Płaszcz-kurtka w stylu wojskowym.

09:04:00

Hej!

W dzisiejszym poście główne skrzypce gra płaszcz-kurtka w stylu militarnym. Widać to zarówno w kroju, kolorze jak i w guzikach. Bardzo podobają mi się tego typu ubrania, mam ich niewiele (niestety) i ten płaszczyk, który zobaczyłam w sklepie marki F&F przypadł mi do gustu. Marka Balmain w ubiegłym roku wypuściła na rynek podobne płaszcze i ten wspomniany bardzo przypomina je fasonem i wyglądem tylko, że za dużo wyższą cenę. Płaszczyk prezentowany przeze mnie  jest lekki, dwurzędowy, podkreślający figurę i elegancki. Jego kolor to piękna wojskowa zieleń, a złote guziki są stylizowane na militarne.  Zestawiać go można z jeansami jak w moim przypadku, ale nie tylko, bo np. krótsza plisowana spódnica w kratę nieżle by z nim wyglądała. Jeśli chodzi o spodnie to jednak proponuję tu węższe nogawki lub spodnie typu dzwony. Buty takie jak u mnie czyli klasyczne oficerki lub cięższe typu glany. Pozwoliłam sobie też doczepić epolety ( z munduru mojego męża stylizowanego na francuski XIX wieczny), co moim zdaniem wygląda intrygująco i niecodziennie. Do tego lejąca koszula z białej wiskozy ozdobionej kwiatowymi printami dla kontrastu i ożywienia całości.
Płaszczyk wg mnie jest bardzo elegancki i prezentuje się nieżle. Lubicie ubrania projektowane na styl militarny?
Do miłego! :)
























                                                               kurtka/jacket/: F&F
                                                               koszula/shirt/: Reserved
                                                               jeans: REPLAY
                                                               buty/shoes/: Deichmann

                                                            fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

59 komentarze

  1. Lilu bardzo ładna kurtka i ty w niej. Zawsze pięknie wyglądasz i masz ciekawe pomysły,a zdjęcia rewelacja;ty jako modelka wiadomo:)ale ten klimat...są niesamowite- brawo dla syna za zdjęcia i ciebie za pomysły i realizacje. pozdrawiam



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), zdjęcia robione pod wieczór z lampą przy zimnej mżawce, ale daliśmy radę :)

      Usuń
  2. Lubię takie militaria i to bardzo!
    W latach 90-tych uszyłam sobie u krawcowej długi płaszcz w tym stylu! Bardzo żałuję, że go wywaliłam po latach...
    Twój zestaw wymiata!!! Piękna ta kurtka i epolety! I guziki!
    Mąż mój też mundurowy, ale współczesny... Nie mogę mu zabrać nic z umundurowania:D
    Pozdrówka Lila!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowionka :) Może coś podkradnij mężowi do zdjęcia ;)

      Usuń
  3. Baaaczność! Lubię. Pasuje do mojej mentalności, wojowniczego charakterku ;) Ale byle nie przebrać się w cały jakiś mundur i nie musieć tak chodzić codziennie.
    Ten Twój marynaropłaszcz jest świetny, spójna całość, piękna Ty. Spocznij ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten plaszczyk :) bardzo oryginalny :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten plaszczyk :) bardzo oryginalny :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka jest świetna! Podoba mi się jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie jak ..zawsze ;-)
    Płaszczyk rewelacyjny, w kroju i w kolorze do tego te guziki ,ech super...
    Bardzo zgrabnie w całości wyglądasz, w jeansach super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Plaszczyk jest swietny!!! Chetnie bym taki przygarnela :)!!! Uwielbiam wszystko co zielone :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieleń do Ciebie baaardzo pasuje, do rudego - wow!!!

      Usuń
  9. Kurtka genialna, jeszcze ten wojskowy motyw, coś świetnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, klimatyczne zdjecia. A kurteczka rewelacyjna. Mimo, że wojskowe akcenty to jednak nie-mundurowa. I to mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, klimatyczne zdjecia. A kurteczka rewelacyjna. Mimo, że wojskowe akcenty to jednak nie-mundurowa. I to mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie wojskowe elementy w stylizacjach. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba. Sama ostatnio szukałam czegoś w tym stylu. Bardzo fajny look.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz cudownie w tej stylizacji, styl militarny podoba mi się od zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolejna świetna stylizacja. :) u Ciebie zawsze wszystko jest super dobrane. Epolety faktycznie są ciekawym akcentem ;)

    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw i bardzo podobają mi się zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja! Piękne zdjęcia! Pozdrawiam cieplutko!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba Twój płaszczyk:)))wyglądasz ślicznie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealnie Ci w połączeniu z takim stylem :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Que maximo amei o look lindas imagens, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam militarny styl. Twój płaszczyk jest po prostu niesamowity, całość w połączeniu z jeansami, koszulą i oficerkami wyszła fantastycznie. Mogłabym wskoczyć w ten zestaw i chodzić nawet codziennie, nie znudziłoby mi się wcale. Pięeeeeknie!

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem wielką fanka stylu militarnego, więc kurtka nie mogłaby mi się nie spodobać! wyglądasz świetnie ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja :) Koszula jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo, świetna kurtka! Faktycznie gra pierwsze skrzypce, ale koszula też bardzo zwróciła moją uwagę, jest naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczna ta kurtka, jak na jesienną porę pasuje idealnie! Piękne zdjęcia wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz w tym troszeczkę złagodzonym militarnym płaszczu. Uwielbiam wojskową odzież.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny płaszczyk, zarówno z pagonami jak i bez.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna kurtka, super styl!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. love the blouse , and that olive green jacket, and the boots are so killer.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny jest ten płaszczyk! Lubię styl militarny, może nie cały zestaw, ale właśnie takie akcenty, jak płaszcz, wzór czy krój ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Płaszcz fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. This jacket is gorgeous, I love the jeans as well :)
    You look great!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Płaszczyk super, ale mnie urzekła koszula :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem zachwycona, pięknie Ci w takim stylu. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń