Wieczór z H&M

23:34:00

Hej!

Trochę mnie tu nie było z różnych powodów, o których nie warto wspominać i tak zastała mnie jesień. Nie jestem jej zwolenniczką i nie bardzo mnie to cieszy, trzeba niestety odgrzebywać cieplejsze ubrania i nakładać na siebie coraz więcej ich warstw, na samą myśl o tym - brrr...
Zdjęcia robione wczesnym wieczorem przy zachodzącym słońcu i jeszcze ciepłej temperaturze powietrza. Zestaw to spódnica z nowej kolekcji H&M jak widać bardzo wąska, modna w tym sezonie w ciekawe wzorki. Z tymi wzorkami współgra" koronkowa" biżuteria. Wiskozowa bluzka koszulowa H&M bardzo przyjemna w dotyku, dosyć krótka niemalże odsłaniająca brzuch, nie widać może tego tak, gdyż spódnica jest z wysokim stanem. Buty do tego to granatowe trampki na koturnie zdobione mieniącymi się jetami. W sumie wygodnie (wbrew pozorom patrząc na wąska spódnicę), swobodnie i na wiele okazji.










































  


                                            W dzisiejszym poście to już wszystko! :)

                                                           skirt & shirt: H&M
                                                                shoes: CCC
                                                             jewelry: SADVA

                                                   fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Jak zwykle bardzo udana stylizacja :-). A mnie najbardziej zachwyciła biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość świetna, jestem pod wrażeniem. To strzał w 10! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz, lubię te kolory, podoba mi się bardzo spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny prosty i kobiecy zestaw! Mi najbardziej podobała się spódnica - dodała "pazura" całej stylizacji :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za przemiłe komentarze :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny zestaw - wisiorki bardzo mi się podobają! Pozdrawiam i zapraszam melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne i oryginalnie dobrane ciuchy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się to połączenie, jest jednocześnie kobiece i sportowe. Świetne buty, też takie lubię. I jeszcze ta figura!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zestawienie, super wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. MAsz prZepiękną lekkość pozowania!
    Uwielbiam dojrzałe kobiety...'Swietna stylizacja, ślicxzna biżuteria i piękna kobieta, przede wszystkim
    obejrzałam i inne twoje propozycje- kupuje je

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny naszyjnik. Bardzo mi się podoba. Spódnica też ładna, ale jak dla mnie za długa.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny wygląd, jak zwykle :)
    pozdrawiam i serdecznie zapraszam
    www.66happydays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super. Bardzo stylowo. Podoba mi się spódnica, uwielbiam ten krój zawsze wygląda się w nich bardzo kobieco:)
    A zdjęcia bez butów genialne. Uwielbiam taką beztroskę złapaną na zdjęciach:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń