Moje modowe wspomnienie.

11:04:00

Witajcie!

Użytkownikom facebooka co jakiś czas pokazuje się coś takiego jak "twoje wspomnienie" sprzed roku, dwóch lat itp. Jest to fajna rzecz, bo po prostu miło jest zerknąć na daną fotkę i przypomnieć sobie w danej chwili jakieś wydarzenie. Tak sobie pomyślałam, że przypomnę sobie i Wam kilka zdjęć z letnimi stylizacjami z ubiegłego roku. Oglądając je przypominały mi się różne miłe sytuacje towarzyszące robieniu tych zdjęć. Przy niektórych pamiętam jak miałam publiczność, co niektórzy robili mi fotki co było zabawne i nie powiem trochę krępujące (głównie azjaci) , albo podpowiadali jak się ustawić. Szukanie fajnych miejsc też czasami stawało się przygodą, czasami panowie strażnicy nas po prostu przeganiali, bo coś tam..ale na szczęście po szybkim i ukradkowym zrobieniu zdjęć. Także postanowiłam umieścić parę zdjęć. Mój blog nie ma takiego stażu, bo troszkę więcej niż dwa lata i mam zamiar "brnąć" w to dalej. Dla fanu, dla jak już w którymś z postów pisałam by uświadomić kobietom dojrzałym, że my też mamy ochotę i możemy przede wszystkim:)
Trzymajcie się!


                                                      Sobie leżę i wspominam, he he ;)















                                                               fot: Sebastian Kretkowski






                                                                fot: Wojtek Buller




                                                                  fot: Sebastian Kretkowski




                                                                     fot: Wojtek Buller



                                                                 fot: Jacek Tomaszewski





                                                              fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Wszystkie stylizacje super, ale ta na hamaku zabrała mnie w jakąś inną rzeczywistość... oby do urlopu! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I co najważniejsze, nic nie zmieniło się drastycznie w modzie przez ten rok, każda rzecz jest nadal do noszenia :) Dobrze jest wspominać ,,,

    OdpowiedzUsuń
  3. przydało by mi się takie poleniuchowanie na hamaczku ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Lilu bardzo ładne wspomnienia i zawsze piękna i pięknie ubrana.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wspomnienia, piękne zestawy i fantastyczny pomysł na posta. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są świetną pamiątką minionych chwil. Sama wszędzie zabieram aparat.
    Wyglądasz super a długą szarą spódnicę chętnie bym miała w swojej szafie, jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tak przyjrzeć się sobie, obejrzeć swoje zdjęcia i przekonać się, że jest dobrze. Tak jest w Twoim przypadku, zawsze piękna, zgrabna...

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne wspomnienia i piękne stylizacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia!!! A Ty na nich zjawiskowa!
    Jesteś wspaniałą modelką! I niezwykle zgrabną kobietką:))
    Sukienki świetne!
    Taką dojrzałość lubię... Jest zmysłowo... Ne powinnyśmy o swej kobiecości zapominać nigdy!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dzięki! :) Dokładnie bądżmy nimi zawsze :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł, ciekawe są takie wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci fajnie na tym hamaku :)
    Dobrze napisałaś, podoba mi się ostatnie zdanie.
    Stylizacje piękne, większość pamiętam. Szara spódnica z kokardą wspaniała, mogłabym taką mieć. Wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia - bardzo fajne są takie wspominki :-) A co do treści postu, to uważam, że bardzo słusznie Pani pisze i dobrze udowodnić sobie i innym, że można, i się chce. I dotyczy to kobiet w każdym wieku; ja mam 30 lat, mam za sobą już dwa nowotwory, jeden trzeciego stopnia, drugi pierwszego i kiedy zaczynałam w ogóle pokazywać swoje stylizacje w Internecie, spotykałam się z pokaźną krytyką, dotyczącą np. moich włosów, które odrastały. Przetrwałam różne przykre komentarze i myślę, że udowodniłam, że nie trzeba być supermodelką i mieć 18 lat, żeby lubić siebie i modę. Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś super dziewczyną, dzielną dziewczyną niepoddającą się niczemu i nikomu, tak trzymać!!! Bardzo mocno Ciebie pozdrawiam!!! <3

      Usuń
  13. Unas imágenes muy bonitas..un saludo desde Murcia y feliz verano.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fab post! thank you for sharing.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, modowe wspomnienia. Każda ze stylizacji ma coś w sobie i rzuca się w oko ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacje i fajne wspomnienia. Przyznam, że wiele z tych kreacji mocno przypadło mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie jest tak powspominać. Wszystkie kreacje mają w sobie to "coś". Mnie w oko wpadłam ta w biało-czarne pasy. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Lila, masz swietny styl!!!
    Piekne wspomnienia :)!!!

    OdpowiedzUsuń