Własne T-shirty

19:33:00

Witam!

Od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie tworzenie własnych koszulek, bluz itp. W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać próbkę T-shirtów uszytych przez moją krawcową. Są one uszyte bardzo starannie z bawełny wysokiej jakości od polskiego producenta, posiadające certyfikat OEKO-TEX (badanie pod względem szkodliwości dla zdrowia) więcej szczegółów o tym certyfikacie znajdziecie tutaj. Jak producent zapewnia po praniu ubrania z tego materiału nie mechaci się, nie odkształca, nie traci koloru. Jedną z nich już prałam i póki co jest w doskonałej formie, oczywiście trzeba zachować odpowiednie metody prania. Na nich umieściłam nadruki ze zdjęciami fotografa, który najczęściej wykonuje zdjęcia do mojego bloga. Jest też przeze mnie wymyślone i narysowane logo, nadruk jego wyszedł za duży, ale to są próby póki co. Wzory planuję różne, różne nadruki na razie o treści smacznych rzeczy, myślę też o identycznych koszulkach dla mam i ich pociech. Nadruki nie będą powielały się, a jeśli to w małych ilościach. Koszt ich jak myślę na ten czas oscylowałyby w cenie ok 100 zł (może troche mniej a może troche wiecej, koszt ich produkcji z materiałami tak wychodzi, ale wiadomo rzeczy hand made są droższe).
Na zdjęciach prezentuje swój pomysł. co Wy na To?









                                     W tym wypadku został popełniony błąd, nadruk powstał
                                      na lewej stronie, ale to są wszystko próbki.







                       Dopiero co wydziergałam taki oto motyw, na koszulkach bedą albo nadruki albo
                       takie rzeczy jak na zdjęciu.


                      Tak zajęłam sie wyszywaniem, nagle spojrzałam za okno i... biegiem po aparat!!!

Pomysł własny, fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetny pomysł, bardzo podoba mi się samo uszycie koszulek :) powodzenia życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł fajny, ta z żelkami jest taka inna. Nigdzie nie widziałam takiego nadruku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze koty za płoty, kto nie próbuje...i tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tymi koszulkami!

    OdpowiedzUsuń