Top Cache Cache

00:40:00

Hej!

Moje posty być może są w dość dużych od siebie odstępach, trochę nie pozwala mi na to czas, są też wakacje i fotograf nie zawsze jest na miejscu, tak czy inaczej staram się tu być w miarę na bieżąco.
Dzisiejszy post to prezentacja energetycznego w kolorze topu, zdobionego wzorem z maleńkich koralików przypominający trochę (tak mi się wydaje) indiańskie motywy. Przeleżała trochę w szafie, chyba ją kupiłam w ubiegłym roku, a znalazłam całkiem niedawno jeszcze z metką - tak się cwaniara skryła:). Spodnie to zakup w Lidlu, całkiem niezłe moim zdaniem, buty to szare szpilki by nie było to tak oczywiste, że sandałki lub sportowe obuwie do tego zestawu. I jeszcze słówko o okularach, kupione na Zalando marki Vans za niecałe 30zł. Obecnie trwają spore obniżki na Zalando, więc polecam tam zajrzeć! :) Miłego oglądania!

























                                                       Top: Cache Cache
                                                       pants: Crivit
                                                       shoes: Natalia Vodianowa bay Centro
                                                       sanglasses: Vans
                                                       bag: Keekaa

                                                Fot:Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Beautiful photos dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/fancy-with-shein_26.html

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd taki piękny pierścionek?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się twoja fryzura oraz szpilki i pierścionek :).

    Dziękuję za szczery komentarz i obejrzenie filmiku :)!
    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń