Sukienka tuba.

16:45:00

Witajcie :)

Dzisiaj odsłona kolejnej sukienki. Tym razem sukienka tak zwana tuba czyli mocno opinająca sylwetkę. Jak obserwuje co się dzieje w świecie mody to jest dosyć popularna i modna. Ja ją mam od jakiegoś czasu, dłuższy czas przeleżała w szafie, gdyż było trochę więcej ciała tu i tam. Co prawda niejaka Kardashianka miała i ma ode mnie więcej i nosi tego typu sukienki, ale...mnie do niej daleko:). Jest to "trudny" fason, przeznaczony jednak dla osób szczupłych lub proporcjonalnie zbudowanych. Jest bardzo wygodna wbrew pozorom (cienka bawełna z elastanem), nie krępuje ruchów i bardzo kobieca. Pokazuję tu dwie wersje jedna ze szpileczkami bardziej elegancka i druga mniej zobowiązująca z trampkami nadająca całości sportowego looku (osobiście bardzo lubię obydwie wersje w zależności gdzie i na co się wybieram). Na chłodniejsze dni można założyć do niej wiele rzeczy takich jak sweterek, kurtkę skórzaną lub trench tak jak w moim dzisiejszym poście. Płaszczyk też trochę powisiał w szafie (nie wiem czemu ostatnio uczepiłam się skórzanych kurtek), czasami zapominam jakie mam fajne rzeczy (wg, mnie) w swoich zasobach, kolor też ma całkiem niezły :). Także dziś kobieco, pastelowo, kolorowo i energetycznie czego i wam drodzy "oglądacze" życzę :)




























                                                                           dress: nn
                                                                           trench: Marks&Spencer
                                                                           shoes: Blink (Zalando)
                                                                           snikers: BigStar

                                                                    fot: Wojtek Buller

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Przepiękna sukienka, kolory super ( moje ulubione ). Z tą pomarańczową kurteczką wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci do twarzy w takich kolorach:) Już nie wspominając, jak ta sukienka podkreśla twoją nienaganną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a great post! Thanks for sharing and have an awesome new week!

    Style For Mankind
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i kobieco, sukienka jest dla Ciebie stworzona! Wszystkie opcje bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia nie są profesjonalne, wyglądają jak z rodzinnego albumu, ale nie zawsze fotograf ma czas :( Mąż bardzo się starał jednak zwykłym kompaktem nie wychodzi to co by się chciało :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto jak kto , ale Ty w takich sukienkach możesz śmiało chodzić ! Figura nienaganna :)
    A sukienka ładna :) dziewczęca , ale nie infantylna

    OdpowiedzUsuń
  7. Do takich strojów trzeba mieć figurę odpowiednią a Ty zdecydowanie taką masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz idealna figurę do takiej sukienki!!! Ale jesteś zgrabna!
    Kardaszianka ma , za przeproszeniem, wielki zad i powinna go raczej chować;))
    Ty jesteś zgrabniutka i proporcjonalna!
    Prześlicznie wyglądasz w tej tubce:))
    Zauroczyłaś mnie!
    A do tego fajnie i w szpilkach, i w trampkach:))

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś taka szczuplutka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna figura do tej sukienki! Pięknie wyglądasz!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory, a fason świetnie podkreśla nienaganną figurę. Pięknie :)
    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz... i ta figura! Zazdroszczę trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rewelacyjną figurę,dlatego wszystko będzie na Tobie wyglądało super. Świetna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękną jesteś kobietą (ta twarz!), fajny filmik! Sukienka dla Ciebie idealna, masz taką figurę, płaski brzuch. :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, aż się zarumieniłam (mój mąż wie najlepiej co ja o sobie myślę i nie są to zbyt fajne myśli). Blog to też walka z nieśmiałością i kompleksami. Dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa :)))

      Usuń