Total look czyli w kolorze wina :)

16:30:00

Hej!

Total look jest ciekawym sposobem zestawiania garderoby, stawiamy na jeden kolor który jest dominujący w danym zestawie. Nie będę się rozpisywać na ten temat, bo wiadomo o co chodzi.
Postawiłam na kolor bordowy, modny w ubiegłym sezonie marsalowy (jest to ten sam kolor, a nazwy pochodzą od koloru wina w jednym i drugim przypadku). Kiedyś nie przepadałam za tym kolorem, ale teraz patrzę na niego zupełnie inaczej. Jak widać na zdjęciach kolor ten dominuje. Poncho, koszula, spodnie i torba są w podobnych barwach. Spodnie, czego nie bardzo widać na fotkach mają ciekawą fakturę przeplataną metakiczną nitką. Ciekawa jestem czy lubicie łączyć ze sobą te same lub bardzo zbliżone kolory? Aby nie było za nudno zdjęcia przeplatane są pierniczkami - to takie preludium do zbliżających się świąt :) 💗💚💛💙



                                                         Poncho "zakopane" gdzieś głeboko w szafie,
                                              zapomniane. Nie bardzo mogłam się przekonać do noszenia
                                              tego typu rzeczy, a jak widać jest ok i czuję się w nim dobrze.






                                                   

















                                                               kurtka /jacket/: H&M
                                                               koszula /shirt/: H&M
                                                               spodnie /pants/: F&F
                                                               poncho: nn
                                                               torba/bag/: TK Maxx

                                                           fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Różne odcienie, różne faktury, bardzo udany zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny zestaw kolorystyczny.Ty przecudnie....młodo, witalnie, zgrabnie!!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba tak w jednym kolorze.
    Ciekawe poncho, fajnie, że dałaś mu szansę.
    Koszula super. Wszystko świetnie pasuje, cudnie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem na tak ! uwielbiam kolor bordowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Liliu, ale ciekawy nastrój..
    Cudnie..wyglądasz cudownie, zgrabnie i poprostu pięknie. Ja lubię ten kolor dla mnie jest to bardzo elegancka barwa, a przy twoich blond włoskach wygląda fantastycznie. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. bordo piękny kolor idealny na jesień ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawienie kolorystyczne. Do twarzy Ci w takich barwach.
    Bardzo lubię stylizacje z dominacją jednego koloru.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw. Głęboki kolor wina jest idelany na jesienne szarugi.

    OdpowiedzUsuń
  9. nic dodać nic ująć...przepiękna stylizacja;) ponczo cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz obłędnie w tym zestawie, super! Czasem zdarza mi się ubrać w jednym kolorze, jednej tonacji, ale raczej rzadko, bo nie jest to łatwe, dobrać tak wszystko, żeby całość wyglądała dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, łatwe nie jest. Można zbytnio zlać się w jeden kolor.

      Usuń
  11. Lila, czerwony to absolutnie Twój kolor!!! Wyglądasz pięknie!!!
    Ponczo jest świetne. Już go nie chowaj do szafy, bo szkoda takiego cudeńka. Aszszszzzzz... no podobasz mi się dzisiaj bardzo !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki. Nie chowam go, teraz to nawet leży na widoku ;)

      Usuń
  12. Bordo, to bardzo fajny kolor. Ostatnio tez się przekonuję do niego jakby bardziej. Ładnie Ci w bordowym, fajne to poncho, ja lubię, no i spodnie, spodnie są super!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobno bordo właśnie z bordo najbardziej się lubi, i Tobie to pięknie się udało pokazać, świetne faktury i odcienie, i rzeczywiście do twarzy Ci w tym kolorze, ponczo super :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam total looki! Poza tym optycznie wydłużają sylwetkę, jeśli ktoś zwraca uwagę na takie triki i ;) Piękny odcień tego bordo, trochę jak wino, trochę jak buraczki. Właśnie, do tego koloru mało który inny wygląda idealnie (wg mnie), poza czernią i szarością. Ale w total looku spełnie sie w 100%. Zajefajne portki i Twoja figura! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne masz te ponczo- aż grzechem by bylo, gdyby nadal leżalo w szafie i zbieralo kurz :O
    ogromnie podobają mi się tego typu odzienia wierzchnie na kimś, a sama niestety w nich jak jakiś przebieraniec się czuję buuuu :( :(

    i brawa za odważne kolory- niestety rzadko spotykane jesienią czy zimą - super wyglądasz !

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look, ten kolor bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię total look i nie raz mi się zdarza ubrać w jednym kolorze, ale w różnych odcieniach. Tobie też się to udało znakomicie. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. woow! wyglądasz fenomenalnie! cholernie podoba mi się ten zestaw - przemyślany! poza tym uwielbiam odcień wina:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw, wyglądasz w nim obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj jak wspaniale, total looki uwielbiam, a ich popularności się nie dziwię zupełnie, bo nasze oko zawsze odbierze spójną harmonijną całość jako coś pięknego. Ale co mnie dodatkowo zachwyciło to to, że co kilka zdjęć, pokazujesz kolejne odsłony tego samego zestawu, a które są same w sobie świetne, najpierw z płaszczykiem, potem ponczo i na koniec koszula. Super.

    No i dobrze, że przekonałaś się do tego koloru- wyglądasz w nim "wyśmienicie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję bardzo, nawet oglądam się za ubraniami w tym kolorze, czego wcześniej nie było :) Pozdrawiam :))

      Usuń