Wakacyjny hit - kombinezon!

08:08:00

Witajcie!!!

Dzisiejsza odsłona to kombinezon w wersji letniej. Jest to ubranie wbrew pozorom dość wymagające. Panie zbyt niskie i zbyt krępe raczej powinny go unikać, a jeżeli to wybierać w jednolitym kolorze. Ten fason dość mocno podkreśla figurę, może ją niestety skracać. Dla takich osób jak ja (szczupłych) najlepsze są wzorzyste i z lejącego materiału. Panie z dużym biustem i większymi biodrami powinny wybierać kombinezony w jednolitym kolorze i szyte ze sztywniejszych materiałów. Mimo tych wymagań jest to dość wygodny krój, gdyż jednocześnie mamy i górę i dół, pozostaje dobrać dodatki i gotowe. Trzeba uważać też na to, by nie kupować takich, które wrzynają się w pewne miejsca (takie coś widziałam, hm... niefajnie to się prezentuje), bo raz-  niewygodnie, dwa - nieładnie (chyba że ku uciesze panów ;)). Kombinezon, który widzicie na zdjęciach kupiony w TK Maxx, bardzo wzorzysty jak widać, z lejącego bardzo lekkiego i przewiewnego materiału, odpowiedniego na letnie upały. Jakie buty, hm... do tego co mam najlepiej wyglądają te na szpilce (wypróbowane), gdyby miały bardzo szerokie i dłuższe nogawki to jak najbardziej płaskie sandałki czy baleriny. Całość prezentuje się jak na fotkach, a ocena należy do Was Kochani! :)))





















                                                          kombinezon /overalls/ : TK Maxx
                                                          buty /shoes/: CCC
                                                          okulary/glasses/: H&M

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz w takim boho wydaniu! Kombinezon ma świetny wzór i widać że materiał jest lekki i perfekcyjny na te upały.Śliczne sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lila, Ty to nawet w worku wyglądałabyś szałowo ;) nigdy nie miałam kombinezonu, a zawsze chciałam mieć. Chyba spróbuję go upolować, zgodnie z Twoimi uwagami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny jest ten kombinezon! A szpilki z frędzlami są jakby ego przedłużeniem!!!
    Nawet chyba nie muszę mówić, że wyglądasz w nim czadowo:)))
    I do tego pedicure w idealnie pasujący wzorek:D
    Jesteś Mistrzynią!:)))
    Hehehe, ja jestem niska, więc też muszę uważać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi, że fajnie byś wyglądała w kombinezonie :)

      Usuń
  4. Kombinezon świetny! Sama latem chętnie wybieram kombinezony, są wygodne, najczęściej luźne i nie trzeba myśleć co dobrać za górę/dół, bo same tworzą wspaniałą całość :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetny!
    Bardzo dobrze wpisuje się w stylistykę boho, więc nie mogę nie napisać, że mi się podoba - wszystko co boho podoba mi się wielce :D

    Świetnie dobrałaś też do niego buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kombinezon! Wyglądasz pięknie i baaardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kombinezon, ma ładny wzór, bardzo na czasie. Sandały dobrałaś idealnie i te paznokcie, normalnie szał!
    Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie nie przepadam za kombinezami, ale ten ma naprawdę świetny wzór i genialnie leży ;)
    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kombinezon, idealnie pasuje do Twojej urody i pięknie leży a te szpilki są po prostu cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz pięknie, boś piękna ;)
    Ja już trzecie lato macam w sklepach różne, ale ciągle nie jestem przekonana. Kiedyś muszę w końcu przymierzyć. Obawiam się, że z moim wystającym brzuchem w żadnym nie poczuję się dobrze. Chyba, że w jakimś roboczym drelichowym szerokim :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny kombinezon! Niestety moja figura raczej by się z nim nie polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Są kobiety, którym kombinezony pasuja idealnie, i Ty do nich należysz. Wyglądasz bardzo kobieco, ale też odważnie i to mi się bardzo podoba. Jak napisała Tara szpilki są jego przedłużeniem. Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie wygladasz!!! Zarowno kombinezon, jak i buciki bardzo mi sie podobaja :)!!!

    OdpowiedzUsuń