Biurowy styl nie tylko do biura.

09:32:00

Witajcie! :)

Wypad do Gdańska zawsze mnie kusi, by choć na chwilę zajrzeć na starówkę. Uwielbiam Gdańsk o każdej porze, ma niesamowity klimat, czuje tu tętno życia ale zupełnie innego niż w Warszawie, trudno mi to jasno wytłumaczyć, to raczej trzeba poczuć. To jest magia uliczek, kamienic, zaułków, butików przepełnionych piękną bursztynową biżuterią, kafejek i też ludzi, tak tak. Czasami lubię przysiąść sobie w ogródku kawiarnianym i przyglądać się ludziom, im twarzom, ubiorom i zachowaniom. A tu jest pełno ciekawych postaci. Będąc w Gdańsku postanowiłam zrobić zdjęcia do kolejnego posta, w którym ubrana jestem w stylu preferowanym przez między innymi biura, taki biznes code dress. Spódnica ołówkowa w stonowanej barwie, koszula fit w zdecydowanym ciemnym brązie. Dodatkiem lekko krzykliwym jest czerwona torebka - kuferek, na szyi ozdoba w kolorach bursztynu. Wygodne sandały na słupkowym obcasie. Całość skomponowana z ubrań "z szafy", czyli ze starych zasobów oprócz torebki kupionej Tkmaxx. Tak naprawdę zdjęcia powinny być robione w pobliżu jakiegoś biurowca, ja jednak przewrotnie chciałam inne miejsce, bo w takim stroju też można chodzić po pięknej starówce, zajrzeć do sklepików i posiedzieć przy pysznej kawie. W takim oficjalnym stroju moim zdaniem również wygląda się kobieco i seksownie. A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?



























                                                              koszula (shirt): RESERVED
                                                              spódnica (skirt): H&M
                                                              torba (Bag) TK Maxx
                                                              buty (Shoes): LASOCKI

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Pięknie i elegancko. Bardzo lubie tto zestawienie kolorów. Fajna torebka.
    Przy zwiedzaniu najwazniejsze sa dla mnie wygodne buty. W Twoich nie wiem czy bym dużo pozwiedzała, chociaz z drugiej strony - mam wysłużone kilkucentymetrowe koturny, które już ze mną zwiedziły pół Europy i uważam, że to najwygodniejsz buty na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ten wypad na gdańską starówkę jest przy okazji, także strój wybitnie nie do zwiedzania :)

      Usuń
  2. Wyglądasz cudownie w tym klasycznym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lilu pięknie wyglądasz ty co nie założysz pięknie wygląda. Bardzo podoba mi się twój zestaw jest elegancki i ma trochę luzu;)Gdańsk ach...uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz. Fasony eleganckie ciuszków. Mnie trochę nie po drodze z taką stylówą, chociaż miałam kiedyś fazę na elegancję, właśnie w beżach i brązach. :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to różnie z tymi fazami, raz tak innym razem totalny luz!!!

      Usuń
  5. Jak dla mnie ołówkowa i koszula są mega seksowne!!!
    W każdym wydaniu!
    Twoja wersja brązowa-beżowa z dodatkiem czerwienie potwierdza, to jak najbardziej:))
    A na takiej zgrabnej figurce, to dodatek 1000% kobiecości!:D
    Pięknie wyglądasz Lila!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, masz wszystko co mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :-) Dzięki brązowej koszuli stylizacja wygląda bardzo ciekawie.Wyglądasz bosko w ołówkowej spódnicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieca i elegancka stylizacja :-) Bardzo mi się podoba :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, kobieco, elegancko...nie tylko do biura...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkowicie podzielam Twoje zdanie, taki zestaw nie tylko do biura. Można się tak ubrać na wiele innych okazji. Poza tym nie wszyscy w biurach pracują. Dla mnie super, kobieco, seksownie i elegancko. Koszula ma ładny kolor, taki brąz mi się podoba i piękna
    torebka. Extra wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdansk jest przepiekny i Ty w nim rowniez :)!!!
    P.S. Mam identyczna koszule :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest stara, ale ok i fajny ma krój. To był prezent od teściowej :)

      Usuń
  12. Szyk i elegancja - wspaniale! Myślę, że każda kobieta lubi się czasem ubrać w ten sposób, nie tylko do pracy w biurze. Wspaniałe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, ale moją faworytką z tej stylizacji jest torebka. Od dawna szukam właśnie czegoś takiego i koniecznie czerwonego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją zobaczyłam, to musiała być moja ;)

      Usuń
  14. Też lubię Gdańsk, ale wolę Sopot. Wczoraj wróciłam znad morza i jestem jeszcze w wakacyjnym klimacie. Świetna stylizacja, a torebka rewelacja. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie i elegancko:)))bardzo lubię jasne spódnice a szczególnie białe do ciemnych bluzek:)))świetna torebka:)))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo w moim stylu, lubię takie zestawy.
    Tobie pasuje ten styl wybitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz rewelacyjnie, fason spódnicy i kolory idealne dla Ciebie! Biorę cały zestaw, spódnica super, a koszula niesamowita i ten kolor gorzkiej czekolady - mniam:). Sądzę, że eleganckie zestawy jak najbardziej pasują do codziennych wyjść, a nawet na wyjazdy urlopowe, pod warunkiem, że będzie nam w nich wygodnie, ja gdybym mogła to nawet na Giewont wyszłabym w przysłowiowych szpilkach (oczywiście piszę pół żartem, bo Tatry schodziłam w odpowiednim obuwiu, ale mój strój zawsze był sportowo-elegancki, bo tak się po prostu lepiej czuję). I wiem co masz na myśli pisząc o starówkach w obydwu miastach - to trzeba poczuć. Też lubię obserwować ludzi, siedząc sobie na kawie...a Gdańsk, a Gdańsk jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Love this feminine look!
    I`m following ur blog with a great pleasure via Google+

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń