Spódnica Ralph Lauren.

08:01:00

Hej!

Dziś w głównej roli spódnica twórcy marki Ralph Lauren for Women, amerykańskiego projektanta mody znanego z marki Polo. Dominują u niego ubrania męskie, jak koszulki polo, np.do gry w rugby, klasyczne koszule z charakterystycznym dla jego marki logo. Stworzył też piękne i eleganckie kolekcje dla kobiet. Spódnica jaką widzicie na zdjęciach kupiłam w TK maxx, więc w cenie o połowę niższej od rzeczywistej. Ma bardzo oryginalny krój, ołówkowy zakończony falbaną (styl hiszpański), jest mięsista i ciężkawa co mi nie przeszkadza (na tą porę roku idealna) ale też bardzo miła w dotyku. Opina sylwetkę dość mocno, więc nie polecam osobom o trochę bardziej puszystych kształtach. Do niej założyłam dzianinową bluzkę H&M i ciężki skórzany pasek WRANGLER. Lubię spódnice, ta wpadała mi w oko ze względu na swój niebanalny krój. Jej markę zobaczyłam dopiero po zakupie. Nie jestem osobą, która ostentacyjnie obnosi się z "wielkim markami". Przeważnie mieszam zestawiając różne marki. Lepsze lub mniej albo całkiem nieznane. Jedno co wg mnie posiadają marki z tak zwanej wyższej  półki to solidność i jakość ich wykonania. Cena, niemała mimo wszystko, jednak jest adekwatna do wykonania. Za jakość niestety płaci się. Z doświadczenia wiem, że ubrania dobrych marek są niemalże niezniszczalne. Może macie inne zdanie na ten temat? To się podzielcie proszę.
Póki pogoda pozwala nam nosić spódnice korzystajmy z tego drogie Panie! :)
Całość jak widać na zdjęciach.
Do następnego! :)


































                                                            spódnica/skirt/ Ralph Laurent
                                                            bluzka/shirt/ H&M
                                                            pasek/belt/ WRANGLER
                                                            buty/shoes/ ERAM

                                       fot: Jacek Tomaszewki tutaj inthelimelight.photography





You Might Also Like

46 komentarze

  1. Dobrze przy porannej kawie, zobaczyć Twój nowy post ;-).Pieknie wyglądasz, dziewczęco, fantastyczna figura!!
    Zgadzam się absolutnie z tym ,że warto kupić ciuch lepszej jakośći, bo i wygląda lepiej, dłużej utrzymuje jakość jest czasami nie do zdarcia!!Można jak Francuzki łączyć ciuchy lepszej jakośći (droższe) z rzeczami z sieciówek.Ja zdecydowanie lubię styl minimalistyczny, więć musi być czasami cos dobrego gatunku, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma jak poranna kawa - bez niej ani rusz! :) Miło bardzo, że mamy podobne zdanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lilu bardzo ładna spódniczka i na tobie zawsze wszystko pięknie wygląda. Ja natomiast postanowiłam wpuścić do szafy trochę sieciówek, bo chcè trochę zmienić styl. Lubię rzeczy dobrej jakości i wyszukuję je w tkmaxx lub sh niestey w salonach dla mnie za drogie, ale pezez to mój wizerunek bardzo się zminił dodałam sobie lat;) dlatego wracam jednak do mojego blądu i wpuszam trochę zawadiackich ciuszków. Ps :) na polskiej granicy nie chcieli mnie przepuścić, bo powiedzieli, że tak się zmieniłam, że nie można poznać. Dowód wyrabiałam 6 miesięcy temu w blądzie, a teraz ciemny szatyn i był problem więc przefarbowałam;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu ja mam w szafie pełen mix, i te lepsze i te gorsze. Staram się pozbywać czegoś zbędnego i co jakiś czas "oczyszczam zawartość szafy". Fajne są metamorfozy te na plus oczywiście, trzymaj się!!!

      Usuń
  4. Pięknie i z gracją! :) Pozdrawiam uprzejmie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Nadal jestem oczarowana Pani włosami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lilka, super stylizacja, wszystko świetnie ze sobą gra. Spódniczka jest bardzo ładna i świetnie na Tobie leży. Ja też zwykle wolę kupić jedną rzecz w "lepszym" sklepie niż 10 tańszych. Chociaż też bez przesady, niektóre marki, z uwagi na cenę za metkę, omijam szerokim łukiem. Z innej zaś strony niektóre sieciówki liczą sobie całkiem sporo, za zwykłe szmatki, które po kilku praniach nadają się już tylko do wytarcia podłogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. You look great dear!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty przepięknie wyglądasz w takich fasonach spódnica. Świetny top. Ja czasem też metkę dopiero po zakupie oglądam, nie lubię obnoszenia się z markami bo wtedy inni mogą mnie odbierać przez pryzmat tego, że chcę się czymś chwalić, a ja kupuję rzecz przede wszystkim dlatego, że mi się podoba i jest mi potrzebna, marka nie jest dla mnie istotna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą jak najbardziej :)

      Usuń
  9. Super wyglądasz! Mnie jednak najbardziej z Twojej kreacji ujmują buty... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te buty uwielbiam, nie za wysokie, wygodne i z miękkiej skórki :)

      Usuń
  10. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiego kroju spódnicy jeszcze nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna spódnica! Pozdrawiam! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Love it! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię zakupy w TK Maxx, bo można tam trafić perełki ubraniowe i kosmetyczne. Świetna spódnica Ci się trafiła. Bluzeczka i buciki pasują jak ulał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, ostatnio to mam fioła na punkcie TK Maxx ;)

      Usuń
  15. przepieknie! a i racja TJ maxx najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ralph Laurent szyje ponadczasowe fasony i sama chętnie wracam do jego ubrań po jakimś czasie. Faktycznie, jakość ich jest świetna. Twoja spódniczka jest cudowna i pasuje do wielu stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajna kiecka, pewnie też wpadłaby mi w oko. Świetny krój, kolor i widać, że świetnie się w niej czujesz. Podoba mi się też ten pasek. I jeszcze dodam, że znajdujesz ciakawe miejsca na fotki. Ja ubolewam nad tym, że moje małe miasteczko jest takie "małe" właśnie w tym względzie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek męski, mam słabość do ciężkich skórzanych pasków. A te fotki robione są z wycieczki po raczej mniejszym pomorskim mieście z klimatem. Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Uwielbiam ten krój spódnicy, chociaż sama takiej nie mam jeszcze w swojej kolekcji. Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, krój jest trochę inny niż zazwyczaj się widzi :)

      Usuń
  19. Spódnica ma bardzo ciekawy krój, na Twojej sylwetce leży idealnie. Kolor też ładny.
    Ostatnio więcej u mnie rzeczy z sieciówek, te markowe zrobiły się dla mnie za drogie ale kiedyś było inaczej. Czasami wyszperam coś w sh ale z tym też coraz trudniej.
    Robię czystki w szafie, zbędnych rzeczy nie trzymam. Wiadomo, jakość obecnie nie najlepsza. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Spodnica jest swietna!!! Pieknie podkresla Twoja zgrabna figure :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódniczka jest bardzo ładna:))a Ty w niej jesteś bardzo zgrabna:)))zdjęcia super:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie spódniczki! Są takie frywolne:))
    Ślicznie Ci w niej Lila!!! I wciąż zazdroszczę szpileczek:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa całość, świetne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. what a lovely skirt and blouse combo. U look amazing and that stripes just suits u the best.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz :) Spódnica bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Krój spódnicy jest wspaniały! Owszem, najczęściej markowe rzeczy są wysokiej jakości, ale czasem można znaleźć coś "no name", co posłuży nam parę lat :)

    OdpowiedzUsuń