Domowe lody czyli moda na zdrowie :)

11:17:00

Hej!

Kolejny post, w którym moda jest gdzieś tam daleko, chociaż nie będzie tak do końca, bo wspomnę o znanej, czołowej blogerce, którą cenię i podziwiam.
Uwielbiam lody i te śmietankowe i te sorbetowe. Mój najbardziej ulubiony smak to wariacje kawowe. Z sorbetów to różne owoce. Latem jem je w zasadzie codziennie. Wiem, wiem ktoś pomyśli taki chudziak to może sobie pozwolić. Niestety nie, bo jak większość z nas nie jestem wolna od przybierania na wadze. Jeszcze całkiem niedawno było mnie więcej o jakieś 8 kg i czułam się żle, ociężale. Lody, które robię w domu są owocowe, mało kaloryczne, więc można ich jeść więcej bez wyrzutów sumienia. Są sorbetowe przez co niezwykle schładzające w 30 stopniowe upały. Pierwsze zrobiłam z serkiem mascarpone, następne już były z gęstym greckim naturalnym jogurtem i różnicy  w smaku nie było, a kalorii mniej. Do ich zrobienia mogą służyć różne świerze owoce jakie nam się zamarzą. W tym poście użyłam kiwi, banany i truskawki. Niezłe są maliny, mango lub arbuz (wypróbowane).

Składniki:

- truskawki (ja tu użyłam ok 1 szkalnki)
- banany (użyłam 1 szt)
- kiwi (2 sztuki)
ilość owoców zależy od pojemności kubeczków na lody lub od tego ile chcemy tych lodów zrobić
- miód
- serek mascarpone lub jogurt naturalny typu greckiego

Wykonanie:

każdy z owoców miksujemy osobno blenderem (lody będą wyglądały kolorowo), dodajemy do każdego miksowanego owocu łyżkę stołową serka lub jogurtu, łyżeczkę (lub 2) miodu. Osobiście do bananów i mango nie dodaje miodu, bo są dosyć słodkie. Wlewam warstwami do pojemników, wkładam do zamrażalnika. Lody gotowe są do spożycia na drugi dzień. Co jest w tym fajne, to  prostota, szybkość wykonywania i sporo wariantów smakowych.

Polecam na upalne dni!!! :)














                                                    Pojemnik do lodów kupiłam w TK Maxx, Można je kupić też w Ikei.


                                                       Tak wygląda gotowy produkt :)


                                                        Naprawdę smaczne i ciekawie wyglądają :)




       Przy okazji jedzenia lodów i owoców przeczytałam wywiad z Tamarą Gonzalez Perea czyli dziewczyną prowadzącą blog modowy o nazwie Macademian Girl. Piękna, młoda i "modowo" pozytywnie zakręcona dziewczyna. Od dawna obserwuję jej blog, jestem pod wrażeniem jej odważnych jak na nasz kraj stylizacji. Podziwiam ją za wyszukane i świetnie dobrane kreacje, za odwagę w noszeniu kolorów, bo raczej jesteśmy w ubieraniu zachowawczy, by czasami nie było za dużo, za kolorowo. Tamara pokazuje, że tak nie musi być i że z "głową" można szaleć z barwami. Oczywiście ma egzotyczną urodę i niemalże taki styl jej pasuje, jednak uważam że to nie tylko to.
Ja uwielbiam oglądać, to co ma na sobie Macademian Girl. Jest pełne słońca i pozytywnej energii.
Ciekawa jestem jak Wam się podoba kolorowa, odważna stylizacja Macademian Girl i oczywiście, czy udały się domowe lody? Miłych wakacyjnych dni! :)



                                                              Zdjęcia własne, lody własne i gazetka też ;)


You Might Also Like

26 komentarze

  1. Lody wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lody super Lilu i twój przepis bardzo mi się przyda. Jeśli chodzi o wagę to koleżanki jak mówię,że chcę schudnąć to się śmieją...ale ja najlepiej czuję się przy wadze 50.lub 51 kg a teraz mam55 lub 56 i nie mogę dojść do starych kg ☺lodòw przez więcej mnie nie jem,ale na takie to się skusze. Pozdrawiam Lilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Domowe lody zawsze kojarzyły mi się z jakimś długim i żmudnym procesem, a tu proszę rach ciach i gotowe :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam, wpadłam na ten przepis, zrobiłam i są super! :)

      Usuń
  4. Lody wyglądają apetycznie :) co do znanej na blogerki lubię ją, ponieważ naturalnie potrafi bawić się kolorami, strukturami tkanin itp. Jest piękna do tego sympatyczna może dlatego tak swobodnie jej przychodzi ie zachowawcze ubieranie się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, bardzo fajny przepis! Zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak prosty, aż niewiarygodny, ale działa :) Mój mąż nimi zajada się, kilka w ciągu dnia, a niech tam jak smakuje :)

      Usuń
  6. Twoje lody muszą mieć bardzo owocowy smak, nie są rozwodnione jak te sklepowe, a to duży plus, no i bez tych wszystkich barwników, wzmacniaczy itp. Któregoś wolnego dnia spróbuję zrobić tylko najpierw muszę zaopatrzyć się w takie pojemniki.
    Co do Tamary, to fajnie na nią popatrzeć, ma inną urodę i wiele rzeczy wygląda na niej zupełnie inaczej niż na Słowiance. Ale warto co nie co do swojej szafy przemycić, bo ciekawe ma stylizacje. Na tym zdjęciu w gazecie bardzo ładnie wygląda, kolorowo i bez żadnej przesady. Muszę też dodać, że Twoja bluzeczka też jest urocza,ładny dekolt. Zdaje się, że nic bym nie miała przeciw, gdyby znalazła się w mojej szafie. Skąd ją masz ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są sorbetowe oczywiście, czyli nie takie śmietankowe, owocowe bardzo. Z mango są świetne! Bluzeczka stara jak świat, chyba ze 6 lat ma ale jeszcze się trzyma. :)

      Usuń
  7. Pitrasić nie lubię, ale takiego loda chętnie bym zjadła - podrzuć jednego:D
    Tamarę znam od dawna. Fajna dziewczyna. Taki motyl wśród całej reszty świata:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z pitraszeniem niewiele ma wspólnego, raczej przyjemna zabawa :) Pocztą wysłać? Hiiii hiiii ;)

      Usuń
  8. Domowe lody, a kształt jak ze sklepu ;-) Bardzo apetycznie się czytało - muszę spróbować takie zrobić :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają fajnie, kolory mogą być różne, np. jagodowe :)

      Usuń
  9. Wyglądają bardzo efektownie i smakowicie, aż chce się spróbować zrobić wg. Tego przepisu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och!!! Uwielbiam lody i od jakiegos czasu zabieram sie za zrobienie ich w domu ;)!!! Wreszcie, dzieki Twojemu przepisowi nie bede miec wymowki :)!!! Jej kawowe uwielbiam i jak jestesmy w markecie zawsze takie zajadam :)!!!
    Czytalam kiedys wywiad z Macademian Girl. Prawdziwa z niej profesjonalistka, jednak... dla mnie to za wysokie progi ;)!!! Wole blogi o dziewczynach, ktore oprocz ladnego ubierania sie maja tez inne pasje :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam lody, przeczytałam gdzieś, że nie tuczą, więc jem. Twój przepis na pewno sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie są to typowe lody śmietankowe, tylko owocowe, także inne niż tradycyjne, ale polecam.

      Usuń
  12. thank u for sharing this. I love it. so delish , must try.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  13. No i pysznie! Takie lody plus ulubiona prasa lub książka- super relaks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, ciekawe jak Tobie zasmakują :)

      Usuń