Lady in red sweater

21:36:00

Hej! 💃

Jest taka piękna piosenka wykonywana zmysłowym głosem przez Chrisa de Burgh "Lady in red". Uwielbiam ją, dawno jej nie słuchałam i dziś przy pisaniu tego posta postanowiłam ją sobie przypomnieć. Młodsze pokolenie może nie kojarzy, a osobiście polecam ją tym bardziej romantycznym duszyczkom :)
Moja stylizacja jest przewrotna, bo czerwony sweter, szpilki i wstążeczka na szyi plus szaro srebrne szerokie spodnie niekoniecznie zrobiłyby wrażenie na Chrisie ;), bo jednak to nie kiecka tak lubiana przez mężczyzn, co mnie nie dziwi. Trochę się rozmarzyłam mając tę piosenkę w uszach :)
Jak Wam się podoba  lady in red sweater i czy lubcie takie "kawałki". Pozdrawiam ciepło 💋
A tu fragment tekstu po Polsku 💗

Nigdy nie widziałem byś wyglądała tak cudnie jak dziś w nocy 
Nigdy nie widziałem cię tak jaśniejącej blaskiem 
Nigdy nie widziałem tylu mężczyzn pytających czy mogą z tobą zatańczyć 
Szukających małego romansu 
Cienia szansy 
Nigdy nie widziałem tej sukienki, którą założyłaś 
Ani pasemek twoich włosów, które sięgały twych oczu 
Byłem ślepy 

Dama w czerwieni 
Tańczy ze mną 
Policzek przy policzku
Nie ma tu nikogo 
Tylko ty i ja 
Tu chcę być 
Ledwie pojmuję
Tę piękność obok mnie
Nigdy nie zapomnę 
Jak wyglądałaś tej nocy 




















                                                                                                    sweter: ZARA
                                                                                                    szpilki: MOHITO
                                                                                                    spodnie: MORGAN (TK Max)

                                                                                           fot: Sebastian Kretkowsi

You Might Also Like

36 komentarze

  1. śliczny ma Pani kolor włosów :) i sweterek super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w czerwieni, świetne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w czerwieni sweterkowo-bucikowej! Spodnie genialnie wyglądają! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lilka, ale Ty cudnie wyglądasz:) Sweterek śliczny i te buty. Piosenkę znam i bardzo lubię. Obecnie staram sie opisac prawdziwą histore damy w czerwieni-opowiadanie Czerwony motyl...mam z tym problem, bo ja wrażliwa jestem, a historia zasmuca i troche z końcem opwiadania zwlekam. Zmieniłam adres http://wyznania-poetki-esteki.blogspot.com buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki i życzę wytrwałości :)

      Usuń
  5. Oczywiście, że mi się podoba, uwielbiam czerwień /nawet niedawno ja prezentowałam/.
    Oczywiście, że jest kobieco /nie tylko w sukience jesteśmy kobietami/, szpilki sprawiły, że jest wszystko co być powinno.
    Bardzo mi się podobasz Lilu.
    Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień zawsze mnie pociąga, zawsze zachwyca, piękny sweterek i lakierki, ale też bardzo podoba mi się krój i wzór spodni :) Pięknie wyglądasz :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wyglądasz w czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie,Sweter piekny...meski fason ale dzieki tej czerwieni zyskal taki zmyslowy charakter:))) jak w piosence :))) szerokie spodnie i czerwone lakierki ...szyk i klasa w jednym :))) jest swietnie :)) i jeszcze ta czerwona wstazka -swietny pomysl:)))

    PS: ciesze sie ,ze lakierki wracaja -maja w sobie to cos :)))) buziaki,Lilu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze Ci w tym kroju spodni-świetnie.Z czerwienią bywa różnie, ale Ty wygladasz w niej znakomicie.
    Buty lakierki- bardzo lubię!! ;-)
    Całość super!
    chyba wiosenne już pozdrowionka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiosenne wiosenne niech już będą :)

      Usuń
  10. Czerwień i szarość pięknie się razem komponują :)!!!! Bardzo ładnie wyglądasz Lila :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz w czerwieni! Cała Lady Red! Szpilki oczywiście rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda nie należę do młodszego pokolenia, ale się zna oczywiście piosenkę.
    Piękna, energetyczna czerwień, a Ty jak zwykle promienna i piękna.

    OdpowiedzUsuń
  13. W czerwieni pięknie wyglądasz:))bardzo ładny zestaw:))pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zestaw! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Fason spodni jest fantastyczny !!! Wyglądasz bosko w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Absolutnie wyglądasz jak ta dama w czerwieni z piosenki Chrisa. Elegancko, kobieco , szykownie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię tę piosenkę, wpada w ucho. Ładnie Ci w czerwonym. Ciekawy sweterek i spodnie:) W ogóle bardzo ładnie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, uwielbiam czerwień w każdej postaci. Podoba mi się u Ciebie dbałość o szczegóły, ekstra buty, subtelna ozdoba na szyi, pazurki świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz w czerwieni!
    Spodnie są obłędne. Uwielbiam taki fason :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście, że pamiętam "Lady in red", a Ty w tych spodniach kapitalnie wyglądasz, też chcę takie! Połączenie z czerwienią super wyszło, szpilki idealne!

    OdpowiedzUsuń
  21. 'Lady in Red '- jedna z tych melodii, które mam nadzieję będą zawsze modne :) . Szpileczki cudowne - razem ze sweterkiem i tym delikatnym chokerem wyglądają super. Ale najbardziej zachwyciły mnie spodnie - dla mnie są perfekcyjne. Pozdrawiam serdecznie, a w wolnej chwili zapraszam tez do mnie www.iameverywoman.eu. Miłego dnia - Margot :)

    OdpowiedzUsuń