Kontrasty.

21:28:00

Hej!

Za oknem pogoda nie rozpieszcza, także sama dopieszczam się albo pyszną popołudniową kawą, lampką czerwonego wina, książką lub filmem. Jednak nie o tym post. Jakoś przy takiej pogodzie nie mam weny do pisania i trudno zebrać mi się do czegokolwiek. Tytuł posta to kontrasty, ponieważ pokazany zestaw to zestawienie barw ciemnych z jasnymi. Jesienią mamy skłonności do noszenia ciemniejszych ubrań, głównie spodni. Jasne chowamy gdzieś głęboko do szafy na wiosenno-letni czas. Dotyczy to też torebek. Ja tak raczej nie mam. To co mam na sobie to jasne rurkowate spodnie, czarna marynarka (ze starych zasobów) i kolorowy pasiasty, metaliczny top. Do tego botki Lasockiego. Torebka z CCC przypomina "channelkę" ;). Przymierzyłam też wąsy, czemu nie?;). Miałam dylemat, czy czarne wąsy pasują do jasnych włosów :)))
Ciepłych jesiennych dni życzę Wam moi drodzy oglądacze :)


















                                                                top: H&M
                                                                marynarka /jacket/: nn
                                                                spodnie/pants/: Lindex
                                                                botki/shoes/: CCC
                                                                torebka/bag/: CCC
                                                                pasek/belt/: GAP
                                                                choker: Allegro

                                                       fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

48 komentarze

  1. Botki uwielbiam. Taki sposób ubierania również.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Lilu super, podobają mi się twoje kontrasty. Topik paskowy zabieram:) Jesteś modelowa we wszystkich wydaniach. Pomysł z wąsami bardzo - piękne wesołe zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość bardzo w moim stylu ;-) i do tego tego paski...super.
    Ale najbardziej podoba mi się fakt, że ..nie dopasowałaś koloru torebki do koloru butów!! Masz to wyczucie..;-)
    Bardzo fajny jesienny look!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta stylizacja, paski dodają jej uroku. Jednak najbardziej jestem zachwycona Twoją figurą ;)

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się prezentujesz, świetna ta bluzeczka w paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ja chce takie wąsy!!! :D Faktycznie, czy do jasnych pasuję ciemne??? Patrząc na Ciebie, stwierdzam, że pewnie że tak! Jasne ubrania jesienia i zimą - pewnie że tak, zwłaszcza (jeśli idzie o mój gust) to takie bezkolowe, rozbielone szarości itd. Całość Twoja bardzo bardzo fajna. Bo Ty w ogóle jesteś fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne botki,stylizacja jak zawsze mocno w moim stylu. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za figura, wow! Pozazdrościć:)

    Pięknie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluzka jest świetna, ożywia całość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super paseczki i uwielbiam takie materiały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia, Bardzo podobają mi się Twoje buty.

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że o tej porze roku może być jasny dół, zwłaszcza jak zaświeci słońce.
    Ja lubię ciemne doły o tej porze roku. Torebki jasne nie chowam, bo czasami się przydają. Wąsy super, wesoło się zrobiło...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka w kolorowe paseczki fajnie ozywia zestaw. W zasadzie bez marynarki bardziej mi sie podobasz :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Justyną, bluzka fajnie ożywia zestaw. Ma super kolory. Masz rację, jesienią otulamy się częściej ciemnymi barwami, bo bezpieczniej, wygodniej a tu może trzeba rozjaśnić tą szarówkę, tak jak Ty właśnie:)
    Bardzo ładnie!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cool outfit, you look so stylish :)

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful look!
    Kisses!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm... Chyba sprawię sobie "wonsy" ! Takiego dodatku jeszcze nie mam:D
    Hihihi, fajny pomysł!
    A zestaw rewelka! Niby prosty, ale ma w sobie to COŚ:))
    Pozdrowionka Lila:))

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia :) cała stylizacja jest idealnie dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli można wiedzieć, jakim obiektywem były wykonywane zdjęcia?
    Oczywiście są prześliczne, a te mgliste(?) delikatnie rozmyte tło nadaje świetnego klimatu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że można. Sama nie znam sie na tym, ale jak się dowiem od fotografa to odpowiem co i jak :)

      Usuń
  21. Ja często nosze jasne spodnie jesienia i zimą. Wygladasz znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czemu, ale wersja bez marynarki bardziej przypadła mi do gustu. Po za tym stylizacja świetna! A 'wąsy' dodają niesamowitego uroku :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz :) Świetne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację że większość z nas unika jasnych spodni zimą i jesienią,ja też tak mam:))ale patrzę na Twój zestaw i widzę że niepotrzebnie tak się dzieje:))bo Ty wyglądasz fantastycznie:))do tego piękna marynarka i wąsy pierwsza klasa:))))))))))))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw! Marynarka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, a szczególnie jak wystylizowałaś jasne spodnie, aby wyglądały ciekawie w jesiennym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wszystko skomponowałaś, kontrasty świetne, a sweterek w paski boski, przydałby mi się do sesji, którą mam w głowie o Twiggi ;)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, wow Twiggi była boska, czekam na post :)

      Usuń
  29. Świetny zestaw :) Bardzo fajna elegancka marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Klasyka i ponadczasowość w jednym. :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podobają mi się jasne damskie spodnie, ale wydawały mi się zawsze odpowiednie tylko na lato :) chciałam nosić takie do pracy, ale nie wiedziałam z czym je zestawić, żeby nawet po letnim sezonie wyglądały dobrze. Ta stylizacja pokazuje, że jednak się da, dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń