Mini inspiracja.

11:12:00

Hej!

W ubiegłym roku obejrzałam pokaz mody MOSCHINO inspirowaną ubraniami dla znanych lalek Barbie. Jeremy Scott projektant tej marki jest propagatorem popkultury w modzie, jego ubrania są pełne kolorów, zabawnych printów i dodatków. W jego ubraniach nie ma szans na wtopienie się w tłum. Scott bawi się modą, podchodzi do niej z poczuciem humoru i ogromnym dystansem. Jest przez to ulubieńcem wielu gwiazd. Pokaz, o którym mówiłam jest wart obejrzenia z czystej ciekawości, jest oryginalny, energetyczny i nie do końca serio. Modelki wyglądały jak żywe laleczki, wdzięcznie poruszały się i widać było, że sprawia im to wielką radość. Mam świadomość, że nie każdy lubi taki styl, nie lubi lalek barbie, kojarzy to z kiczem. Rzecz gustu, z którym się nie dyskutuje, a faktem jest że te lalki to kultowa marka. Chodzi o dystans, fan, zainspirowanie się i tylko tyle. Będąc w TKmaxie wpadła mi  w oko bluza, mała różowa, cukierkowa i przypominająca mi tą z pokazu MOSCHINO, także znalazła się w moim koszyku zakupowym. Dalej szukałam do nich szpileczek i też w kolorze zbliżonym do różu i...bingo! Szpilki ze skórki i to jeszcze w mega obniżce, czyli z 355zł na 69zł, grzechem było by ich nie kupić. Bardzo ucieszył mnie ten zakup. Szpileczki są z miękkiej skóry, dzięki czemu są bardzo wygodne. Także mając tą bluzę i szpileczki wpadł mi pomysł na post o takiej tematyce. Spódnica Dolce & Gabbana upolowana w sh.  Także wyszło jak widać na zdjęciach. Niby nic, ale jak dla mnie ok :) I jeszcze jedno nie utożsamiam się absolutnie z wizerunkiem lalek barbie, ani wiek ani uroda, dalej uparcie powtarzam - to jest zabawa modą  tylko w takim wydaniu, że po prostu można w tym chodzić kiedy się chce bez skrępowania. Pokazuje co na siebie zakładam i ruszam w świat, ktoś inny tego czy innego by nie założył i bardzo dobrze, bo jakże świat byłby monotonny :) Miłego :)))










                Zdjęcie z opisanego pokazu mody MOSHINO (internet). Druga bluza od lewej
                przypomina tą kupioną przeze mnie. Nie ubrałabym się od stóp do głów na różowo,                             elementy są jak najbardziej do przyjęcia. Modelki wyglądają ślicznie :)


                            No cóż każdy dorosły ma w sobie dziecko, mam i ja :)
                            Moja jedyna lalka Barbie czekająca na uszycie innych kreacji.









                                            Mój syn Sebastian - fotograf  dał namówić się na fotkę :)
                                            Bluza to też nabytek z TKmaxx







                                                           buty /shoes/: TKmaxx
                                                           bluza /blouse/: TKmaxx
                                                           torebka/bag/:  TKmaxx
                                                           spódnica/skirt/: Dolce&Gabbana

                                                          fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Wiesz co, muszę napisać, że Ty wyglądasz znacznie lepiej niż te modelki z pokazu, nie tylko kasujesz je urodą, ale i stylizacją. Bluza po prostu genialna, kicz nie kicz, ale pięknie wyglądasz, a to najważniejsze. Ja taki styl bardzo lubię i cenię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję ślicznie, niemalże różowa zrobiłam się od komplementów ;)

      Usuń
  2. Zgadzam się moda to nie tylko wyrażanie siebie, swojego wizerunku ale dla mnie przede wszystkim zabawa. Ty potrafisz się bawić, masz dystans i świetnie pokazałaś w swoim wydaniu kolekcje Moschino :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza jest fantastyczna,kocham ten kolor:)))bardzo mi sie podoba również spódnica:)))w ogóle wyglądasz świetnie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz, że te szpileczki pasowałyby mi do frędzelkowej?!:)))
    Co do mody, to mam jak najbardziej takie samo zdanie jak Ty! Bawmy się nią!
    Super Ci to wyszło! Kurde, jakie łupy! Kieckę i szpilki zabieram:D
    No i ekstra wyglądasz w całości! Lepiej od Barbie;))

    Syn fajny! Przystojniak!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, szpilki do Twojej frędzelkowej by były super! Z butów jestem cholernie zadowolona! Mega obniżka!!!

      Usuń
  5. Dla mnie bomba :)!!! Wyglądasz naprawdę ładnie i szczerze mówiąc wcale nie cukierkowo!!! Kolor różowy też jest dla ludzi :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona! Wiesz czemu ;) Laleczkom mówię stanowcze TAK; moja przeszła metamorfozę, jak ogarnę posty z wakacji, zrobię post z jej kreacjami, które "się robią". Już nie mogę się doczekać, bo dostałam lalkowego fioła :D Chyba ze dwa lata chodziło za mną, żeby mieć a la Barbie.
    Ty wyglądasz wcale nie kiczowato, boska kieca i bluza! Pięknie!
    Syn? Chyba brat ;) Fajny chłopak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób tego posta, bo czekam!!! Mojej tez będę szyła. Syn super chłopka, razem chodzimy na zakupy ubraniowe no i fotki jak ma czas :) Męża to trochę nudzi.
      Nie każdy musi ;)

      Usuń
  7. Na początku podeszłam trochę sceptycznie do tej stylizacji, ale widząc, jak dobrze czuje się Pani we własnej skórze, szybko zmieniłam zdanie :) Ubranie jest ważne, ale jeszcze ważniejsze jest nasze nastawienie i podejście. Świetnie bawi się Pani modą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacja to za duże słowo, po prostu ubranie. Nie zawsze musi być "wystrzałowo", najczęściej większość z nas chodzi ubrana bez większych szaleństw :)

      Usuń
  8. Mnie się bardzo podoba. Taki róż/fuksję lubię, ale dzisiaj Twoją spódnicą się zachwyciłam. Świetny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lilu bardzo mi się podoba stylizacja. Modelki mogą się schować super kobitka z Ciebie i super są twoje stylizacje.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica jest świetna. Ma ciekawy fason :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyglądasz!!! Miłego weekendu! Pozdrawiam gorąco! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ pięknie wyglądasz, mega zgrabnie i dobrze Ci w tym różu. Takie zakupy poczyniłaś, że tylko pozazdrościć, rewelacja !!!
    Spódnica ma genialny fason :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu pięknie! :-) Ma Pani tak zgrabną i filigranową figurkę, że wszystko pięknie wygląda :-) Spódnica zjawiskowa. Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo odważny zestaw,mając taką figurkę we wszystkim wygląda się dobrze :-) Spódniczka wpadła mi w oko, miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. do twarzy Ci w różowym wydaniu :) Prezentujesz się świetnie do tego świetna figura robi swoje :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    NAHTURAL.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor bluzki jest super, ze spódniczka wyszedł świetny zestaw...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka ładna stylizacja! Szczególnie przypadł mi do gustu kolor butów - piękny! ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście blog odwiedzę :)

      Usuń
  18. Pięknie Pani wygląda w tej bluzie , myślę że jeżeli nie zostawimy zbyt dużo elementów w stylu Barbie to całkiem nieźle to wygląda .

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja tego pokazu:) Jest ładnie, nietypowo, super!

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful stunning outfit and love that denim skirt. so well styled.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  21. Fakt, grzech byłoby nie kupić :)) Stylizacja świetna, ciekawa inspiracja, ale Twoja figura... ahh obłędna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja. Pan fotograf też nieźle wypadł. :D

    OdpowiedzUsuń