Koszula w wiosennej tonacji :)

11:43:00

Witajcie! :)

Tym razem ponownie modowo, kolejna odsłona koszuli klasycznej z delikatnym nadrukiem kwiatowym. Koszula jakiś czas przeleżała w szafie, jakoś nie mogłam się do niej przekonać, niby mój rozmiar ale wydawała mi się zbyt obszerna. Gatunkowo i wykończeniowo bardzo dobra, marka Tommy Hilfiger mówi sama za siebie. Ostatnio coraz częściej sięgam po koszule, które zwykle zakładałam do pracy, jednak w innych sytuacjach również bardzo dobrze sprawdzają się. Ta, którą mam na sobie ma subtelne wzorki,  postanowiłam jej delikatność potraktować szerszym skórzanym paskiem w kolorze złotym (wyszperanym w szufladzie). Pomarańczowe szpilki pasują do wplecionych motywów na koszuli w tym kolorze. Mam na sobie spódnicę trapezową, bardzo dobrą również dla pełniejszych kształtów, gdyż taki fason optycznie wyszczupla, maskuje większe biodra czy uda. Drga wersja z tą spódnicą to błękitny lużniejszy sweter zakupiony w TK Maxx brytyjskiej marki Brave Soul, kolor ten dobrze pasuje do brązowej spódnicy, a jego szerszy fason może ukrywać ewentualne mankamenty. Można zakryć jakieś "boczki", brzuszki lub moment zjedzenia zbyt obfitego lunchu ;). Jest to stylizacja pasująca do biura jak i na lużne spotkania ze znajomymi. Sesja przeplatana jest pięknymi zdjęciami wystroju kawiarni, żeby nie zanudzić oglądających tylko moją postacią :).
Zdjęcia wykonane są dzięki uprzejmości obsługi kawiarni http://deli3.pl/




























                                                              shirt:   TOMMY HILFIGER
                                                              skirt:    MOHITO
                                                              blouse: BRAVE SOUL
                                                              belt:     SADDLER
                                                              shoes:  MOHITO

                                                          fot: Sebastian Kretkowski



You Might Also Like

32 komentarze

  1. Uwielbiam koszule :) i czerwone szpilki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing look, I love the first with the floral shirt!!!
    Great white location too!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula świetna, ale spódniczka też niczego sobie. Błękitny sweterek również pasuje do całości. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny zestaw, ciekawy wzór koszuli :) Koszula i spódnica w stonowanej kolorystyce mistrzowsko zestawione ze złotym paskiem podkreślającym talię i czerwonymi szpilkami :D Ps. Piękne wnętrza i spodobały mi się te szklany pojemniki, a co mi tam zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają oba zestawy - w kwiatach wyglądasz tak "ciepło", w niebieskim - bardzo świeżo, uroczo! Piękne zdjęcia na niebanalnym tle!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. BEAUTIFUL PLACE
    PERFECT WORK
    SO PERFECT

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! jestem pod ogromnym wrażeniem - wyglądasz zjawiskowo!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta koszula, pięknie wyglądasz i zdjęcia b.ładne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing Look!!
    Chiara
    www.chiaraangiolino.it

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wnętrza i zdjęcia :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili http://camodja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. te szpile są we wspaniałym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne szpilki!!! <3 obie stylizacje są świetne, ale druga powala mnie calkowicie *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw z błękitnym sweterkiem bardzo mi się podoba, spódnica też świetna, przydałaby mi się taka. Super szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne stylizacje, czasem tak jest, że nie możemy do czegoś się przekonać, aż w końcu nadchodzi odpowiedni moment. Trapezowa spódniczka bardzo ładna i ten pasek - super zestaw - elegancko i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję serdecznie za komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice post!!!
    Chiara
    www.chiaraangiolino.it

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia i te czerwone szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. obie stylizacje świetne!!! pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz. Koszula jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz bardzo świeżo i wiosennie!!! Fantastyczne zdjęcia! :)) Udanego weekendu!

    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję ponownie za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie spódnice, są bardzo kobiece. Cały look jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  23. super zestaw, a czerwone buty dodają energii i uroku

    OdpowiedzUsuń
  24. ładna sesja
    ładny zestaw z koszulę
    krój spódniczki bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna koszula, świetna bluzka, świetnie wyglądasz...cudne buty...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń