W trampkach na wystawę WOMEN in CHANEL :)

19:27:00

Hej!


Od 1 do 20 kwietnia br. w warszawskim Muzeum Rzeżby w Królikarni gości wystawa zatytułowana
WOMEN in CHANEL. Nie mogłam jej nie obejrzeć i w wolnym czasie zawitałam do muzeum.
Piękne, niespotykane zdjęcia wykonała para fotografów Peter Farago i Ingeli Klemetz Farago.
Modelki z Polski, Czech, Rumunii i Węgier pozowały w kreacjach Haute Couture i Ready To Wear, które stworzył dla CHANEL Karl Lagerfeld. Inspiracją do zdjęć, które były między innymi wykonywane w Polsce była opera, taniec, film, sztuka i nauka.
W dzisiejszym poście zobaczycie kilka zdjęć z wystawy, a przy okazji moją stylizację, czy stosowną na taką okazję? Sami oceńcie. Jest to połączenie stonowanej elegancji, artyzmu i wygody (marynarka, czerwone spodnie cygaretki, t-shirt i trampki).
W każdym bądż razie mi było super wygodnie :)
Miłego zwiedzania :)
































                                                jacket: BENETTON
                                                t-shirt: MOHITO
                                                shoes: BIG STAR
                                                pants: F&F


                                               fot: Sebastian Kretkowski PHOTOSEBA








You Might Also Like

27 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Świetnie powiedziane. Również mi się podoba.

      _____
      Polska marka.odzież damska.

      Usuń
  2. Lilu wyglądasz super...świetnie Ci w takim młodzieńczym wydaniu. Szkoda,że nie mogę zobaczyć tej wystawy,bo bardzo ciekawa. Pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądałaś nawet i w tych trampkach:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejo, świetnie wyglądasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym mogła tak ubrana iść na wystawę, w końcu to jakaś forma zwiedzania a do zwiedzania wskazane jest wygodne ubranie. Dla mnie fajnie, a marynarka to tutaj taka sportowa elegancja, ładna kombinacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W trampkach też można szczycić się elegancją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie jak się je odpowiednio zestawi:)

      Usuń
  7. Lubię taki styl, żeby do muzeum albo na premierę pójść w trampkach, w Luwrze widziałam kobietę w bluzie adiddas i wyglądała bardzo stosownie... Dobrze przemyślany strój i wystawa też fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna wystawa no i Ty wyglądasz bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarze, a co do trampek - są super, marki Big Star za niecałe 80zł, a w niczym nie są gorsze od Conversów za potrójna cenę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w trampkach. Fajny pomysł na sesję zdjęciową, mam na myśli miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wystawa ciekawa sama wybrałbym się na taką aczkolwiek może nie w trampkach :)
    Wyglądałaś na zrelaksowaną i zadowoloną a to się liczy najbardziej.

    Magdalena Kowalczyk

    OdpowiedzUsuń
  12. Lila, na szczescie w dzisiejszych czasach nie musimy sie juz ograniczac co do stroju i zastanawiac co wypada, a co nie. Mi sie Twoj zestaw podoba. Trampki pasuja tu idealnie :)!!! Wystawa robi wrazenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się promowanie wszelkich wystaw i wydarzeń kulturalnych. Super sprawa. A Ty świetnie tych w trampkach wyglądasz, t-shirt super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem za, wygodne obuwie powinno się zakładać na takie wyjścia. Fajny zestawik, interesująco połączyłaś wszystko pod względem kolorystycznym :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna wystawa, chętnie bym ja obejrzała, ale troch mi nie po drodze ;D
    zestaw super, świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. La primera imagen, me gusta mucho..un abrazo desde Murcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post!

    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz :) Chętnie bym obejrzała taką wystawę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna wystawa, chętnie bym się na taką wybrała:) Ty też, mimo, że w trampkach, wyglądałaś bardzo stylowo! Z marynarką jeszcze bardziej:) Piękna zdjęcia! A tak z innej beczki...zapraszam Cię do wzięcia udziału w KONKURSIE, szczegóły znajdziesz na moim blogu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kawałek wystawy dla nas:)
    Bardzo podoba mi się stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń