Koszulka MOHITO z odsłoniętymi ramionami.

10:35:00

Witajcie!

Koszulka którą dziś Wam prezentuje jest w obecnym wiosenno-letnim sezonie bardzo modna i polecana. Typ bluzki zwanej "hiszpanką" ze względu na odsłonięte ramiona i dużą falbanę był dawno temu modny i jak już w innym poście wspomniałam moda bardzo powtarza się. W sklepach jest ogromny wybór takich bluzek o różnych kolorach i wzorach. W nich wygląda się bardzo kobieco i seksownie. Nadaje się do noszenia w ciągu dnia, a przy wieczornej kolacji z ukochanym może zdziałać cuda :). Najlepiej w takich bluzkach wyglądają sylwetki typu klepsydra lub gruszka, gdyż najbardziej podkreśla figurę. Panie z dużym biustem mogą też mieć niemałe problemy. Falbana jeszcze bardziej uwydatnia biust. Do nich zakładamy biustonosz bez ramiączek, ewentualnie z delikatnymi ramiączkami w kolorze zbliżonym do koszulki. Taka bluzka odsłania całe ramiona, więc kobiety o kształtnych ramionach będą wyglądały w nich pięknie (osobiście, chociaż mam chude ramiona to lubię takie bluzki). Możemy je zestawiać z jeansami, spódnicami jeansowymi lub takimi jak ja pokazuję na zdjęciach. Dowolność jest ogromna. Zbliża się lato i jak sądzę upalne, to taka koszulka przykładowo na wczasy nadmorskie bardzo przyda się. Falbana i zamaszysta spódnica podkreśla styl hiszpański, całkiem sympatyczny :). Jeżeli ktoś ma talent krawiecki, to jest bardzo prosta do uszycia i naprawdę można tu "poszaleć" z wzorami i kolorami. Miłego oglądania.





















                                                              shirt: MOHITO
                                                              skirt: BENETTON
                                                              shoes: MARKS&SPENCER

                                                              fot: Wojtek Buller

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Mam ją! Od razu mi wpadła w oko w Mohito:D
    Pięknie Ci w niej! Z białą kiecką fajnie wygląda!
    No i widzę jest wachlarz! Czyli hiszpańskie klimaty na całego!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest ta koszulka owszem :). Wachlarz to pamiątka z Hiszpanii, którą uwielbiam! Dziękuję ślicznie za komentarz! :)

      Usuń
    2. Mam chętkę na wachlarz juz drugie lato ;))
      Miłej niedzieli!!!

      Usuń
  2. Rzeczywiście, takie bluzeczki znowu wróciły do łask. Twoja bardzo mi się podoba, ma piękny kolorek. Spódniczka super, mam nawet podobną i bardzo ją lubię. Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie :) piekne sa i bardzo kobiece
    Dzis prawie kupiłam ... Prawie .. Bo brakło mi cierpliwości do stania w kolejce do kasy
    Ślicznie wygldasz
    Och jak juz tęsknie do słońca , a tu leje i leje i zalewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Lilu ty zawsze pięknie wyglądasz,a dzisiaj masz cudną bluzeczke i dostarczacza powietrza latem ojjj w metrze bardzo sprawdzałby się:)miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wiesz dla mnie ten fason bluzek jest po prostu fenomenalny. Dodatkowa to jest Twój kolor, jest pięknie zwiewnie i romantycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię takie kolory, ten niebieski jest śliczny, zresztą cała bluzka. A Ty jesteś szczupła więc falbany jak najbardziej dla Ciebie:)
    Całość razem świetna, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka jest piękna, bardzo podobają mi nie falbany przy dekolcie:) Kolor także śliczny, jak dla Ciebie idealny. Całość prezentuje się bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że te bluzki, to hit absolutny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam bluzeczki, sukieneczki z takim dekoltem. Mam w glowie kilka pomyslow przerobkowych, tylko czasu wciaz brak na ich realizacje :/. Moze zdaze przed koncem sezonu ;)!!!
    Przepieknie wygladasz Lila :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ładnie! Uwielbiam połączenie bieli z niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Falbany są bardzo "wdzięcznym" dodatkiem:) Dzięki nim całość wygląda lekko, zwiewnie. Świetnie wyglądasz zresztą jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukam idealnej dla siebie bluzki z odkrytymi ramionami - ja jednak zrezygnuję z falbanki ;) Piękna ta Twoja bluzeczka - i jej kolor! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobną bluzkę ale błękitną ;-) Pięknie wyglądasz w takim kobaltowo- białym kontraście!!! Ciekawe masz buciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurde, fajna jest! I pięknie Ci pasuje :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszulka, modna w tym sezonie:) Bardzo pasuje Ci ten kolor ♥
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń