Długa wizytowa spódnica

20:56:00

Hej! :)

Dzisiaj post głównie prezentujący długą satynową spódnicę polskiej marki VeronicaAlicja specjalizujacej się w żakietach, kostiumach, damskich garniturach, wizytowych sukienkach.
Istotnym elemnetem każdej kolekcji jest troska o dobór wysokiej jakości tkanin i dodatków krawieckich importowanych z Włoch, Niemiec i Frncji. Kolekcje tej marki cechuje wygoda, elegancja, szyk połączony z doskonałoscią kroju i wykończenia. I właśnie prezentowana przeze mnie spódnica tym się odznacza, piękny krój, doskonałe wykończenie i materiał.
Można ja załozyć na większe wyjścia, imprezy, pokazy, bale łącząc z różnymi koszulami, bluzkami i dodatkami. Ja troszkę może przekornie założyłam do niej prosty biały T-shir,t jednak całośc ożywiłam kolią marki MOHITO z serii Gold Label. Myslę, że nie jest to aż tak "kłócący się" zestaw, wręcz przeciwnie - mi podoba się, ale wiadomo sprawa gustu, z czym nie powinno się dyskutować :)





















                                                  T-shirt: TOP SECRET
                                                  skirt: VeronicaAlicja
                                                  jevelry: MOHITO
                                                  shoes: Jennifer, Fila

                                                  Fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Spódniczka jest śliczna, jednak dla mnie byłaby trochę za długa :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pantoflami idealna na letnie przyjęcie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie wow!! Spódnica jest cudowna! ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica piękna, połączenie jej z trampkami do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo artystyczna stylizacja :)
    Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie w moim stylu, ale zdecydowanie przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! :) świetna stylizacja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo cudowna spódnica! Szczególnie podoba mi się w połączeniu z trampkami :) Zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe połączenie tej spódnicy z trampkami. Niedawno widziałam u jednej dziewczyny połączenie płaszcza z trampkami i też bardzo fajnie to wyglądało. Muszę to przetestować u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, z pewnością zajrzę na Waszą stronę :)

    OdpowiedzUsuń