Sukienka jeansowa BIG STAR.

10:28:00

Hej!

Kochani czas wakacji w pełni, lato nie jest zbyt ciepłe. Parę dni spędziłam zwiedzając nadmorskie miejscowości jak mój ukochany Kołobrzeg. Odwiedziłam też moje rodzinne miasto (ok 30 km od Kołobrzegu) Białogard, gdzie mieszkałam do czasu ukończenia liceum. Był to dla mnie bardzo miły okres, więc kierując się sentymentem zamarzyłam sobie sesję właśnie w pobliżu szkoły.
Sukienka, którą Wam zaprezentuję jest z cienkiego jeansu, krój przypomina troszkę szkolny styl. Jest zarówno kobieca jak i dziewczęca. Sandałki pokazanej już przeze mnie marki hiszpańskiej AVARCA są ostatnio moimi ulubionymi (bardzo wygodne i oryginalne). Stylizację w kolorze blue postanowiłam przełamać mocnym różem bandamki zawiązanej na głowie w formie opaski (ostatnio trendy).

Zdjęcia zrobione dzięki In The Limelight Jacek Tomaszewski 




































                                                           sukienka (dress):  Big Star
                                                           trampki (shoes):  Big Star
                                                           sandałki (shoes) AVARCA

                                                          fot: In The Limelight Jacek Tomaszewski 


You Might Also Like

30 komentarze

  1. Oj jak Twoja uroda wspaniale pasuje do takich stylówek! Genialnie. Butki przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta dżinsowa sukienka jest przepiękna! :) Idealnie się prezentuje i świetnie na Tobie leży. A ta różowa opaska wspaniale dopełnia całości ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, faktycznie lekko szkolnie, ale z pazurem, różowym ;) uwielbiam takie sukienki, lecz niestety ciężko znaleźć coś na wysoką osobę, żeby pas sukienki wypadał faktycznie w pasie... dlatego pozostaje mi podziwianie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chusta sprawia, że całość wygląda mega kobieco ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeslicznie wygladasz!!! Uwielbiam takie dziewczece styloweczki :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci w bandamce :) sukienka bardzo wdzięczna, lubię takie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka... Kołobrzeg uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kołobrzeg jest super, zawsze go lubiłam :)

      Usuń
  8. Piękna sesja fotograficzna. Lilu bardzo ładnie wyglądasz i piękna sukienka
    . Pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna sukienka! świetnie pasuje ta opaska :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo wyglądasz w tej kokardce!!! I świetnie w całości! Zdecydowanie lepiej w takich energetycznych kolorach!!!
    Ja też lubię wracać do miejsc z dzieciństwa...:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna letnia sukienka, jeszcze tylko biała koszula/ ka pod spód i można iść do szkoły:) Oczywiście żartuję, ale fajnie by było móc tak czasami się cofnąć do szkolnych lat.
    Masz ładne sandałki, świetne do tej sukienki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka, która bardzo pasuje do Twojego typu urody. Wyglądasz rzeczywiście jak uczennica. Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lila!!! Ale mi niespodzianke dzis zrobilas!!! Jestem w wielkim pozytywnym szoku :D!!! Dziekuje za koszulki sa swietne :)!!! Bedziemy je nosic z przyjemnoscia :D (Zosia juz zrobila mala rewie mody :)). I jak ja mam Ci sie odwdzieczyc???
    P.S. Cos mi sie wydaje, ze Tara tez maczala w tym palce ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, po prostu lubię robić niespodzianki :). Pytałam się Tary, czy zna kogoś z małymi dziewczynkami i podsunęła mi Ciebie :). Fajnie, że pasują, szkoda tylko, że printy nie są takie same jak u Ciebie, bo miałam takie komplety mama- córeczka. Spoko, jak panienki cieszą się to dla mnie duża radość :)))))

      Usuń
    2. Dziekuje raz jeszcze :)!!!

      Usuń
  14. Ślicznie i baaardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo twarzowa sukienka, podoba mi się krój :) Świetna zarówno z trampkami, jak i sandałkami/espadrylami :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sesja, zdjęcia są bardzo dobre! Totalna naturalność. A stylówka kojarzy mi się z amerykańskimi nastolatkami z lat 50', 60' :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta sukienka super! W ogóle cała stylizacja mega :-) Pozdrawiam Angela
    http://szafaangeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń