W stylu boho

21:51:00

Hej!

Ostatnio dość popularny i lubiany styl boho zagości w moim poście. Ten styl najwięcej czerpie z mody hippisowskiej, są to fasony lużne, wygodne z naturalnych materiałów przez co bardzo lubiane.
Przeważają wzory etniczne, ale też i gładkie lub takie jak ja mam w moim wpisie wyglądające na malowane własnoręcznie. Biżuteria i obuwie ozdobne z naturalnych materiałów, skóry czy koralików. Ja mam na sobie wisiorek i bransoletę przywiezioną z egzotycznej Amazonii przez mojego przyjaciela Andrzeja. Kilka zdjęć z jego pasjonującej podróży udostępniam w poście. Biżuteria wykonana jest przez tubylców i z tego tytułu bardzo egzotyczna. Tak naprawdę styl boho jest eklektyczny, gdyż  łączy ze sobą różne style, jest w nim duża dowolność z zachowaniem głównej linii hippisowskiej.



                                                  Spódnica Benetton lniana w ciekawe plamy,
                                                  koszula z bawełny i wiskozy - super przyjemna!






















                                                A to wspomniany Andrzej z egzotyczna pięknościa! :)


                                                               Jak Indiana Jones :)















                                                    shirt: Floyd by Smith
                                                    skirt: Benetton
                                                    shoes: BRONX

                                                  fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

6 komentarze

  1. BLUZKA BARDZO MI SIĘ PPODOBA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna letnia stylizacja, w zasadzie podoba mi się wszystko, też bym się tak ubrała, a sandały superrrr!

    OdpowiedzUsuń
  3. styl boho bardzo mi się podoba ;-) świetie wyglądasz!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemna stylizacja i przepiękne zdjęcia :)

    Zapraszam też do mnie http://www.fashionsite.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post i piękna stylizacja.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń