Top w bieliżnianym stylu.

13:08:00

Hej!

W tym sezonie są trendy ubrania do złudzenia przypominające damską bieliznę. Pojawiają się jako topy, koszulki a nawet jako krótkie spodenki, które wyglądają jak do spania ponieważ są atłasowe, często zakończone koronką, wzorzyste lub gładkie. Są dla tych jednak bardziej odważnych, a przede wszystkim dla zgrabnych, długonogich dziewczyn. Widziałam niejedną dziewczynę w takich spodenkach, przeważnie wyglądały pięknie wręcz "kusząco" co wprawiało głównie panów w zachwyt i osłupienie. Być może zastanawiali się, czy kobieta w takim stroju jest ubrana czy też czegoś zapomniała, niemniej jednak widać było po minach, że podobało się. Tak czy inaczej zabawa z modą przybiera różne formy, czasami dość niespotykane. Osobiście uważam, że stosowanie elementów  w stylu bieliżnianym jest nietuzinkowe. Jest jedno ale...nie powinny zdominować stylizacji, bo w takim przypadku będziemy faktycznie wyglądały jakbyśmy wyszły dopiero co z łóżka. Dla siebie nie wybieram tego typu spodenek, to jednak zostawiam bardzo młodym dziewczynom. Top jaki Wam prezentuje możemy śmiało nosić niezależnie od wieku, szczególnie w letnie dni. Nieżle prezetuje się pod marynarką, trenczem lub kurtką tak jak w moim przypadku. Podsumowując spodnie typu cygaretki z tkaniny w pepitkę, botki na wysokim obcasie, oraz brązowa aksamitka na szyi plus oczywiście satynowy top stanowią całość dzisiejszej mojej stylizacji. A tak naprawdę wszystko zależy od naszej fantazji, czego Kochani Wam życzę.























                                                       Top: Lindex
                                                       spodnie /pants/: Adrienne Vittadini (TK maxx)
                                                       botki /shoes/: TK maxx
                                                       kurtka /jacket/: Massimo Dutti

                                        fot: http://inthelimelight.photography/ Jacek Tomaszewki


You Might Also Like

35 komentarze

  1. piękna jest ta bluzka,taka delikatna i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana bardzo podobasz mi sie w takim wydaniu! świetna całość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie wygląda zestaw. Bluzeczka świetna, romantyczna i z tą aksamitką super.Pięknie Lilu wyglądasz.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że takie bluzki są świetne w połączeniu z żakietem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bez ramoneski podoba mi się bardziej!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, kobieco, z klasą;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to chyba jestem bardziej konserwatywna niż myślałam, bo jednak ta moda nie przemawia do mnie, chociaż Ty wyglądasz ładnie w tej koszulce, a zwłaszcza z kurtką.
    A propo "czegoś zapomniała", to dawno, dawno temu widziałam pewną panią w samej halce, jakby właśnie zapomniała założyć spódnicę, no i chyba tak zresztą było. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od połączenia różnych elementów garderoby, cała w "bieliżnianych" historiach to już nie jest ok.

      Usuń
  8. Taka bluzeczka pasuje idealnie do Twojej delikatnej urody, a dla kontrastu mocne buty i cygaretki - jestem zauroczona tym połączeniem kolorystycznym. Wzorek na spodniach (jak i same spodnie) przykuł moją uwagę tak, że wpatruję się w niego już dobra chwilę i ... muszę poszukać czegoś podobnego, bo mam ochotę na taki popartowy, geometryczny print!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka koszulką, raczej chodzi o połączenie. Spodnie są świetne, ja w nich zakochałam się, nawet niedrogo, bo 99zł w Tkmaxx.

      Usuń
  9. top rewelacyjny, idealnie pasuje do twojego stylu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wiem,że post jest o topie ale muszę najpierw napisać ,że spodnie są genialne. Całość wygląda elegancko, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej o całości, o połączeniu. Spodnie są mega! :)

      Usuń
  11. mega! bardzo stylowo i dziewczęco! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale odważna kreacja! Wyglądasz przepięknie! Szczególnie spodobały mi się spodnie - mają bardzo nietypowy wzór ;)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowa stylizacja. Podobają mi się bluzki w bieliznianym stylu-Twoja ma piękny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka jest bardzo ładna:)))mnie jeszcze podobają sie inne rzeczy szczególnie spodnie i buty:)))takie bluzeczki też świetnie wyglądają do eleganckich żakietów:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Excellent post! Happy weekend!

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie w genialny wzór, bluzeczka bardzo seksi, a z kurtką takie to wszystko uroczo drapieżne, super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja! Miłego weekendu!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Trend bieliźniany...nie wiem... Ale jakby mi w łapy wpadło coś takiego fajnego, jak Twoja halkobluzeczka, to pewnie bym podeszła do tematu. Zwłaszcza z takimi spodniami! Są świetne, a ja w ogóle jestem spodniarą ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całość doskonała, świetna figura !!!;-)

    OdpowiedzUsuń