Zamszowe muszkieterki

13:30:00

Hej!

 Czas kozaków, kozaczków i długich butów nam nastał. Bardzo lubię tego typu obuwie i w tym poście głównie chcę położyć nacisk na buty tak zwane muszkieterki. Jest to kolejny sezon noszenia tak długich kozaków.  Jest taka zasada przy tego typu butów, że bardzo niskie osoby nie będą najlepiej wyglądały w butach zakrywających kolano, gdyż zaburzone będą proporcje (skraca się sylwetka) i nie powinny ich nosić.  Może tak, może nie. Moim zdaniem zależy to też od tego, do czego je założymy. Bardzo dobrze takie buty prezentują się z legginsami, wąskimi rurkowatymi spodniami lub szerszymi dołami spódnic lub sukienek czy długich swetrów.  Moja dzisiejsza propozycja jest z szeroką mięsistą spódnicą (szytą z koła). Na górę delikatna prześwitująca bluzka i kobaltowy kardigan. Jestem dziś kolorowa, co bardzo lubię. Czasami lubię stonowane barwy innym razem mam ochotę na bardziej wyraziste barwy. A całość wygląda jak na zdjęciach. Jesteście zwolenniczkami tak długich butów? Pozdrawiam! :)




















                                                            shoes: Anna Field (Zalando)
                                                            top: Atmosphere
                                                            kardigan: H&M
                                                            skirt: Top Studio
         
                                                        Fot: własne
                                                     

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Buty super, bardzo ładnie wyglądasz...pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Alaways just beautiful and perfect.
    fan of your work.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty i kolory, i dwukolorowe spódniczka, może jest dwustronna ?:) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie nie jest, taki materiał :) Buziole :)

      Usuń
  4. Zawsze byłam fanka muszkieterów! W latach 90-tych tez je nosiłam. A jestem niska:D Nie wiedziałam, że nie mogę;)
    Ale zwykle do rurek albo legginsów je noszę lub do mini, więc chyba daję radę:D
    A Twoje są świetne! Piękny obcas i czubek - idealne tak jak lubię:))
    Cały zestaw taki letnio-zimowy! Ekstra!
    I widzę, że Napoleon panuje i w domu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz je nosić, bo jesteś szczupła :) Takie rady wyczytałam u jakiegoś stylisty, ale wiem że trzeba zawsze rady gdzieś wypośrodkować i samemu spróbować. :) Nawet pisze ten ktosik, że do mini to nie bo wulgarnie, ja juz się lekko przeraziłam, bo też tak lubię. Eee nie ma co się przejmować ;)

      Usuń
  5. Całość super, jak zawsze kobieco-dziewczęco, swietna figurka!!!
    Tak trzymaj ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszkieterki są naprawdę świetne.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Lilu jak zwykle pięknie, podoba mi się zestawienie kolorystyczne i te muszkietery:)wyglądasz w nich super. Masz piękną figurę i one to podkreślają
    Ja kiedyś miałam,ale dobrze było tylko do leginsów w tym samym kolorze co muszkietery...może kiedyś zobaczę jeszcze raz, bo mnie skusiłaś tymi butami i całą stylizacją. Lilu,ale masz ładny pokoik;)super wnętrze.buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, muszkieterki polecam! Pozdrawiam i całuję :)))

      Usuń
  8. bardzo ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zawsze i nie u każdej takie buty mi się podobają, ale szczerze przyznaję, że Twoje są świetne. Mają taki fason jaki lubię i obcas i kolor, są naprawdę ładne:) Może sobie takie poprzymierzam w sklepie i zobaczę jak to u mnie będzie. Oczywiście nie mogłam nie zauważyć ślicznego niebieskiego sweterka. Jest piękny!!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki nie przymierzy się czegoś, to nie wiadomo, ale polecam. Są bardzo lekkie i wygodne. A sweterek stary ale jest ok i lubię go :)

      Usuń
  10. Podobają mi się i te buty i cała stylizacja w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrząc na Ciebie żałuję, że nigdy nie odważyłam się na takie buty. Jestem absolutnie na tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widywałam komiczne efekty u niskich osób, faktycznie, nie każdemu pasują. Osobiście, chhociaż jestem wysoka i teoretycznie mogłabym zakładać, to niezbyt mi się widzą. Nie mój styl. No, chyba, że do swetrowej mini sukienki.... ;) A na widok Ciebie tutaj, przypomina mi się ta piosenka: "Chodź, pomaluj mój świat na żółto i na niebiesko..." ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) A pioseneczka bardzo sympatyczna :)))

      Usuń
  13. Podobają mi się, ale na kimś, bo to nie mój styl. Na Tobie wyglądają bardzo dobrze. Pięknie Ci w tych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, ja uwielbiam i w zeszłą zimę kupiłam sobie takie buty :)!!! Twoje są fajne, mają ładny kolor. Widziałabym je w mojej garderobie ;)!!! Całość bardzo energetyczna. Kolorki to ja lubię :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kozaki są świetne! Ale jaka Ty masz figurę, do pozazdroszczenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszkieterki piękne, ale spódnica - boska!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty, a dobrze dobrane do stroju, pomogą stworzyć ciekawą stylizację. Spódniczka wow!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny zestaw! Wyglądasz bardzo dziewczęco :)
    Kozaki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty są piękne:)))a Ty wyglądasz cudownie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super butki, i spódniczka też ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na Ciebie patrzę to chce mi się chodzić w spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo lubię muszkieterki. Twoje są świetne, nawet ostatnio oglądałam je na zalando :). Cudownie wyglądasz w krótkich spódnicach.

    OdpowiedzUsuń