Szerokie spodnie - jak je nosić.

09:32:00

Hej Kochani!

Dzisiejszy post o spodniach, które co trochę wracają do łask i teraz też należą do tych bardziej trendy. Szerokie spodnie (nie mylić z dzwonami) to takie, których nogawki są szerokie na całej długości, Najlepiej wyglądają szyte z lejącego materiału i w kolorach klasycznych jak czerń, granat, biel lub beż, ponieważ należą do eleganckich. Mogą być lużne, z kantami, długie niemalże zakrywające buty, zakończone mankietem lub bez nich. W takich spodniach najlepiej wyglądają szczupłe i wysokie osoby, jednak wiadomo jak jest - "strzeliste" modelki to mniejszość, co nie oznacza, że nie mamy do nich praw :). Mają tą zaletę, że maskują pewnie niedoskonałości, wydłużają sylwetkę, ale osobom bardzo niskim nie polecam bo skutek może być odwrotny. Ważną zasadą w noszeniu tego typu spodni jest wąska góra. Chodzi o wyważenie góry. Skoro dół szeroki to góra powinna być węższa, by nie wyglądać jak jedno wielkie zwalisko materiału.  Lużne i wielkie swetry absolutnie odpadają. Nie koniecznie chodzi mi o bardzo wąskie i ciasne bluzki. Bardzo dobrze pasują do nich klasyczne koszule. Buty mogą być płaskie, szpilki lub koturny, więc wybór jest swobodny. Latem fantastycznie wyglądają w zestawie z płaskimi sandałkami. Spodnie, które prezentuję w poście to jest mój rozmiar,, czyli 36 gdyby ktoś miał wątpliwości i uważał, że są na mnie za duże. Ich krój właśnie ma taki być. Długość też jest poprawna przy moim wzroście 170 cm. Nie mogą być za krótkie, bo będą zabawnie powiewały jak flaga na maszcie.  Zestawiłam je z małą dzianinową bluzką o niebanalnym kroju i klasyczną obcisłą kamizelką. Wierzcie mi, warto takie mieć w szafie - wygoda nieziemska :)




















                                       Mały przerywnik - fotograf Sebastian (syn) :)
                                       kurtka/ jacket/: DIESEL (TKmaxx)




                                                                spodnie/pants/: TKmaxx
                                                                buty/shoes/: TKmaxx
                                                                bluzka/blouse/: nn
                                                                kamizelka/vest/: Atmosphere

                                                                fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

49 komentarze

  1. Szerokie spodnie ....z reguły do wąskiej "góry", ogólnie ciekawy wariant modowy ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z reguły tak, ale róznie to bywa w praktyce :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetna stylówa!
    Ja sobie właśnie wyprałam takie jedne szerokie bordowe gacie. Lubię jak się tak układają fałdy, wiatr w nogach it. Ale wiesz co, myslę, że można połamać zasady tak zwane modowe i łazić w wielkich swetrzychach do takich portek. Może nie każdej sylwetce to posłuży. Ale co tam :)
    Kamizelka piękna, szara <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można, zakazów brak :) Trzym się! :)

      Usuń
  3. Lilu jak zwykle świetnie i wszystko ciekawie zestawione . Ja lubię ten rodzaj spodni, bo lepiej wyglądam niż w rurkach . Rurki są trudne chociaż je noszę , ale lepszy efekt w szerokich chociaż mała jestem 160 . Ty lilu zawsze cudnie i ..
    Ale masz przystojnego syna... i ma świetną kurtkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie! Spodnie + kamizelka + romantyczna bluzka!
    Buty, nie moja bajka akurat. Ale cała reszta mnie zachwyciła :))

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz:) świetne buty:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie, zamykam oczy i widzę je z elegancka koszulą, chociaż Twój pomysł też jest super. Ta kamizelka jest genialna i w dodatku w pięknym szarym kolorze. Bardzo zgrabnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne sponie i Ty w nich wygladasz super,masz świetną figurę:)))podobają mi sie Twoje buty :)))syn przystojny i elegancki:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie portki, choć przy moim 158 wzrostu są ryzykiem:D
    Ty wyglądasz w nich fantastycznie!!!! One same w sobie są świetne! Podoba mi się ich "marynarska" góra - te guziki:))
    No i fajnie dobrałaś do nich koturny i te kamizelkę!
    Podoba mi się całość bardzo!!!
    A Twój syn, to niezłe ciacho:D Fajny i modny:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to syn się ucieszy :) Spodnie mają fajny krój! :) Dzięki :)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawa stylizacja! Świetne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam taki fason spodni, a jak maja po bokach jeszcze guziczki to już zupełnie jestem zakochana. Kamizelka też urocza, chcę taką! Tobie jest bardzo dobrze w takich dopasowanych górnych częściach garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie są świetne, świetnie w nich wyglądasz ale figura idealna wiec jak może być inaczej. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylówka! ja w swojej szafie nie mam takich spodni i wiem, że miałabym problem z dobraniem do nich ciuchów:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam takie spodnie w ladnym zielonym kolorze. Musze je wygrzebac z szafy tej jesieni :)!!!
    Fajnie wygladasz Lila :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny "poradnik":)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietnie ze syn robi Ci zdjecia :) Jakiej kamery uzywacie?

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz chudzinko :) Podobne spodnie miałam w szarym poście 40+,
    z szerokim kimonowatym golfem, ale ze ściągaczem w talii, i chyba to ratowało sytuację ;)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz dziewczęcą figurę i bez względu co ubierzesz wyglądasz świetnie :-)Bardzo podobają mi się Twoje spodnie, szkoda, że na ulicach ich nie widać..

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne. Są mega szykowne. No i co za figura :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe rozwiązanie. Widziałam, że wracają szerokie spodnie. Dobrze, że pokazałaś tę stylizację ułatwiłaś mi życie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam takie spodnie w Orsay - miałam na nie ogromną ochotę ale nie było rozmiaru... :-(

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za zbyt szerokimi spodniami. Ale piękne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  23. podobają mi się te spodnie. Niestety nie są na moją figurę. Na Tobie natomiast wyglądają perfekcyjnie.
    Ładna stylizacja :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne połączenie i piękne inspiracja :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie super look. Uwielbiam spodnie z szerokimi nogawkami. W tym zestawieniu wyglądasz naprawdę fajnie.
    Pozdrawiam serdecznie 😊ps.
    Będę Cię odwiedzać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się ten trend, miła odmiana od wąskich rurek czy cygaretek :) Wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajna stylówka, spodnie świetne i nie są tak bardzo szerokie, Ty, przy swojej drobnej sylwetce śmiało możesz zaszaleć z większą, ale miękką górą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, czasami tak noszę czyli z lekko szerszą górą ale nie czuję się za dobrze, może śmieszne, ale grubo ;)

      Usuń
  28. Wygląda to naprawdę świetnie, ale do takich szerokich spodni niestety nie jestem przekonana :)

    OdpowiedzUsuń