Sukienka jak letni powiew wiatru.

14:39:00

Hej! :)

Bardzo lubię żółty kolor i wszelkie wariacje związane z tą barwą nie tylko na ubraniach. Niektórzy uważają, że blondynki nie powinny nosić ubrań w tym kolorze, ja jestem innego zdania. Mi kojarzy się ze słońcem, radością energią i od dziecka bardzo go lubię. Sama nie wiem czemu wyskoczyłam tak z żółtym kolorem, bo sukienka którą mam na sobie ma fajne, artystyczne wzory, niby kwiaty albo i nie, ale nie jest to czysty kolor. Powinnam nałożyć ją na lewą stronę, bo ma cudną słoneczną
 barwę ;). W każdym bądż razie jej lużny fason bardzo dobrze współgra z deseniem materiału. Lekkość, zwiewność i luz to jej atuty, mogą je nosić osoby o różnych typach sylwetki. Nadaje się na wiele wyjść bo jest i elegancka i całkiem swobodna. Buty, których do niej użyłam świetnie pasują kolorem, a dzięki słupkowym obcasom nie odczuwa się ich wysokości, są bardzo wygodne. W takim zestawie śmiało możemy wybrać się przykładowo na ślubną imprezę, których o tej porze niemało. Ja własnie mam taki plan :). Jeszcze wspomnę o włosach. Latem lubię używać soli morskiej do włosów, dzięki niej fryzura jest jak po kąpieli morskiej, w lekkim nieładzie. Ja używam soli Toni& Guy Casual (do kupienia w sklepach Rossmann). Jest to spray, który nanosi się na lekko wilgotne włosy a następnie ugniata palcami. Mam włosy bardzo podatne na kręcenie (wystarczy, że wyjdę na deszcz), więc fryzura powstaje bardzo szybko. Włosy ładnie pachną i są lekkie. Ciekawa jestem czy używacie takich specyfików? Latem na wakacjach jest dość przydatnym kosmetykiem, lecz nie można używać go za często gdyż może wysuszać włosy. Nie potrzebujemy suszarki czy szczotki na stylizacji.
Życzę Wam miłych, słonecznych i energetycznych dni!!! :)






















                                                            dress: H&M
                                                            shoes: RESERVED
                                                            bag: H&M

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Też bardzo lubię żółty kolor :) A Ty w sukience wyglądasz fantastycznie <3
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja. A słoneczni ludzie powinni nosić słoneczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie wyglądasz!!!! Jak rusałeczka:)))
    Moze gdyby sukienka była całkiem żółta, to rzeczywiście wyszłoby blado. Ale z tym niebiańskim dodatkiem wygląda całość przepięknie!!!!

    Też mam zdjęcie na tej fonntannie:))
    I tez lubię takie włosy! Tylko nigdy nie stosowałam tej soli!
    Jutro polecę do Rosmanna!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka! Uwielbiam ten fason, bo jak u Ciebie - świetnie wygląda do szpilek. A u mnie by wpasował się w stylizację z rurkami, ciężkim swetrem i trampkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka! ślicznie wyglądasz:**

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez lubi żółty kolor c choc nieco cieplejszy odcień ;) bynajmniej do mnie pasuje bardziej :)
    Bardzo letni wybór .... Och zeby juz przestało padać , tęsknie do letnich ubrań , a takie propozycje tylko te tęsknotę nasilają

    OdpowiedzUsuń
  7. Lilu ty zawsze pięknie się prezentujesz .Ta sukienka jest super masz racje,że przypomina taki letni dzień. No to się słonecznie zrobiło,bo u mnie ponuro i deszczowo. Nie słyszsłam o tej soli do włosów myszę zobaczyć;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam słonecznie! :)

      Usuń
  8. Sukienka piękna, a te artystyczne maziaki w żółto-niebieskich kolorach wyglądają niesamowicie. Bardzo ładny wzór.
    Sama bym taką sukienkę założyła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja, idealna na taką pogodę jaką w tej chwili mam za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  10. elegancko, letnio zwiewnie - podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie wyglądasz :) ta sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eeee tam, szkoda życia, na patrzenie na to, co nam pasuje, a co nie - najwazniejsze żebyśmy my same dobrze w danej rzeczy się czuły, bo nikt za nas życia nie przeżyje :)

    Bardzo ladnie wyglądasz !
    sukienka jest piękna- sama dumnie bym nosiła- bo i ja uwielbiam żółciutki <3


    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz! Mam jedną żółtą sukienkę i szaleję na jej punkcie... ;) Z tą solą bardzo ciekawa sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancko i z klasą :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na nowy post http://camodja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te buciki skradły moje serce :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale kolory ma ta sukienka!!! Wygladasz przepieknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna letnia sukienka, a mnie po ostatnich wichurach tak przewiało, że niestety muszę chodzić ciepło ubrana z szalikami pod szyją. Tobie bardzo pasuje taki fason no i te kolory. Buty masz świetne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że u Ciebie lato tuż tuż! Prześliczne barwy na sukience oraz limonkowe buty tworzą bardzo elegancki zestaw, więc będą świetną propozycją na imprezy rodzinne! O soli morskiej do włosów słyszałam, choć nigdy nie używałam - podobnie jak Ty, po wyjściu na deszcz włosy natychmiast zaczynają mi się kręcić, więc są bardzo podatne na tego typu kosmetyki, choć mam obawę, by nie sklejały kosmyków. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygladasz. Lubię żółty kolor, chociaz podobno to jeden z tzw. trudnych kolorów. Trudny czy nie, Ty wyglądasz w nim dobrze. Poza tym śliczna sukienka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, piękna sukienka i buty, a Ty wyglądasz jak nastolatka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie ci w takiej kolorystyce, sukienka bardzo mi się podoba, cudownie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka urocza w swej prostocie. Materia jakby wyszła spod pędzla artysty. Jak dla mnie świetne połączenie fasonu i tkaniny. Młodość, kobiecość i lekkość.

    OdpowiedzUsuń