Czas na botki.

21:18:00

Hej!

Mamy początek pażdziernika, swoją droga jakże ten czas szybko leci, jeszcze niedawno afrykańskie upały skłaniające do bardzo lekkich ubrań, a tu nagle zmiana ubrań na nieco cieplejsze.
Czas na botki nieuchronnie nastąpił i trzeba się z tym pogodzić.
 Dzisiejsza stylizacja jest połączeniem dziewczęcej sukienki z ramoneską i czarnymi lakierowanymi botkami zdobionymi metalowymi dodatkami w złotym kolorze, które dają całości lekkiego pazura. Osobiście lubię takie połączenia, nasycone kolory świetnie ze sobą w współgrają.
Dodatki to między innymi czapka w stylu wojskowym ze starych zasobów, bransoleta z butiku kupionego na wakacjach nad morzem.
Miłego oglądania :)






























                                                      dress: MANGO
                                                      jacket: Pepperts
                                                      shoes: Jenny Fairy
                                                      cap: H&M
                                                      glasses: Vans


                                                   Fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Ja uwielbiam botki! Pieknie ci w tej zieleni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz. A sukienka prześliczna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz, z tą czapką bardzo mi się podoba, sukienka też ładna, wszystko jest tak jak trzeba. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, warkoczyk i czapeczka najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie pasuje do ciebie ta zielen! jestem równiez blondynka to chyba pokusze sie tez na taki odcien - skoro tak super w nim wyglądasz to i moze ja wpasuje sie w ten kolor :D
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. Popatrz
    http://pannaanna-mmanna.blogspot.lu/2014/10/po-nitce-do-kebka.html?m=1
    Tez kombinowałem z tymi kolorami :):)
    To intrygujące połączenie . Dodatki decydują o innym stylu :)
    Podoba mi sie , a jakże

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim masz świetną figurę. Z militarnymi dodatkami jest bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie wyglądasz:) sukienka ma piękny kolor;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty mi piszesz o profilu, a ja Ci powiem, że Ty cała jesteś piękna :)
    piękna, delikatna, słowiańska uroda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, aż się zarumieniłam :/ Dziękuję :)

      Usuń
  10. Świetna stylizacja! buty cudo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  12. :) wielkie dzięki za miłe komentarze!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam taki odcień zieleni!!! I już Cie lubię za tę czapkę i okulary!
    Rewelacyjna sukienka! Super całość!
    No i ekstra figura:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne buty i całość prezentuje się idealnie;)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się to połączenie zieleni z czernią :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  16. great post :)
    Have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tak czas leci.. Niedawno mieliśmy upały, a już chłód i minusowe temperatury. Bardzo mi się podoba sukienka, przede wszystkim kolor - piękny!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. molto bello questo vestito verde

    http://bellodiesseredonna.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely dress, you look fab in green... cool shoes too!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja pomimo tego,że nie przepadam za zielenią,sukienka jest boska natomiast ramoneska zrobiła na mnie ogromne wrażenie. :)
    Gdybym mogła skradłabym ją. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestaw, zwłaszcza czapeczka nadaje oryginalności. A figurka świetna! :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. This outfit is so stylish! I like how effortlessly it looks on you and how you combine pieces! This color combination is amazing!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cała stylizacja bardzo mi się podoba,ale buty są idealne. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/denim.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukienka - mam kilka rzeczy w takim kolorze :) Botki są natomiast bardzo ładne! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. super oryginalne te Twoje buty i tak fajnie komponują się z resztą :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te veo guapísima, estupendo color verde... Te veo estupenda... Un beso desde Murcia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjny look, fajnie wszystko ze sobą wygląda. Ramoneska i botki skradły moje serce hihi ;)

    OdpowiedzUsuń