Ugrzeczniona koszula w kratę

12:40:00

Hej!

Koszule w kratę są ponadczasowe, są sezony kiedy jest ich mniej lub więcej, tak czy inaczej nie opuszczają nas. Kiedyś nie przepadałam za tego typu koszulami, kojarzyły mi się z facetami pracującymi fizycznie (głupie ale prawdziwe), nie żebym coś miała przeciwko facetom pracującym fizycznie, tylko ja się w nich czułam jak jakiś osiłek (też głupie - wiem). Mam to już dawno za sobą i lubię je. Tą, którą mam na sobie wygrzebałam w sh, jest bardzo miękka, miłka w dotyku i świetnie uszyta z oryginalnym lamówkami ze skóry, dobra marka NEXT za grosze i proszę ;)
Zestawiłam ją z klasyczną i elegancką skórzaną ołówkowa spódnicą, korale przy kołnierzyku ożywiły ją. Klasyczne czarne szpilki i pończoch kabaretki to wykończenie mojego dzisiejszego ubioru. Oczywiście nic takiego, ale czyż na co dzień nie ubieramy się w to "nic takiego"? Jak Wam się podoba?















                                                               koszula: NEXT
                                                               spódnica: nn
                                                               szpilki: nn
                                                               pończoch: GATTA

                                                               zdjęcia własne

You Might Also Like

47 komentarze

  1. Ładnie :) Podoba mi się Twoja propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lilu jak zawsze wyglądasz cudnie i to połączenie bardzo mi się podoba. Krata, skóra i kabaretki i butki z czerwoną podeszwą są świetne. Bardzo podoba mi się ożywienie koszuli koralikami. A o kracie ...też miałam podobnie do tego myślałam, że ci co fizycznie pracują to większości alkoholicy i unikałam ich. buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze zgrabnie i powabnie, baaardzo kobieco.
    Ja z tego zestawu wyrzucam tylko jeden element...korale, resztę w całości kupuję !!!!! ;-), koszula super!!
    ściskam jak zawsze serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jestem zachwycona wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż wiem że fotki nieprofesjonalne...nie zawsze da radę :)

      Usuń
  5. very nice look!!! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta koszula, świetne, spokojne kolory, ze spódnicą i kabaretkami zrobiło się bardzo kobieco. Świetnie Lilu...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój mąż pracuje fizycznie, ale nogdy w takiej koszuli :D Podobają mi się coraz bardziej. A mam ich niedostatek. Twoja fajowa bardzo i pokazałaś ją mega sexi! Z sh? Hmmm, chyba się przejdę do swojego, pobuszować za jakąś koszulą ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Baardzo lubię takie grzeczne koszule:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam koszulę w kratę, Twoja jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi się podoba dzisiejszy Twój look, wszystko doskonale na Tobie leży. Koszule w kratę uwielbiam, ale w życiu bym nie pomyślała, że można je łączyć ze spódnicą i do tego tak efekciarsko całość wygląda. Chyba wykorzystam Twoj pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie! To połączenie siermiężnej koszuli w pięknym kolorze, ze skórzaną spódnicą, to zapięcie koszuli pod szyję i krótkie korale z czerwonym smaczkiem powtórzonym w szpilkach, cudownie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale widać moje mega zmęczenie, nie jestem zadowolona z fotek. Mąż nie lubi mi ich robić, a ja przez to nie potrafię się wyluzować :/ ech...

      Usuń
  12. Jestem uzalezniona od skorzanych spodnic,wiec jak zobaczylam Twoja to poczulam "zew krwi ":))))podoba mi sie takie zestawienie ...kobiece i pelne swobody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię skórzane lub fason ołówkowy :)

      Usuń
  13. Uwielbiam kraciaste koszule :)!!! Kilka wisi w mojej szafie i na Misiową mam jeszcze chrapkę ;)!!!!
    Ślicznie wyglądasz Lila :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam aż 2 sztuku ;) na razie wystarczy, chyba... Dzięki :)

      Usuń
  14. Zawsze w twoich stylizacjach jest klasa i szyk.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w szpileczkach!!! Prześliczne!!!
    Cały zestaw świetny! Taki seksi, ale na luzie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpilki już trochę maja latek, ale są ok :)

      Usuń
  16. Bardzo lubię koszule w kratę. Sama mam kilka. Twoja propozycja "nic takiego" wcale nie wygląda na nic. Jest bardzo ładnie, praktycznie, elegancko i kobieco:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie jak byłam mała to koszule w kratę nosili przede wszystkim robotnicy, teraz z koli informatycy. Za czasów liceum koszule w kratę były jednak już bardzo pożądane. Ja w koszuli w kratę często po górach chodziłam. Teraz mam dwie, dostałam je od mojej mamy, jedną dosłownie kilka dni temu i jest świetna. Ty jak zwykle kobieco i delikatnie. No i krata naprawdę dodaje Ci niesamowitego uroku, fajnie że ma taki stonowany kolor. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki koralom koszula wygląda filuternie <3 Wyglądasz niesamowicie kobieco w tej stylizacji :-)Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna koszula i te rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pończochy są faktycznie ok :)

      Usuń
  20. Bardzo fajna stylizacja! Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego weekendu!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo się podoba!Fajne lustro! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na K O N K U R S!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię koszule w kratę:)))twoja jest świetna i pięknie wyglądasz:))fantastyczne buty:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę znajome lustro. :D

    Świetna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń