                                                                       pończochy: GATTA
                                                                       buty: MARKS&SPENCER

                                                                      zdjęcia własne

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Kurtka i spódnica super ale buty i kabaretki mi sie nie podobają:( Ale ogólnie sliczna i zgrabna z Ciebie kobieta:) Jestem tu dzis pierwszy raz i na pewno będę zagladać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość naprawdę fenomenalna, świetne wyczucie stylu! :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz fantastycznie:) spódnica jest obłędna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka jest cudna, zestawienie jej z koszulką polo nawet dla mnie niecodzienne, ale bardzo ciekawe, stylowo i kolorowo :) Kabaretki jeszcze nade mną pracują ;) Buziaki Lilou :)

    OdpowiedzUsuń
  6. od dłuższego czasu choruję na podobną spódnicę tiulową, no zazdroszczę Ci. Pięknie wyglądasz w niej, lekko, zwiewnie i bardzo wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lila,ja uwielbiam takie mixy :))Tiul i ramoneska i polo koszulka ...wszystko swietnie zgrane i bardzo,bardzo w moim stylu :))))podoba mi sie bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mąż mnie zobaczył, najpierw się skrzywił i zdecydowanie stwierdził, że jednak jest tradycjonalistą, cóż... mi się też podoba i dlatego wielkie dzięki :)))

      Usuń
  8. Ja należę tez do tych którym przełamanie ramoneską i koszulką polo to jest w tym stroju TO!
    Lilu wiesz co w trawie piszczy, nie po raz pierwszy zresztą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lilu, ale super pomysł! Bardzo mi sie podoba twoje połączenie. Sportowa bluzeczka i zwiewna spódnica. Wyglądasz pięknie i ta spódnica jest super, a jak urodzinowo to samych słonecznych dni, buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Jolu za komentarz i życzenia ! :))) Buzi buzi :)

      Usuń
  10. Rockowa dziewczyna :)!!!
    Bardzo mi się podobasz Lila :)!!! Spódniczka skradła moje serce :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pazur musi być ;))) Kiecka jest super! :)

      Usuń
  11. Super kurtka i spódniczka, bardzo wpadła mi w oko! Że tak powiem 'z jajem'! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcie może i nietypowe, ale efektowne! Super! W dodatku pięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódnica i fajnie, że tak nietypowo zestawiona. O to chodzi ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiecka bardzo spodobała mi się, a też nie chciałam jej zestawiać z czymś wizytowym i wyszło jak wyszło :)

      Usuń
  14. Ciekawe, odważne i nietypowe połączenie :) Nie mój styl, ale ty prezentujesz się świetnie :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo to fajnie wymyśliłaś. Pasuje do Ciebie takie połączenie.
    Ładna spódnica a z kabaretkami z małymi dziurkami wow!
    Wyszło bardzo seksi no ale jak Urodziny to musiało tak być!
    Wszystkiego NAJ! Lilu...wiosennie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję za życzenia :))))

      Usuń
  16. Really great dear!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Moc zdrówka i szczęścia w ten urodzinowy czas:))
    A zestaw wymyśliłaś sobie wspaniały! I pięknie w nim wyglądasz!!!
    Bardzo wdzięcznie i dziewczęco!
    Śliczna jest ta spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bużki za życzenia !!!:***

      Usuń
  18. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin. Wyglądasz bardzo dziewczęco, zwiewnie i delikatnie w tej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna spódnica! I'm in love! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niecodzienne połączenie, koszulka plus tiulowa spódnica, ale przyznaję, że bardzo ciekawie to wygląda i ładnie. Jedynie kabaretu mnie nie przekonują, ale na to nie patrz.
    No i wszystkiego najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, świetnie wyglądasz w tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń