Cekinowa sukienka H&M

00:02:00

Hej!

Dziś tak bardziej (gdzieś to sformułowanie słyszałam) cekinowo, świecąco i migocąco. W sklepach zatrzęsienie od spódnic, swetrów, topów czy sukienek pokrytych  różnokolorowymi cekinami i innymi świecącymi dodatkami, z czego można wnioskować, że jest to trendy. Nie każdy to lubi, nie każdemu to pasuje, ale uważam że czasami czemu nie...? Ostatnio był istny szał na kolekcję Balmain dla H&M z powodów głównie cenowych, gdyż ubrania były w przystępnej cenie jak na tą markę.
Balmain ozdnacza sie głównie bogatym zdobieniem ubrań, dobrą ich jakością i nietuzinkowością.
Mi osobiście niejedna rzecz wpadła w oko, jednak w sklepach H&M bardzo szybko kolekcja rozeszła się i można było tylko pomarzyć. Owszem tak zwani "handlarze" wystawiają ubrania na sprzedaż na różnych portalach, jednak ich ceny odstraszają (jest to jedna z przyczyn mega szybkiego rozejścia się tego twaru). Nic to, w stylu tej marki można wyszukać coś niecoś i właśnie prezentuję Wam taką sukienkę obszytą w całości cekinami złoto-czarnymi. Jest przylegająca do ciała, więc idąc na jakąś imprezę nie radzę opychać się, bo wiadomo...:). Biżuteria wg mnie jest tu zbędna.  Można pokusić się na długie też bogato zdobione kolczyki. Do tego założyłam zamszowe kozaki VENEZIA w kolorze ciemnej czekolady i zakończone futerkiem , tak by nie było zbyt oczywiste, że szpilki. Zdjęcia robione były we wnętrzu niedawno otwartej resatauracji przy ul.Marszałkowskiej ŚRD/PŁD, fajny klimat, muzyka i obsługa, na jedzenie przyjdę następnym
 razem :). Tak czy inaczej dziękujemy za umożliwienie wykonania sesji zdjęciowej.
Do miłego!!! :)





























                                                                  dress - H&M
                                                                  shoes - VENEZIA

                fot.  Sebastian Kretkowski





You Might Also Like

9 komentarze

  1. świetna jest ta sukienka! Ostatnio właśnie jak byłam na zakupach ją widziałam i się w niej zakochałam <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta sukienka, ale nie wiem czy ja bym ją założyła. Tak czy inaczej bardzo zgrabnie wyglądasz, no i kozaki super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow figurę masz nastolatki :))) jak najbardziej sukienka jest dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, cudowne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita figura! Podoba mi się wzór na tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń