Druga lampka wina czyli za Stradivariusa!

23:52:00

Hej! 🍷🍷

Dlaczego taki tytuł? Bo jakiś post temu byłam cała ubrana w  kolorach burgundu, bordo albo po prostu w kolorze wina.  Popijając lampkę czerwonego wytrawnego wina tworzę kolejny post, może łatwiej mi pójdzie ;). Za oknem już ciemno i zimno jak to zimą, a do tego warszawski smog i nie wystawiam dziś nosa z domu, chociaż słońce kusiło oj... W miejskiej komunikacji można spotkać postacie w profesjonalnych antysmogowych maskach (kosmicznie to wygląda).👽 Wczoraj po parku spacerowała para właśnie w takich maskach, sama o takiej myślę. Czasami aż trudno oddychać, a do pracy trzeba dotrzeć. Sami my ludzie jesteśmy temu winni, sami się zatruwamy. No nic wracam do mojego wina. Ubrana jestem w wiskozową koszulę, która bardzo spodobała mi się ze względu na jej oryginalny krój i materiał zdobiony srebrnymi mini kropeczkami (mam nadzieję, że po praniu nie odpadną ;)). Mankiety są fajne. Spodnie to rurki w tym samym kolorze, z pęknięciem na kolanach. A kupione w Stradivariusie w przecenowych korzystnych cenach (zestaw to jedyne 50zł, także komu się podoba to migusiem do sklepu). Całość jak na zdjęciach i do miłego :) 💋






























                                                                    koszula: Stradivarius
                                                                    spodnie: Stradivarius
                                                                    shoes: Graceland

                                                               fot: Sebastian Kretkowski


You Might Also Like

48 komentarze

  1. Dla mnie zestaw rewelacja, uwielbiam bordo i uwielbiam groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno kropki będą modne w najbliższym sezonie więc wyprzedzasz trendy! Masz niesamowicie zgrabną figurkę, bluzka bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty winna dziewczyno ;) Prostota i wyrafinowanie, chyba tak bym określiła Twój strój. Nie ma dużo, a jest ciekawie. I zgrabnie. I podoba mi się brak tła! Super to wygląda. W jakim programie tak wycięłaś - jeśli mogę zadać takie niedyskretne pytanie ;) :)
    Co do smogu - szkoda gadać, zwłaszcza alergicy (ja też, o tej porze roku się zaczyna koszmar) mają źle. Maski powinny być rozdawane za darmo przez...hm, właśnie, przez kogo? Sami sobie jesteśmy winni :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sivka, jaki program? To syn się męczył, photoshop po prostu. Żmudna robota ale fajny efekt wyszedł z tym bordowym kolorem. Tak maski powinny być rozdawane, szczególnie dla alergików!!!

      Usuń
  4. Niby prosto a jednak charakternie, super! Jak zawsze jestem pod wrażeniem ;-).Czy te buty są w kolorze musztardowym, czy tylko na moim kompie?
    O sylwetce wspominam po raz enty...bo rewelacyjna, więc trzeba ten fakt odnotować ;-))).Szczupło, zgrabnie, kobieco,ślicznie. Dodatkowy plus za W-wę, którą uwielbiam!!
    Dobrego dnia, fajna kobieto ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te buty, tak taki chyba kolor. Tak miało być że z kolorem włosów trochę. Dzięki za komplementy (to tak zwane dobre geny, wszystkie cioteczki i babcia świętej pamięci ze strony taty mają tak samo z figurą). A Warszawę uwielbiam nawet z jej ty momentami dziadostwem, ale coś ma w sobie to miasto. Dzięki Ela, całusy :)

      Usuń
  5. Pięknie podkreśla Twoja nienaganną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, pani Liloo z klasą. Podziwiamy Cię tu wszystkie.
    Bordeaux moje ulubione, zdrówko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Ekstra kolor butów do tego wszystkie, a tył bluzki- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja super ....no ale powiedzmy sobie szczerze Ty i tak jestes na pierwszym planie;) Lubie takie stylizacje w jednym kolorze maja w sobie elegancje ,szyk i klase :))) U ciebie wszystko to jest,wiec brawo :))) bardzo mi sie podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Lilu,ale pięknie. Ty jak zawsze piękna i bardzo zgrabna, a to bordo bardzo mi się podoba. Śliczna ta bluzeczka:) Lilu te zdjęcia są piękne, takie inne. Podziwiam twoją naturalność...buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak trochę to inaczej wygląda, zdjęcia z wyciętym tłem. Dzieki Jolu i pozdrowionka :)

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia! Bluzka jest prześliczna :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym kolorze wina wyglądasz idealnie a bluzka ma śliczny tył, po prostu super.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie Ci w takim kolorze!!!! I super pomysł na tło, bez tła:D
    Rewelka! Bluzeczka sliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bluzeczka owszem tez mi się spodobała :)

      Usuń
  13. Świetny zestaw! Na spodnie bym się skusiła... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I to jest przykład, jak świetnie blondynka może wyglądać w bordo! Pięknie, piękna bluzka, świetne ankiety, super fotki!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie ci w tym winie. Zgrana babeczka z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bordo to zdecydowanie Twój kolor Lila :)!!! Przepięknie wyglądasz :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna sesja:))ślicznie Ci w takich energetycznych kolorach:))bluzka bardzo mi się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba cała koncepcja. Bluzka jest urocza, podobają mi się zarówno kropeczki jak i te urocze mankiety! Jak zawsze pokazujesz nam coś bardzo kobiecego. A burgundowy bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bordo bardzo lubię , a Tobie w nim do twarzy!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, za świetną cenę chudziaczku :) bluzka boska przez kropki, mankiety i dekolt plecowy :) I super z tą grungeową czapą :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, lubię tą czapę! :) Pozdrawiam w tym mrożnym dniu! :)

      Usuń
  21. Moje ulubione groszki i burgund, za którym ostatnio przepadam. Fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna koszula. Uwielbiam takie odcienie, bo mam wrażenie, że świetnie wyglądają i na blondynkach i brunetkach i szatynkach. 👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, koszula jest naprawdę super! :)

      Usuń
  23. Pięknie wyglądasz ! I masz na sobie mój ulubiony ostatnio kolorek ! :)

    OdpowiedzUsuń