Kobieta

08:44:00

Hej Kochani!

Dziś mamy 8 marca czyli Dzień Kobiet 🌷🌷🌷mający swój w ostatnich latach come back. Jest dużo o tym w mediach, spotach reklamowych, sklepach. Nie będę bawiła się tu w genezę tego święta, chociaż jako ciekawostkę napiszę, że już w starożytnym Rzymie pierwsze dni marca były świętowane jako dni macierzyństwa i płodności i w tych dniach mężczyżni czcili swoje kobiety, obdarowując je podarunkami i kwiatami. W PRL-u było to ulubione święto nie tyle kobiet, co mężczyzn ;) i w tych czasach zyskało złą sławę (oczywiście powody były inne).
Jednak uważam, że pozytywnych dni nigdy za mało, miłych gestów również. Dbajmy o siebie, róbmy czasami albo każdego dnia coś tylko dla siebie, nie musi to być nic wielkiego, pomyślmy o sobie jakie jesteśmy piękne i wyjątkowe (nawet na przekór). Polubmy się, a nawet pokochajmy 💗
Drogie i Kochane Panie, Dziewczyny, Kobiety 👧👩👸życzę Wam miłego Dnia Kobiet, uśmiechów od najmilszych i najukochańszych, miłych słów i czułych gestów! 💋🌹🌹🌹 Trzymajcie się! 🙋
Dziś pokazuję Wam zdjęcia z początków mojego blogowania, jakieś 2,5 roku temu, mało kto je widział, a lubię je i bardzo pasują mi do tematyki posta.









                                                                    sukienka: RESERVED
                                                                    szpilki: nn
                                                                    torebka: CCC
                                                                    kapelusz: H&M
                                                                    apaszka: H&M

                                                                   zdjęcia własne


              A poniżej Drogie Panie dla Was Rafał Maślak (dla niezorientowanych mister Polski
              z 2014 r, fotomodel) w specjalnej sesji z okazji Dnia Kobiet dla marki MOHITO).
                      Zdjęcia z ubiegłego roku, ale jakie to ma znaczenie, są świetne :)







You Might Also Like

33 komentarze

  1. Ooo, nie wiedziałam o tym Rzymie, a fajne to było, miłe takie:)
    No i bardzo dobrze, że te zdjęcia przypomniałaś, bo ja np. nie widziałam ich, a są świetne! Piękna z Ciebie dama w kapeluszu i w okularach też super wyglądasz! Wpadł mi w oko też szal w groszki. Zainspirowałaś mnie, chociaż ja z kolei za groszkami nie przepadam, ale tu, w tej stylizacji, jestem zachwycona!
    Wszystkiego najlepszego Kobieto!!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i Tobie też Najlepszego nie tylko w tym dniu! :)

      Usuń
  2. Przepięknie wyglądasz!!! Nie ma jak czerrrwona sukienka!!! A na takiej zgrabnej figurce, to 1000% kobiecości!!!
    Pana Maślaka kojarzę, bo miga mi w necie...Oj, przystojniak:)))
    Dzięki Lila za życzenia i nawzajem!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko kieca ma swoje lata, ale co tam ;) Dzięki wielkie :)))

      Usuń
  3. I dla Ciebie wszystkiego najlepszego :) Solidaność jajników ;) Przepiękna Ty! I jak zawsze super sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, kobieco i w ogóle...zatkało mnie;-))))
    Cudnie Ci w tym kapeluszu!
    Świętuj;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu, Ty też celebruj :) buziaki :)

      Usuń
  5. wyglądasz świetnie :))
    pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz:D
    Sukienka bardzo mi się podoba :)
    Super stylizacja :)

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna figura i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też uważam, że święto to święto i fajnie! ;) i dostałam super prezent od męża :)a Ty wyglądasz czarująco, elegancja-Francja! :) no i fajna sesja Mohito, chociaż Rafała to tak sobie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sesja bardzo ładna, żebym tak była za Rafałem M.? Raczej mam neutralny stosunek, ale piękne zdjęcia lubię :)

      Usuń
  9. Lilka!!!! stylizacja wyjatkowa i w temacie :))) Nic sie nie zmienilas wygladasz tak samo zjawiskowo jak wczesniej :))) A w tej sukience jest Ci pieknie :) :)))Jej ja nawet nie patrze ja podziwiam :))) wszystkiego dobrego z okazji 9 marca :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świętowałam choć skromnie. W czerwieni Lilu cudnie wyglądasz, piękna sukienka.
    W kapeluszu jak prawdziwa Dama! Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Och Lila, ja zawsze jestem do tyłu w blogosferze, ale już nadrabiam zaległości :)!!!
    Przepięknie wyglądasz w tej sukience :)!!! 100% kobieta :*!!!
    Nie pokazuj mi tu takich panów, bo wykończę Miśka na siłowni ;). A bidulek ma teraz łapkę w gipsie :(, więc tym bardziej :).
    Pozdrawiam serdecznie :*!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam zaległości, wiem jak jest - czasu wciąż za mało :). A tacy panowie to tylko od święta i i na fotkach reklamując coś damskiego, taki dodatek ;)

      Usuń
  12. Ślicznie i elegancko wyglądasz:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwię się, że lubisz te zdjęcia... są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w twojej czerwonej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lilu w tej czerwieni to wyglądasz niesamowicie. Pięknie w tej sukience. Zgrabna i cudowna kobieta w czerwieni,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu, jak zawsze jesteś bardzo miła :))) Buziaki :)

      Usuń
  16. Uwielbiam takie zgrabne i piękne blondynki w czerwieni, jeszcze taka widać świeża opalenizna, wyglądasz wspaniale :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń