Nasycone kolory :)

11:48:00

Hej!

Nie jestem zbyt regularna w pisaniu swoich postów, czas (nie tylko mój) nie pozwala mi na to. Prowadzenie bloga, samo przygotowywanie, planowanie (gdzie, co i jak) jest czystą rozrywką i nie ukrywam przyjemnością. Przy okazji robienia zdjęć poznaję różne miejsca, zakątki, które mnie urzekają. Fajne, miłe są reakcje ludzi będących świadkami robienia zdjęć i nie zawsze jest to dla mnie łatwe, czasami mnie to po prostu krępuje, bo nie jestem jakąś fotomodelką. Jest to dla mnie zabawa, odskocznia od codziennej "szarości", a że bardzo lubię wszystko co związane jest z modą, więc prowadzę blog związany z tą tematyką. I jeszcze jedno, chcę pokazać kobietom w średnim wieku, że nie są na straconej pozycji, że moda jest też i dla nas i nie ma czegoś takiego, że nie wypada (czego nie cierpię). Ważne by się dobrze czuć i polubić siebie. Nie wtłaczać się w stereotyp, że w "pewnym wieku" to już tylko szaro, buro i ponuro ;).
Dzisiejszy zestaw jest bardzo prosty, codzienny. Postawiłam tu na mocny kolor, intensywna czerwień zestawiona z intensywną zielenią, może nie każdemu przypaść do gustu, ale ja lubię takie połączenia.
Buty już są w stonowanym kolorze i poprzez wiązanie z przodu są hitem tego sezonu. Nie tylko nosi się wiązane szpilki ale i baleriny. Te, które mam na sobie są z kolekcji zaprojektowanej przez Margaret, a kupiłam je w sieci sklepów Deichmann. Bluzeczka Zara wyszukana w mojej szafie o ciekawym kroju, jegginsy przeprosiłam, bo był okres że już nie mieściłam się w nich :/
Rekomenduję nie bać się kolorów. Miłego! :)
















                                                                  shirt: ZARA
                                                                  pants: nn
                                                                  shoes: Deichmann

                                                                  fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Bardzo mocne kolory, przesycone i wyraziste.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie połączyłaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bać się kolorów - to jedno, ale butów na tak wysokim obcasie, choć prezentujących się idealnie - to już tak;) Żywa kolorystyka świetnie podkreśla delikatną urodę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt faktem butów można się lekko obawaić ;)

      Usuń
  4. Podoba mi się taki zestaw kolorystyczny,szpileczki są super sexy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mocne połączenie kolorystyczne :) ale pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolory, zwłaszcza spodnie mi się podobają. Ładny zestaw stworzyłaś:)
    I podoba mi się to co napisałaś, jestem za :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że takich blogów jest coraz więcej. Masz rację, trzeba pokazywać, że wiek to nie żadna przeszkoda, a wręcz odwrotnie może być naszą siłą. Wyglądasz świetnie, buty bym Ci ukradła, bo w tym sezonie te fasony skradły moje serce totalnie! Pozdrawiam i ściskam, i pamiętaj - na chłodniejsze dni wyciągnij ten trencz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. Great post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie, zwłaszcza buty - są cudne! Jednak znając mnie po godzinie i tak wymieniłabym je za trampki bez wahania ;)
    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja to też uczyniłam, może po dłuższym czasie ale jednak :)

      Usuń
  10. I love it. Thanks for sharing!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z kolorami to mam tak , ze raczej znikają z mojej szafy . Albo występują w dodatkach . Zwłaszcza żółty ;)
    Ale czerwony z Zielenią lubie :) bardzo !
    Podoba mi sie ! Dopinają mi sie czerwone spodnie , od lat , moze w końcu zaryzykuje i kupie ;)
    Masz fantastyczna figurę

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie! Dobrze zobaczyć coś kolorowego, ale tak świetnie ze sobą współgrającego! :)

    OdpowiedzUsuń