Free style

22:29:00

Hej Kochani!

Jeansy w połączeniu z marynarką to w sumie nic takiego oryginalnego, ale ulubionego przeze mnie. Elegancka marynarka w stalowym kolorze luzacko wygląda w zestawieniu z poszarpanymi spodniami, które ozdobione są cekinową aplikacją (wyszywaną przeze mnie). Srebrne wizytowe balerinki korelują z górą, na szyi jako ozdoba apaszka. Wyszło free stylowo. Troszkę nonszalancko.
Książka, którą widać na zdjęciach to historia polskich projektantów od Arkadiusa do Zienia. Nie mogę jej zrecenzować, bo dopiero zaczęłam czytanie ale zapowiada się ciekawie. Książka odkrywa drogi często kręte bardziej znanych i mniej polskich twórców marek. Jest tu między innymi o Ewie Minge, Lidii Kalita, Paprockim&Brzozowskim. Lektura wydaje się ciekawa, oczywiście dla osób interesujących się takim tematem. Autorka Karolina Sulej pokazuje, że moda to nie tylko ubieranie kogoś ale sposób na życie.  Marynarka, którą mam na sobie jest też polskiej marki RC Women, która szyje dla Royal Collection. Jest dobrego gatunku, świetnie uszyta i bardzo delikatna (wełna i wiskoza). Dobrze mieć w szafie kilka rzeczy dobrej jakości, można je zestawiać z rozmaitymi rzeczami niekoniecznie markowymi, a efekt może być mocno zadowalający.
Do zobaczenia na blogu przy kolejnym poście :) Wracam do lektury.




















                                                              jacket: RC Women
                                                              jeans: ONLY
                                                              shoes: RESERVED

                                                        fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och wszystko w moim guście ;-)
    Bardzo lubię takie zestawy, marynarka plus jeansy do tego ta apaszka , fajny "smaczek';-)Też tak się noszę...tylko już teraz zwracam uwagę,żeby spodnie z dziurami były podszyte, bo nie panuje nad nimi i robią mi się dziuuuury, szczególnie na kolanach. Patrzę na Twój zestaw i jeszcze bardziej tęsknię za wiosną, ech...
    Reasumując, strój super, Ty jak zawsze w nim rewelacyjna, zgrabniutka, urocza!! Trzymaj tak dalej, czekam na kolejne zestawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, czasami jak zakładam takie spodnie to stopa ląduję w takiej dziurze i robi się mega dziura. Nie jedne tego typu spodnie znalazły miejsce w koszu. :)

      Usuń
    2. hahahha mam dokładnie tak samo!!!

      Usuń
  3. Lilu bardzo lubię marynarki i też tak robię, żeby nie było sztywno to zakładam do podobnych spodni:)lubię takie stylizacje , pięknie wyglądasz i super zdjęcia. Lilu ty zawsze cudnie wyglądasz:) zgrabna i śliczna:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarkę masz świetną, super w niej wyglądasz. Apaszki to też moja słabość, mam całą szufladę choć ostatnio noszę rzadziej. Marynarki zastępuję swetrami i kardiganami, taka zmiana u mnie. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kardigany też lubię, dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ale SUPER !!!! Szarości - połysk - i nagle te dziurawe jeansy !!! Zakochałam się w tej stylówce - chyba coś skopiuję :) . Miłego weekendu - pozdrawiam - Margot
    www.iameverywoman.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba to zderzenie elegancji kroju, detali i połysku marynarki z tymi potargańcami, uwielbiam tak wiązane apaszki, tylko mi czasem szyi brakuje :)Ślicznie wyglądasz chudziaczku, serdeczne balerinki też super pasują :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, właśnie upiekłam pyszny makowiec idę wsuwać :))) Buziole! :)

      Usuń
  8. Super bez dwóch zdań:))marynarka bardzo elegancka a apaszka dodaje szyku:)))bardzo mi się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Reniu i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Ja uwielbiam apaszki, więc i Twoją się zachwycam jest cudna i dodaje charakteru, marynarka w połączeniu z jeansami to już klasyk, balerinki z czubkiem też są rasowe. Co tu dużo pisać, wszystkie elementy Twojego zestawu jak najbardziej w moim guście. Młodniejesz z wpisu na wpis, zima Ci chyba służy:), albo po prostu szczęśliwa z Ciebie dziewczyna. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Madziu, ja bym obstawiała bardziej na dobry fluid, który nareszcie mi odpowiada :) Pharmaceris - dla mnie super! Delikatny, lekki i dobrze kryjący :)

      Usuń
  10. Te spodnie z dziurami przełamują elegancką marynarkę. I wszystko jest na luzie i dobrze dopasowane, no po prostu bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny zestaw!! Cudowny żakiet i spodnie z pazurem!! Super!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbian takie zestawy ,niby nic ale zawsze wywoluja efekt WOW!!! super

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tak mieszać style :)!!!!
    Bardzo mi się podoba ta stylizacja :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne spodnie! kojarzą mi się z latem.
    zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna marynarka :)z jeansami, może nie jest to odkrywcze, ale zawsze wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkrywcze nie, owszem ale fajne :) Chodzi ogólnie o taką kompilację :)

      Usuń
  16. Me gustan los Baqueros con chaqueta...Feliz año..un saludo desde Murcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię bardzo takie luzackie połączenie! Dzinsy i marynarka zawsze się sprawdzą! Zaszalałaś z dziurami! Fajoskie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie już kupiłam dziurawe jak diabli :)

      Usuń
  18. Lubię takie zestawy jak na twojej stylizacji ale mimo wszystko wolę spodnie mniej przewiewne. Ty natomiast w tym prezentujesz się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny sposób wiązania tej apaszki :)
    zwraca uwage
    prosze o przybliżenia, albo tutaorial ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. You look gorgeous! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  21. Marynarki i apaszki uwielbiam.
    U Ciebie wszystko ze sobą współgra. Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń