Kratka i paski, czy to dobre połączenie.

09:41:00

Hej Kochani!

Nie raz mamy problem jak łączyć ze sobą wzory i motywy na ubraniach. Dziś o łączeniu kratki z paskami. Jakiś czas temu niemalże było to nie do pomyślenia. Jeżeli widziało się takie połączenie, to od razu przychodziła myśl, że ten ktoś ma nienajlepszy gust, nie zna podstaw i ogólnie wygląda po prostu żle. Teraz mamy to szczęście, że aż tak nie musimy się tym głowić ze względu na większą swobodę i nie budzi już zdziwienia połączenie kratki z paskami. Jest jednak małe ale...należy brać pod uwagę jaka jest kolorystyka ubrań. Jeżeli jest do siebie zbliżona i tonacje wzajemnie przeplatają się, to nie będzie to absolutnie żle wyglądało. Mogą być też zestawienia pasujących do siebie barw jak zielony z żółtym czyli pochodne kolorów. W moim zestawie kratka jest raczej drobna, niezbyt wyrazista w mieszanych kolorach ciepłego brązu, szarości i różu. Bluzka jest w wyrażne paski delikatnie różowe i szare. Jest też łączenie na zasadzie kontrastu polegający na rozmytej kratce i wyrażnych paskach. Taki zestaw jest ok. Podsumowując; jeżeli łączymy dwa wzory to najlepiej mały z dużym, aby miały chociaż jeden wspólny kolor i to wszystko. Do mojego zestawu dodałam trencz w jednolitym szarym kolorze i buty w kolorze beżu - wszystko to daje wg mnie spójną całość.
Prosty outfit na codzienne jesienne wyjścia. Zdjęcia wykonywane przy okazji, trochę w biegu, po jeżdzie autem, także proszę wybaczyć mi zagniecenia na ubraniach (spodnie z wełny zwłaszcza kaszmirowej są bardzo miłe w dodytku ale i wymagające).
Jestem ciekawa, co myślicie o łączeniu hipotetycznie niepasujących do siebie wzorów czy printów?





















                                                                   spodnie/pants/: Per Una
                                                                   bluzka/blouse/: nn
                                                                   trench: H&M
                                                                   buty/shoes/: 5th avenue
                                                                   okulary/glasses/: Vans
                                                               
                                                                   zdjęcia własne

You Might Also Like

41 komentarze

  1. I znowu pięknie!! ;-) paski uwielbiam, a z kratką czasami też kombinuje.
    I zawsze będę uważała te zestawy za niezwykle odmładzające dodające lekkości i kobiece. Trochę nawet odważne ale przecież własnie o to chodzi.
    Pozdrawiam jak zawsze serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z paskami to mam jakiś problem, kiedyś nie lubiłam, teraz różnie. Dzięki wielkie i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Masz rację, kiedyś takie połączenia nie do przyjęcia i nadal nie zawsze są O.K. To trzeba umieć, to trzeba czuć! Inaczej wychodzi kicha! Wiele razy to widziałam.
    Twoje połączenie jest bardzo subtelne, bo odpowiednia kratka, bo odpowiednie paski, bo odpowiednie kolory...podoba mi się choć ja nie lubię takich połączeń /a przynajmniej na sobie/. Do mnie nie pasuje i to nie ma nic wspólnego z odwagą. Suma sumarum - na kimś tak, na mnie nie. Trencz masz super...pozdrawiam serdecznie...miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz większa tolerancja, pamiętam oburzenie jak panie w średnim wieku zakładały jeansy, dzięki Bogu mamy to za sobą. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Tak, to racja, tolerancja większa, czasy się zmieniły, moda się zmieniła.
      Na więcej możemy sobie pozwolić /jeśli tylko mamy na to ochotę/. Jeansy w dojrzałym wieku już chyba nikogo nie szokują /a może się mylę i w niektórych środowiskach jednak szokują/. Ważne, żeby z mody i z trendów wybrać tylko to, co pasuje do naszego charakteru. Na Twoje pytanie z tytułu posta odpowiadam - dla Ciebie bardzo dobre.

      Usuń
  3. Lilu bardzo mi się podoba ta kombinacja. Ty w niej modelowa- śliczna i zgrabna kobieta z Ciebie i do tego zawsze pomysłowo i elegancko ubrana.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz dopuszcza więcej kombinacji w modzie. Kiedyś może i byłoby to nie do pomyślenia, ale ja widzę, że moda się otwiera na nowe niespodzianki. Tak sam gdy kiedyś, kiedyś było szokiem dla ludzkości wyjść na ulicę w szarawarach, dziś to już żadne dziwactwo, wiele kobiet (widziałam też mężczyzn) je zakłada. Cieszę się, że modne staje się wyjście poza nawias mody. Może dzięki temu znikną te ponure czarne kurtki i niebieskie dżinsy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kratę jak najbardziej sobie cenię, bardzo lubię ubrania z kratą. Twoja stylizacja przypadła mi do gustu, ale raczej na co dzień sama bym nie kombinowała co do tych dwóch wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, świetne spodnie :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie łączę ale to dlatego że moja figura mogłaby tego nie znieść:)))))na Tobie wygląda bardzo ładnie:)))bardzo mi sie podoba płaszczyk i spodnie:)))w ogóle fantastyczny zestaw:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubie łączyć kratki z paskami, ale na Tobie wygląda to bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kombinacja intrygująca. Wypróbuję z pewnością choć nie sądzę żebym w takim fasonie spodni wyglądała tak ładnie jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, myślę że możesz wyglądać ładnie :)

      Usuń
  10. Świetny zestaw :) Mistrzowskie połączenie ;)|

    OdpowiedzUsuń
  11. A dlaczego by nie? Lubię różne kombinacje w modzie, i jeśli komuś to odpowiada i dobrze się w tym czuje, to ja jestem jak najbtadziej na tak. Stylizacja podoba mi się, luz i wdzięk.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W sumie to nic takiego, codzienne ubranko ;)

      Usuń
  12. Ja jestem otwarta na łączenie ze sobą różnych wzorów, uważam, że w ten sposób można uzyskać ciekawy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak najbardziej jestem za łączeniem, chociaż sama rzadko, to robię bo boje się, że mi nie wyjdzie;)
    Ale Tobie wyszło!Jest spójnie, a do tego ciekawie:))
    Fajnie namieszałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za komentarze, zdjęcia niestety nie powalają, moi fotografowie nie mieli czasu :/ ale nic to... next time :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo stylowo i jednocześnie kontrowersyjnie-na tym polega moda :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie Ci wyszło to połączenie - paski i kratka, ale jednak jest spokój.I bardzo ładnie w takim połączeniu wyglądasz.
    Sama nie łączę wzorów, bo chyba nie potrafię, ale u innych bardzo mi się podoba (jesli widać,że łaczenie nie jest przypadkowe)
    Czekam,az połaczysz coś mniej spokojnego od tego co tu pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sama nie wiem...też mam problem z takimi połączeniami niestety

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe połączenie! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie udało Ci się zestawić te wzory ;) wygląda naprawdę stylowo. Osobiście nie jestem tak odważna i zawsze wybieram bezpieczne rozwiązania :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. najlepiej wygląda jak masz płaszczyk na sobie - fajnie, co do łączenia wzrorów to sama nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam lubie laczyc rozne wzory i kolory i jak juz cos takiego wykombinuje i zaloze, to bardzo sie sobie podobam ;)!!! A ludziska niech sobie mowia co chca :)!!!
    Ladnie wygladasz Lila :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i to jest zdrowe podejście do życia :) Dzięki! :)

      Usuń
  22. Piękne połączenie! :)
    pozdrawiam, https://mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne polaczenie, wygladasz cudownie!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Paski i kratka super połączenie! Bardzo fajnie Ci to wyszło.
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. You look so glam and chic in this outfit :)

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń