Wizytowo

15:52:00

Hej!
Dzisiejsza odsłona jest na specjalne okazje, przyjęcia weselne, koncerty raczej na rockowe czy popowe nie polecam. Akurat szykuje się u mnie parę takich imprez, więc wyszukuje różne rzeczy na tego typu okazje. Suknia, którą tu widać nie jest nowym nabytkiem, dosłownie wygrzebałam ją z czeluści szafy, kupiona była w jakimś butiku, w że pozbyłam się metek nie jestem w stanie podać nazwy firmy. Niemniej jednak suknia jest pięknie uszyta z połyskującego materiału na podszewce, dekolt na plecach jest dość duży, krój podkreślający sylwetkę przypomina mi ona kreacje dla lalek Barbie (może śmieszne skojarzenie), ze względu na fason i kolor. Zresztą jest obecnie trend na ubrania w stylu jak wyżej opisałam. Marka  Moshino stworzyło całą szeroką kolekcję wzorując się na ubraniach tych lalek. Chciałam tu też zwrócić uwagę na wisiorek polskiej marki biżuterii modowej OXMO z ponad 30 letnim doświadczeniem. Wykonywana jest z ogromną dbałością o materiały i kunszt jubilerski (ostatnio ma duże powodzenie wśród celebrytów). Mój wisiorek wykonany jest ze srebra najwyższej próby i pokryty jest podwójną warswtą 24 karatowego złota.Pisze o takich detalach podkreślając solidność marki. Jest śliczny, może zdjęcie tego tak do końca nie oddaje, ale jest to fakt.
Miłego oglądania :)










                                  Zdjęcia wykonywane są w warszawskich Łazienkach.










                              Biżuteria jest bardzo starannie i efektownie pakowana.




















                                                    Fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Suknia ma bajeczny kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobną sukienkę :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na mój gust jest ładna, kobieca. A czy słyszałaś, że ta suknia wygląda jak koszula nocna? Ja tak. Oj luksusowa ta koszulka by była! :)

      Usuń