A może nad morze czyli dominujący niebieski.

08:36:00

Hej!

Ostatnie parę dni spędziliśmy z mężem zwiedzając nadmorskie miejscowości, między innymi urokliwą Ustkę. Profesjonalną sesję zdjęciową dzięki pomocy i uprzejmości In The Limelight Jacek Tomaszewski miałam w Chłopach. Piękna plaża nie za bardzo przepełniona sprzyjała wykonywaniu zdjęć, jedynie wiatr próbował nam to utrudniać. Mąż pomagał nam walcząc z niepokorną blendą. Uwielbiam morze, ma na mnie kojący wpływ, a w tym dniu Bałtyk był wyjątkowo ciepły i przyjazny.
Jednak zacznę opisywać to co mam na sobie. Sukienka firmy Atmosphere (zakup na Allegro) w ślicznym kolorze, ozdobiona haftem (przypominającym celtyckie motywy) o bardzo kobiecym kroju. Sandałki też kupione na Allegro, bardzo wygodne, z miękkiej skóry, szyte ręcznie, hiszpańskiej marki AVARCA. Te, które mam na sobie są bardzo oryginalne ze względu na szary brokat przyklejony na wierzchnią stronę buta (solidna robota wierzcie mi). Dodatkowo "ozdobiłam się" naklejkowymi, subtelnymi tatuażami. Wydaje mi się że latem można "poszaleć" z takimi ozdobnikami. Jest to super ozdoba na letnie imprezy albo wręcz dla panny młodej. Do białej sukni ślubnej tego typu zmywalny tatuaż będzie idealnie pasował. Czas spędzony nad morzem był przesympatyczny. Miłego oglądania :)

































                                                              sukienka (dress): Atmosphere
                                                              sandałki (shoes): AVARCA
                                                              wisiorek (jewellery): OXMO
                                                              bransoleta: YES
                                                              tatuaż (tatoo): Allegro
                                                           

                                                              fot: In The Limelight Jacek Tomaszewski



You Might Also Like

38 komentarze

  1. Pięknie! Sukienka piękna, wakacyjna, ale to w butach się zakochałam ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandałki są the best i polecam!!!!

      Usuń

  2. Sukienka urocza w swej prostocie. Materia jakby wyszła spod pędzla artysty. Jak dla mnie świetne połączenie fasonu i tkaniny. Młodość, kobiecość i lekkość. – dotyczy posta: Sukienka jak letni powiew wiatru.
    ThimbleLady (sorki, ale prze pomyłkę usunął mi się ten koment. Dlatego tak wstawiam od siebie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ThimbleLady dziekuję bardzo za miły komentarz :)

      Usuń
  3. Pięknie! Motywy z sukienki idealnie dobrane z tatuażami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatuaże zmywalne to fajna zabawa! Można mieć co trochę inny wzór :)

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz:) Super kolor włosów:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lila, wygladasz bosssssko!!!! Zarowno sukienka jak i buciki bardzo mi sie podobaja (i wzbudzaja niemala zazdrosc)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są faktycznie cudowne i bardzo wysokiej jakości :-) Pięknie wyglądasz w tej sukience, bardzo podoba mi się ten srebrny haft :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne typowo wakacyjne zdjęcia, kobalt to zdecydowanie twój kolor ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buty! Tatuaże mi się bardzo podobają, w sam raz na lato ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia a Ty świetnie się prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna sesja, w sukience jest Ci cudownie, kolor idealnie pasujący na wakacje nad morzem i te buty - rewelacja. Ciekawe tatuaże - zwłaszcza ten duży, takich wzorków nie widziałam jeszcze, muszę poszukać na allegro w takim razie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywalne tatuaże to fajny dodatek do letnich kreacji :)

      Usuń
  11. Ta sukienka jest przepiękna! Ma taki głęboki, niebieski kolor - chętnie bym ją kupiła :D A srebrne tatuaże pasują idealnie! :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  12. pięęęęękna sesja
    fiu fiu profeska

    tatoo dają fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna sukienka. Taka urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurczę, sama chętnie zwiedziłabym Ustkę. Niesamowite zdjęcia, pozazdrościć takiej wycieczki. :) A sukienka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Pani , pomimo tego że mam 18 lat nigdy nie byłam nad morzem .Moja mama niestety nie lubi wakacji nad wodą . Jeśli chodzi o sukienkę to bardzo ładnie się prezentuje, idealna na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna sesja :) sliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka świetnie wtapia się w morski klimat, a wiatr we włosach wydaje mi się, że raczej pomagał niż przeszkadzał;) Jak zawsze każdy detal ubioru dopięty na ostatni guzik! Piękna pamiątka z wyjazdu!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sesja i super modelka.
    Bardzo ładnie Ci w tej sukience.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka, bardzo podoba mi sie jej kolor.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pięknie wyglądałaś!!!!!!!!
    Niebieskości, to zdecydowanie Twoje kolory Lila:))
    Sukienka jest przecudna! Romantyczna... Zabrałabym Ci ja natychmiast!;)
    Cudne te zdjęcia...
    Tatuaże pięknie podkreśliły wzory na sukience...Bajkowo wyszło:))

    P.S. Fotki w koszulce mam! Będą niebawem na blogu:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz, tak świeżo i dziewczęco. Świetna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz, sukienka śliczna, no i tatuaże naklejane jak najbardziej akceptuję. Latem to naprawdę fajny pomysł. Wszystko super, aż Ci zazdroszczę tego pląsania w morzu. Mnie to niestety w tym roku ominie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne widoki i piękna sukienka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się sukienka i to jak się komponuje z tatuażami. Uwielbiam takie boho klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach, świetna ta sukienka! Wyglądasz pięknie i baaardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie wyglądasz! :-) I tło zdjęć idealne :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń