Akcent MOHITO.

10:08:00

Hej!

Kolejna odsłona całkowicie odbiegająca od poprzedniej, jednak też lubiana przeze mnie. Tym razem postawiłam na klasykę, która to sprawdza się między innymi w pracy, na ważniejszych spotkaniach
i tu użyłam spodni szerokich na całej długości (wracają już od jakiegoś czasu do łask) i koszuli wiązanej na szyi, która to jest hitem tego sezonu. Ja zawiązałam ją na dwa sposoby, co będzie widać na zdjęciach. Koszule są obecnie bardzo modne jak już wspomniałam w poprzednim poście. Prezentowana przeze mnie jest wiskozową, delikatną koszulą marki H&M  znalezioną w czeluściach szafy :). Spodnie, myślę ze dość oryginalne znalezione w TK Maxx za bardzo sympatyczną cenę, bo za jedyne 18zł, ich poprzednia cena to ok 200zł. Dobra marka MORGAN, gatunkowo również. Przypuszczam, że taka obniżka tych spodni, bo były jedyne i w dodatku w rozmiarze 34. Poza tym ten fason nie jest zbyt powszechny mimo wszystko i są uszyte z materiału z deliktatną srebrną nitką, czyli nie tak bardzo do codziennego użytku. Co do rozmiaru ja noszę nr 36, wzięłam je do przymierzalni i ku mojej uciesze weszłam w nie :). W TK maxxie przeważnie ceny nie są aż takie niskie (w USA w tych sklepach to naprawdę są duże obniżki za markowe ubrania), po prostu trzeba na coś trafić. Buty tu są dosyć widocznym akcentem (zamierzonym), by nie było zbyt monotonnie a jak bezpiecznie w takim grażu podziemnym, jestem widoczna! ;)
Trzymajcie się ciepło i Miłych Świąt Wielkanocnych, kolejny post już po :).


















 
                                                      shirt: H&M
                                                      pants: MORGAN
                                                      shoes: MOHITO

                                                      fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Piękne są te spodnie, co za okazja! Bluzka też ładna i dobrze to się komponuje! Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji! Więcej uśmiechu do zdjęć:)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba koszula!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula, sesja bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten różowy akcent dodaje całości charakteru! Element obowiązkowy :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: mini relacja z greckiego raju - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tez tak mi się wydaje, chociaż ktoś mnie podsumował (na fb), że te buty absolutnie nie pasują, że tylko czarne.

      Usuń
  6. super te buty, a już w tej stylizacji wyglądają zjawiskowo :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście zajrzę :)

      Usuń
  7. pięknie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! wyglądasz zjawiskowo. Neonowe szpilki to strzał w 10!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw, super spodnie, no i te szpilki. Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świeżo i kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne spodnie, pięknie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka ma piękny kolor :) I co ja widzę, garaże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, tak tak to garaże podziemne :)

      Usuń
  13. Przepięknie wyglądasz:) szpilki są boooooskie <3
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe i odważne połączenie 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz w tym zestawie,a szpileczki w takim kolorze to prawdziwa wisienka na torcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajna stylizacja! :) Bardzo mi się podoba taki zestawik!
    No i ten kolorek szpilek - bomba! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy możliwe, żeby ominąć post z neonowymi szpilkami? No jak widać możliwe. Wyglądasz obłędnie. Szary z mocnym różem uwielbiam, spodnie za 18zł w TK? - to faktycznie dobra cena, jak tam chodzę, to zazwyczaj niczego tanio nie mogę znaleźć. No i bluzka, po prostu piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość ubrań w TK jest droższych, trzeba się nieżle pogimnastykować, by coś taniego wyszukać i oryginalnego :)

      Usuń
  18. Różowe neonowe szpilki to niesamowity akcent! Nawet nie mogłam sobie wyobrazić, że pasują to klasycznej stylizacji! <3 Świetnie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też spodobał się taki akcent, jeden pan na fb podsumował, że absolutnie nie pasuje, tylko czarne szpilki i do tego wysokie.

      Usuń
  19. Stylizacja jest ekstra. Prezentuje się wybornie. Zostanę tu na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń