Jeansy boyfriend i koszula moro czyli na luzie :)

21:12:00

Hej!

Dzisiejsza stylizacja jest codzienna, na luzie, taka jaką lubię i często stosuję. Chcę też pokazać, że nie trzeba mieć zasobnej kieszeni by (moim zdaniem) fajnie się ubrać. Spodnie typu boyfriend kupione w Lidlu uważam, że całkiem niezłe (ok 40zł), ramoneska (ok 40zł) zresztą też. Ubrania raczej upolowane, bo łatwo nie jest przebić się przez tłumik kobietek pośpiesznie łapiących co się da i wrzucających do koszyków :))). Taki fason jest trochę niebezpieczny z tego względu, że skraca lekko sylwetkę (nogi), aby to jakoś zrównoważyć polecam buty na wyższym obcasie, ale jak nie macie z tym problemu to trampeczki też są ok. Przetarcia, czy wręcz dziury są nadal na topie, a szalenie modne są w tym sezonie koszule i tu chcę Wam pokazać nietypową koszulę w stylu militarnym.
Zdjęcia robione w pięknych plenerach toruńskiej starówki, jakość troszkę inna niż w poprzednich postach, gdyż wykonywane były zwykłym kompaktem.
Na zakończenie dziewczyny i kobiety - koszule z szaf!!! :)






















                                                      jeans: ESMARA
                                                      jacket: PEPPERTS
                                                      shirt: ONLY
                                                      shoes: Natalia Vodianowa by Centro
                                                      belt: GAP

                                                      fot: Wojtek Buller

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Świetna koszula! Jestem zauroczona miejscem, gdzie były robione zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super zestawienie. Moro zawsze wygląda super. U ciebie troche na rockowo z tą kurteczką i jeansami. Musze odwzorować bo ostatnio kupiłam sobie nowa koszulę z Denleya.

      Usuń
  2. wyglądasz fantastycznie;) podoba mi się Twoja koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula lekka, troszkę przeżroczysta a metalowymi guziczkami, dosyć oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, jestem pod wrażeniem ramoneski, ponieważ 40zł to naprawdę świetna cena jak za taką kurtkę, wygląda jakby kosztowała o wiele więcej ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramoneska kupiona jakoś jesienią po przecenie, a faktycznie jest bardzo fajnie uszyta i super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ramoneska w zaskakująco niskiej cenie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna koszula...ja jakoś nie umiem się przekonać do tego kroju jeansow...to jednak nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego dnia, moja droga ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam na Twojego bloga poraz pierwszy! polubiłam Cię :D obserwuję!!

    świetna koszula!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, ja tez obserwuję :)

      Usuń
  10. Świetnie wyglądasz:) Ja nie lubię chodzić do lidla zwłaszcza kiedy wchodzi gazetka. Raz byłam powiedziałam sobie, że to pierwszy i ostatni raz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygldasz , super stylizacja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw, uwielbiam boyfriendy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam w Toruniu :) Podobają mi się przetarcia na jeansach i koszula.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze wszystko ze sobą świetnie zgrałaś! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, wyglądasz CUDOWNIE. Uwielbiam połączenie takiej delikatnej urody (jaką posiadasz) z zadziornym lookiem, wyszło ekstra! Ramoneska idealnie do Ciebie pasuje, jeansy, buty i koszula świetnie dobrane. Klasa, styl i luz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z tych rockowych, może dlatego ;)

      Usuń
  16. Moro, dżins i szpilki, czyli połączenie, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie wyglądasz :) świetne spodnie i buty :)

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jak Ci sie spodoba to zaobserwuj-to duza motywacja a ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pasuje do Ciebie ta stylizacja :)

    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw, faktycznie na luzie ;)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam chyba z 30 koszul w szafie!!! Bedzie w czym wybierac ;)!!!
    Pieknie wygladasz!!! Taki kobiecy luz lubie bardzo :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Moro! Swietnie to razem wyglada, naprawde masz swietne poczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś idealnym przykładem na to, że nie trzeba wydawać tysięcy, by wyglądać jak milion dolców :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super wyglądasz i widać, że świetnie się czujesz w tym zestawie. A ubrania z Lidla są naprawdę dobrej jakości. Sama mam parę ciuchów od nich. Nie wszystko musi mieć super metki. Liczy się pomysł i wyczucie smaku:)
    Doskonała stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, mają całkiem niezłe rzeczy! O ile da się je upolować! :)

      Usuń
  24. Piękna stylizacja, powiało wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki wielkie za miłe komentarze :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kobieto, wymiatasz w tym zestawie!!! Dla mnie bomba!!!
    Też uważam, że można fajnie się ubrać za niewielkie pieniądze:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz! Ciuchy super, i kolor butów - wow!

    OdpowiedzUsuń