Kocia bluza Karl Lagerfeld

16:25:00

Hej Kochani!

Któregoś dnia poszłam powałęsać się po sklepach, trafiłam do mojego ulubionego TK Maxx gdzie
po kilku chwilach szperania wpadła mi w oko, co tam...od razu zakochałam się w niebieskiej bluzie z kocimi motywami. Dlaczego to zauroczenie? Raz to kolor, dwa kot, a jeszcze do tego niespodzianka - bluza Karla Lagerfelda, jednego z moich ulubionych projektantów, trzy to cena dla "ludzi" jeśli chodzi o ubrania wielkich projektantów ;). Nie zastanawiając się wcale znalazła się w moim zakupowym koszu. Jak dla mnie jest śliczna, fantastycznie miękka w dotyku i te kocie uszy !!! Mrauuu... Sam Karl jest zakochany w swojej koteczce i wiele jego projektów ma motyw koci. Zadowolona udałam się do Empiku, kupiłam książkę jednego z moich ulubionych autorów, a mianowicie Janusza Głowackiego zatytułowaną "Sonia, która za dużo chciała". Jest to zbiór opowiadań, historie różnych postaci radzących sobie w różny sposób za granicami naszego kraju. Uwielbiam u Głowackiego poczucie humoru, sposób przedstawiania postaci i sytuacji, ogromny dystans do świata i do siebie. Jeżeli ktoś czytał "Z głowy" tego samego autora to nie będzie zawiedziony tą lekturą.  Za oknem zimno, nawet zimowo więc gorąca zielona herbata, książka
 lub muzyka, przytulna ciepła bluza i jestem happy. Do bluzy założyłam poszarpane jeansy, bose stopy i wg. mnie jest ok. Jedynie moja koteczka odmówiła mi dziś posłuszeństwa i za nic nie chciała mi towarzyszyć przy sesji  i już...
Miłych grudniowych wieczorów Kochani :))))














                                        Fajny ten kaptur z uszkami, a uszy są mięsiste i czymś wypełnione :)





                              Dziurawe spodnie z szafy, czasami dobrze jest nie pozbywać się czegoś,
                                             o czym myślimy, że już nie...moda kołem się toczy )




                                                        Kot Karla i poniżej mój zbuntowany ;)




                    Wcześniejsze zdjęcie, było już kiedyś na blogu. Tu dała się potrzymać na rękach,                                   lubi tylko wtedy kiedy sama chce, jak to kot :)




                                                                        bluza /blouse/: Karl Lagerfeld (TK Maxx)
                                                                        jeans: nn
                                                           
                                                                fot: własne - mąż :)

You Might Also Like

33 komentarze

  1. We wszystkim Ci cudnie, w sportowej bluzie też !! ;-)
    Coraz mniej noszę sportowych rzeczy ale podobają mi się u innych.
    A poza tym są mega wygodne.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Elu, miła jesteś :) Ta bluza jest wyjątkowa-słodka i z bardzo miłej bawełny, a w te zimne dni jak najbardziej przydatna :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza, wydać jaka mięciutka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna bluza. Chętnie bym ją zaadoptowała.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby rozwiać (być może wątpliwości) nie jest to bluza dziecięca, kupiona w dziale damskim i bez podania granic wiekowych ;). Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lilu cudna bluza i bardzo Ci w niej ładnie. Pasuje do twoch pięknych oczek. Podziwiam wnętrze twojego pokoju-tak miło i przytulnie. Bardzo podoba mi się sesja. Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj dziękuję bardzo Jolu! :) Buzi buzi :)))

      Usuń
  7. buza jest świetna, a te uszka urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie Ci w tej bluzie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza jest świetna! Pięknie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta bluza bardzo Ci pasuje takie sportowe przełamanie stylu :)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kociak... Do TK MAXX i ja lubię zaglądać od czasu do czasu... ;) "Sonia, która..." czeka już od dłuższego czasu na półce - muszę się chyba w końcu zabrać za jej lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wielki ten Twoj kot :O
    moja też nie pozuje do zdjęć, a jak już uda mi się jakimś cudem ją uchywcić, to robi glupie miny heheheh :P

    super bluza, sama dumnie bym nosila, moja Zosia bylaby ze mnie dumna :D hehehe

    udanej niedzieli :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duża jest owszem, znajomi sobie żartują, czy nie boimy się zasnąć przy niej, bo może nas pożreć!!! A to taka sierotka bardzo wrażliwa :) Chciałabym zobaczyć te miny Twojego kota, moja do zdjęcia często patrzy się jak zbój ;) hi hi

      Usuń
  13. Bluza fantastyczna, dla wszystkich kocich fanów upragniona, a Twoja dziewczynka po prostu nie lubi konkurencji :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. O jej!!! Ta bluza jest świetna!!! Chcę taką :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajoska bluza!!! I jeszcze ten kaptur z uszami!
    Wcale się nie dziwię, że ją do kosza wrzuciłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię Głowackiego ;)
    Bluza super, chociaż kociarą nie jestem. Wszelkie przytulności na domowe wieczorki są mile widziane. Pięknie Ci w niebieskościach! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze psy, psy...Po ostatniej mojej kochanej suni Kajce, która biedna męczyła się z rakiem (operacje nic nie dały) nie byłam w stanie mieć innego psa. Mąż kupił maleńkiego kota, nie znając ich natury musiałam uczyć się tego. Nie wiedziałam, że jest kontakt z kotem, nawet cieszy się i wita po przyjściu do domu. Podbiega, łasi się "gada" po swojemu. :)))

      Usuń
  17. Bluza śliczna:)))uroczo w niej wyglądasz:)))piękny kot chętnie bym go przytuliła:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna i kolorystycznie też :) spodnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś jedną z nielicznych, która tak szlachetnie wygląda w luźnym, sportowym wydaniu. Do tej pory mam w głowie Twoją różową bluzkę w stylu Barbie. Ten łup od samego Karla, to faktycznie rarytas i te świetne jeansy. Chciałabym móc chwilkę spędzić z książką, przy kominku i z ciepłą herbatką, tylko czasu brak, ale może niedługo się odkopię z obowiązków i znajdę trochę wolnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, mi tez ostatnio czas nie pozwalał, długie szkolenie, masa nauki, egzamin i takie tam, ale już jestem po i też po zdanym egzaminie i mam trochę czasu by odpocząć, ale...niebawem święta i wiadomo...:)

      Usuń
  20. kocham wszystkie koty i kocham wszystkie gadżety kocie!
    a Twoja bluza bardzo pasowałyby do mej kociej kolekcji,
    jej, ale Twój kot jest piękny, taki do zagłaskania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kot cudny i bluza też mi się podoba :)))) Dzięki :)

      Usuń
  21. Bluzka bardzo fajna, ma piękny kolor i tak radośnie w niej wyglądasz a kot cudny...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza ta bluza! Kolor zachwycający, bardzo Ci pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądasz<3 super jeansy <3 Wesołych Świąt!:*

    OdpowiedzUsuń